Tam irademi kaybettim dediğin anda mısın? Nasıl taaağkk diye buradayım ama :D Seda Sayan 'ın program sunması gibi yazacağım bir bölüme daha hoş geldiniz efeniiimm..
Evet başlık çok iyi biliyorum ve korkudan giremiyordum, 99+ bildirim, hepinize yetişeceğim ama merak etmeyin...
Belli bir konumuz yok ama birkaç gündür bir araştırma yapmaya başladım ve gözlemlerim neticesinde sizinle bunları paylaşmak ve biraz da motive etmek istedim.
Benim çevremde birkaç zayıf kız ve erkek var bu nedenle biraz onları izledim ve kafama takılan birkaç şey oldu öncelikle benim yaptıklarımı sonra onların yaptıklarını size anlatcam.
En basit ve Türkiye 'de sürekli garip bir şekilde övünülen bir konu ayran ve döner. Ne alaka demeyin ama siz bunu aynı anda mı bitiriyorsunuz ya da fast food, abur cubur tarzı şeyler yediğinizde içecekle birlikte mi yiyorsunuz ya da önce içeceği mi içiyorsunuz?
İşte kilo almınızın nedenini buldunuz sayemde arkideşler beni lütfen alkışlayın.. Ben de bu taraftanım çünkü içecek varsa asla duramam ve bir ondan yer bir ondan içerim düzenim hep bu şekilde. Ve ben ciddi anlamda abartıyorum bu durumu içecek varsa en az 3 bardak falan içiyorum o da en az...
Benim bu çevremde olan zayıf insanlar içecek içmiyor ya da yedikten sonra içiyor ama kesinlikle bir şey yerken içecek içmiyorlar bunu nasıl fark ettim biliyor musunuz? Aldığımız gazozdan ben 6 bardak içip onların sadece 1 bardak içmesinden ve gazozu benim bitirmemden..
Pişman mıyım? Evet bu sefer evet arkadaşlar, bu bilgiyi önceden öğrenseydim yemin billah içmezdim. Meğersek bu yemeğin yanında ne içerseniz için fark etmez midenizi anlık olarak genişlettiğinden gereğinden fazla yiyormuşsunuz ve daha çabuk acıkıyormuşsunuz. Ha son bir şey maalesef sindirmeniz hayli güç oluyormuş...
*internetten araştırabilirsiniz ama bence gerek yok ben size araştırmamız özet ve önemli detaylarıyla veriyorum zaten*
Ben bu bilgiyi öğreneli tam 3 gün oldu ve yemeklerin yanında hatta kahvaltıda çay bile (ki ben çayı kahvaltıda baya çok içerim) kullanmıyorum. Su dahi içmiyorum, ya yemekten önce içiyorum ya da yemekten bi 20 dakika sonra. Ve bu durumda fark ettiğim bir şey varsa o da acıkmıyorum, ciddi anlamda acıkmamayı buldum!
Eğer bunu yapan biriyseniz lütfen yapmayın, ciddi katkısı olacağına eminim. Siz zayıf insanlar gibi davranırsanız göreceksiniz ki bir süre sonra ciddi anlamda onlar gibi olacaksınız.
Vücudum spor yapmadığımdan kendini biraz salmıştı ama bunu da size dediğimden beri baya toparladım ve sporu düzenli bir şekilde yapıyorum uzun süredir. Yememe de dikkat ediyorum ama her şeyden yiyorum, sadece dengeyi yakalıyorum o kadar.
Şöyle düşünün yediğiniz 1 kase salata sizi zayıflatmadığı gibi, 1 çiğköfte de sizi şişmanlatmaz. Bu salata mantığını da hiçbir zaman anlamadım zaten ciddi ciddi akşamları salata yiyebilen var mı? Yani olmuyor arkadaşlar, ben ciddi anlamda kendimi sıkamıyorum bu denli.
Ya da ne bileyim, onu yeme, aç bırak kendini olayı bende yok ve hiçbir zaman olmadı. Zor bir şey çünkü, ben seviyorum yemek yemeyi. Ha sadece zevkine yemek yeme olayını kesip sadece ihtiyacım olanı kadar yiyorum yani bu basit şeyle de zayıflanabilir benim düşüncem bu yönde.
