Chyba?

151 13 3
                                    

Doctor mě odvedl do Tardis zabouchl dveře a začal dělat něco na palubní desce. ,,Co to děláš?" ,,Chci ti ukázat jak se město změnilo po tomhle útoku." řekl a já jsem překvapeně koukala. ,,Já ale myslela že se nám takhle mise nepovedla. Godzilla zničila přece velkou část města..." ,,To sice ano ale město se z toho velmi dobře vzpamatovalo.." odpověděl Doctor a už mě táhl zase ven z Tardis. Zůstala jsem stát a koukala jsem na město...,,Vdit je úplně stejné jako předtím než přišla Godzilla." ,,Správně. Jak je to možné?" ,,To nevím ty to víš?" ,,Ano.." ,,Tak jak je to možné??" ,,To co se "stalo" s Godzillo nebyla pravda.." zmateně jsem se podávala a dala jsi ruce na prsou. To není možné vdit jsem cítila to zvíře když jsem ho hladila tak jak by to nemohla být kruci pravda... ,,Vím tedka jsi myslíš že to pravda byla ale ujištuju tě že nebyla...když sis podívala s tou věcí všiml jsem si chyby v systému." ,,Chyby?" ,,Ano kdyby ses podívala taky by jsi jí viděla šlo o to že když ses podívala trochu nakřivo hlavou viděla jsi jak se vlákna ve vzduchu hýbou a to znamenalo že měli chybu v systému." ,,A kdo to způsobil?" ,,Dálekové...jdou jsi pro mě Amy musím tě dostat domu a ty budeš muset zapomenou jinak jsi vezmou i tebe!" řekl mi Doctor ale to jsem jako vždy odmítala. ,,Tak to nikdy, nikdy na tebe nezapomenu!" řekla jsem se Doctora jsme políbila a on se vůbec nebránil.

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat