přenášedlo

107 9 0
                                    

Na stromech které byli předtím v pořádku najednou byli vypálené písmena. Vytáhla jsem si zápisník a písmenka si začala zapisovat.

R / E / V / I / R - Ě / Ž / Ů / M / O / P  to jsou všechny písmena ,,Co to kruci je?" ptala jsem se sama sebe. ,,Musím to zjistit ale jako první si musím zařídit nějaký pokoj na hotelu." zamířila jsem tedy směrem k městu.

O 30 minut později....

Pokoj sem si zajistila, ale v hlavě jsem měla neustále otázky na které sem zatím neznala odpověd, třeba proč mě nikdo z nemocnice nehledá když jsem zmizela, nebo jak je možné že mě ta žena v knihovně znala ale já jí nikdy neviděla. Vzpomněla jsem si že jsem dostala tu modrou knihu, vytáhla jsem jí z kapsy a otevřela, ale stránky byli prázdné. Nechápala jsem na co my teda ta kniha je... ukazováčkem sem projela přes prázdnou stránku a na ní se objevila věta. ,, Čas nelze přepsat!" s touhle větou jsem si uvědomila co znamenají ty písmenka z lesa ,,Jasně! Bože jak jsem mohla být tak hloupá ?! R / E / V / I / R - Ě / Ž / Ů / M / O / P pozpátku Amy! pozpátku..." řekla sem a písmenka přečetla opačně ,, P / O / M / Ů / Ž / E - R / I / V / E / R ! Musím jí najít..." od hlavních vchodových dveří se najednou ozvalo velmi jemné klepání, neváhala sem a šla otevřít. |||||||Nejdřív jsem se podívala kukátkem ve dveřích, stála tam mladá blondýna a nervozně přešlapovala, dveře jsem opatrně otevřela a naše pohledy se střetli. ,,Zdravím.." začala pomalu. ,,...vy jste Amy Pondová?" ,,Ano to sem co potřebujete?" ,,Musím s vámi nutně mluvit.. mohu dál?" ,,Jistě" pozvala sem jí dovnitř a zavřela dveře. ,,Vím že nevíte kdo sem ale pomůžu vám najít River" ,,A mohu vědět vaše jméno nebo kdo jste?" ,,Jsem Rose Tylerová a bývala jsem společnice Doctora"

 ,,Vím že nevíte kdo sem ale pomůžu vám najít River" ,,A mohu vědět vaše jméno nebo kdo jste?" ,,Jsem Rose Tylerová a bývala jsem společnice Doctora"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nikdy sem to jméno neslyšela ale věřila sem jí. ,,Vy víte kde je?" ,,Ano až moc dobře. Tohle je přenášedlo je to zařízení které tě k ní přenese, ale dávej pozor má tam společnost až budeš u ní musí se tě držet a pak to stačí jenom znova zmáčknout." Rose zmáčkla svoje přenášedlo které měla pověšené na krku a zmizela. Na krk jsem si pověsila přenášedlo a zmáčkla ho, objevila sem se uprostřed boje kdy River střílela na protivníky které jsem velmi dobře znala.... Ticho. ,,Amy?! Co tady sakra děláš ?!" ,,Není čas River! Chytni se mě za ruku!" ,, Cože?!" na nic jsem nečekala a River popadla za zápěstí, rychle sem zmáčkla věc na krku a zavřela oči. Vrátili jsme se zpět na hotel.

The Doctor WhoKde žijí příběhy. Začni objevovat