Yani saçma sapan şeyler yapmayın, çünkü o zayıflama boyutundan çıkıyor ve takıntı haline geliyor. Biraz sakin ve sabırlı adımlar atın bu yolda. Ve lütfen kendinize biraz değer vermeye çalışın, kendinize o kadar değersiz davranıyorsunuz ki (bazılarınız ama birçoğunuz) kendinizi fark edemeyecek kadar körleşiyorsunuz, adeta gözünüze bir perde iniyor.
Ve ben bunu kendinize yapmanızı istemiyorum, ben bunu kendime de yapmak istemiyorum. Yani alınmayın lütfen çünkü kendimle konuşur gibi sizinle konuşuyorum.
Aynada gördüğünüz o fil yavrusu mu, dev mi artık gözünde ne kadar büyütüyorsan kendini o sen değilsin. Yani aslında sen kendinin de farkında değilsin ama inan gözünde büyüttüğün kadar kilolu değilsin hele çirkin hiç değilsin.
Bir aralar sürekli aynaya bakar, kendimde kusur bulur, sonra kaçardım. Yüzümü, fiziğimi hep bir yerimde kusur bulurdum. Yani neden, neden bunu kendimize yaptık/yapıyoruz?
Yani cidden sana soruyorum hayatının belki de en güzel (olabildiğince şükret) dönemlerini cidden kendinde kusur bularak mı geçireceksin? Neyini beğenmiyor olabilirsin ki?
Çok çirkinim, çok şişmanım diyen kişiler bana fotoğrafını attığında hele sus deyip uzaya fırlatasım geliyor. Bu konuda biraz özgüveninizi geliştirin siz olduğunuzdan daha fazlasısınız sis/bro 💅💋
Bu kilo vermeyi kendiniz için yapın, aynadaki daha fazla güzel görünsün gözünüze diye yapın, daha güzel kıyafetler alıp tarzınızı ortaya çıkarın diye yapın, rahatça hareket edebilmek için yapın. Diğerlerini de pişman edin, onlar sizin kötü halinizde yanınızda değillerse iyiyken de olmasınlar çünkü hayatınız gözünüzde güzelleşip, sizde değerlenince birçok insan olacak zaten yanınızda. 😈
Bu hayat güzelleştirmek ve değerlendirmek için sizin bakış açınızı değiştirip şu anda buna odaklanabilmeniz ve daha güzel şeyleri kendinize çekebilmeniz.
YAHU DİYORUM YA SİZ SANDIĞINIZDAN DAHA FAZLASISINIZ!
Size hatta efsane bir hırslandırma sözleri söyleyeceğim, şimdi hayal edin. Cidden ben bu satırları yazıp, sen de okurken hayal et. İstediğin kiloya ve fiziğe gelmişsin, böyle bebek gibi olmuşsun, hareketlerin, özgüvenin, tarzın her şeyin değişmiş ve yolda birini görüyorsun. Eski bir arkadaşını veya düşmanını böyle seni zayıf ve mükemmel görünce çatlayacak birini görüyorsun. O seni baştan aşağıya "bu o mu, .....(senin ismin)... nasıl değişmiş" diye içten içe kendini yerken sen içinden attığın hahahayttt kahkahasıyla süzüle süzüle gidiyorsun...
Sana yemin ediyorum dünyadaki en güzel, nadir hislerden birisi... VE SEN BUNU YAŞAMAK ZORUNDASIN, HAREKETE GEÇ! HEMEN, ŞİMDİİİİİ!!!
Verin artık şu kiloları, az sabır edip o minik k*ç*n*z* kaldırıp spor yapın yavrularım. ♥️ Emin olun, daha güzel şeyler yaşamanız için sizin bir adım atmanız gerekiyor. Küçükte olsa bir adım, en azından vicdan rahatlatmak için spor yapın. Ve limonlu yeşil çay için neden bilmiyorum ama için.
Öptm byyy 🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama/MOTİVASYON
ChickLitBen başardım, benimle olanlar da başarmış ve sıra sizde! Birgün buraya "ben başardım, benimle olanlar da başardı ve sıra sizde" yazacağım. Günlük 1-2 bölüm atıyorum ve lütfen sizde sadece günde 1-2 bölüm okuyun ki her gün o motivasyonu koruyabilin...