Kısacık Bölüm

224 27 8
                                    

Tam 6 senedir nasıl kilo aldıysam, nasıl vermek için bin tane yol aradıysam, kaç kere başlayıp bitirdiysem, kilomu mislisiyle geride alsam birçok kez pes ettim.

İlk defa kendimden aşırı eminim bu işin sonucunun gerçekten buraya gelip artık istediğim kilodayım, kimse inanamıyor beni tanıyamıyor, birçok istediğim şeyi giyebiliyorum, hastalığım azaldı, geçti diye kafanızın etini yiyeceğime o kadar inanıyorumki.

Ve birçoğunuzunda Deniz oldu, başardım, bende kilo verdim diyeceğinizi o kadar iyi biliyorum, hatta kiminiz kitabı tekrardan okumaya başlayacak, belki diğer tekrar okuduğunda olacak ama olacak hepimiz istediğimiz sonuca ulaşacağız.

Çünkü çabalıyoruz, istiyoruz ve emek veriyoruz. Önümüzdeki engelleri kolayca yıkabiliyor ve hedefimize yavaş yavaş ulaşabiliyoruz.

Sanıyor muyuz ki bugün ideal kilomda olabilmek için çabaladım, ertesi gün istediğim kilodayım diyeceğiz. Böyle bir şey yok zamanla olacak bunun bilincindeyiz değil mi? Kimi zaman çok kolay kilo verirken, kimi zaman zorlanacağız hatta birkaç kilo dahi alabiliriz.

Ama sonucumuz orada gizli ya zaten önümüze en ufacık bir zorluk geldiğinde kaçıyor muyuz, yoksa üstüne mi gidiyoruz?
Ve şuna inanıyorum, biz üstüne giden kişileriz ve bu nedenle hepimiz kilo verebileceğiz.

Aşırı motiveyim yine çünkü neden olmayayım uzun zamandır yemeğimi dengeli yemeye çalışıp, spor yapıyorum. Tek bir sorunum vardı tatlı vs. onuda uzunca bir süre yemeyecektim ama unutup durdum, her defasında azar azar yedim.

Ve sonra yeniden aklıma geldi ki ben tatlı yemeyecektim bir süre. Aslında unutmam imkansız gibiydi ekmeği bıraktım dedim bir daha yemedim, sporu her gün yapacağım dedim cidden her gün az, çok yaptım.
O yüzden bugünden itibaren tatlıya, abur cubura da ara verdim, yemiyorum.

Her gün spordan yarım saat önce tarçınlı türk kahvesi içiyordum ama artık yeşil çay içeceğim ve buna istesemde alışacağım çünkü yeşil çay çok ama çok etkili.

Bunun bilincine şuan ulaşmam beni üzüyor ama durum bu yeşil çay cidden yağ yakımına aşırı yardımcı olmakla birlikte daha hızlı kilo vermeyi sağlıyor.

Çevremden uzun süredir yaklaşık 2-3 senedir kilo verdin, aa Deniz görmeyeli baya kilo vermişsin gibi lafları duyuyorum.

Aslında kilo verdin dedikleri zaman baya kilo almıştım, yani 73 kiloydum. Bunu demelerinin tek nedeni kiloma göre giyinmem oldu.

Kilomu belli etmeyen şeyleri giydiğimden dolayı göbeğimi, kalçamı gizleyebiliyordum. Kilosuna uygun kıyafeti giydi 10 kilo az göründü, dolandırıcılık hat safada. Soymadan almayın!

Cidden kilo verdiğimde bunu duysam evet mutlu olurum çünkü insan kilo almışsın gibi şeylere nasıl üzülüyorsa bunada haliyle seviniyor.

Ama kendimi biliyordum ve hiçbir çabam yoktu bu nedenle kilo vermediğini bildiğin halde sürekli her sene insanlardan aynı şeyleri duymak garip oluyordu.

Neyse bu durum benim işime gelir. Yoğurt kürlerini yapıyor musunuz? Yapmıyorsanız kesinlikle yapın, aşırı etkililer. Benim tercihim pul biberli limonlu kür aslında ama siz istiyorsanız diğerini yapabilirsiniz. Onu birkaç tarif adlı bölümlerde bulabilirsiniz.

Hatta tatlı tariflerine bakarak, kendinize iftardan sonra yiyebileceğiz tatlılarda yapabilirsiniz. Ben bu aralar hurmaya takmış durumdayım.

Kaç paket bitti hatırlamıyorum bile cidden aşırı iyi ve ben tadını beğeniyorum, çok etkili ve inanın tatlı isteğinizi kesinlikle alıyor.

Çünkü normal tatlıya oranla daha fazla tatlı bence, tatlı, çikolata görünce hurma yeyin ben öyle yapıyorum. O minicik şeyin içinde bile o kadar çok yararlı şeyler var ki kilo vermenize yardımcı olacağına eminim.
İftarda fazla kaçırmayın ve bol bol su içip, egzersiz yapın.

Güle güle 🧤

Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin