Selam dostlarım, uzun zaman oldu değil mi?
Nasılsınız efenim, haliniz, vaktiniz, keyfiniz yerinde mi? Hala bu kitabı okuyan hatta watty kullanan bile kalmamıştır belki. Olsun, bir iki şey yazayım dedim. Yine bir gece yarısı, yine ben! Dostlarım, size dostlarııımmmmmm demeyi o kadar özlemişim ki...Hesabımın şifresini unuttum şaka maka 1 senedir girmeye çalışıyorum, tabii 2 senedir buralara adım atmadım orası ayrı. Ben 20 yaşına girdim dostlar, tam olarak 20! Yaşlandık ayol. Size neler anlatacağımı bilmiyorum, çok heyecanlıyım. Hesaba girdim tamam mı direkttttt mesajlara yorumlara baktım. Kız ne güzelsiniz, ne tatlısınız. Bayılıyorum size.
Birlikte büyüdük ya, inanamıyorum şu an çocukluğuma döndüm ve sadece çocuk gibi davranasım var. Tam 16 yaşında başladım ben bu kitabı yazmaya, 18 yaşında da bıraktım. Kitaba bölüm yazmayacaktım normalde ama tamamlanmadı ve devam ediyor olarak görünüyor dedim ki özleşmişizdir biraz muhabbet edelim.
Çok duygulandım, benim sayemde kilo veren, veremeyen ama kendini sevmeyi öğrenen ne çok insan olmuş... Hepsini okudum dostlarım, hepsini... Zaten o yüzden bir hışımla şu an bunları yazmaya başladım.
Bu kitapta biraz özel hayat ihlali yapmışım, yani ne gerek vardı bunu anlatmaya dediğim her şeyi anlatmışım özellikle o çocuk aklıyla.. Ah, okudukça cringe komalarına girdim. Olsun kız, ne doğalım her şeyimi anlatmışım size.
Çocukluk, ergenlik işte o buhranlı zamanlardan herkes geçiyor dostlarım. Ne bileyim hayatın merkezinde kilo yokmuş yani en azından benim şu an düşündüğüm bir konu değil. Senin durumlar ne oldu derseniz de neler olmadı ki... Hayat işte hepimiz yaşıyoruz bir şeyler.
Şu kitabı okuyunca ne kadar değiştiğimi, olgunlaştığımı ve büyüdüğümü fark ettim. Hayat çok kısa dostlarım ya cidden. Şu an ideal bir görünümdeyim, kendimden çok memnunum. Kim ne düşünür diye değil de ben ne istiyorum diyerek yaşıyorum. Hayatta bencil olmak bazen iyidir.
En kötü rol yapın, bir süre sonra gerçek oluyor. Sevilmek falan da kiloyla alakasız şeyler inanın sizi sevecek olan bir şekilde seviyor. Ve emin olun kusursuzu herkes sever, sizi kusurlarınızla kabul edeni sevin. Bırakın sizi de öyle biri sevsin. Birini kusurlarıyla seviyorsanız cidden seviyorsunuzdur. Değiştirmeyin kimseyi, kimsenin de sizi değiştiğiniz için sevmesini falan beklemeyin.
Artık büyüdüğüm için çok hayatımdan bilgi vermek istemiyorum (ne bu havalar demeyin dostlar sanal ortam belli mi olur kız yüz göz olmayalım puahaksösö)
Tüm ergenliğim burada, insan o dönemlerde biraz fazla takılıyor kendine ben patatesten medet umup yüzüme falan sürüyordum o zamanlar. Hani patates yani, yüzüne ne yapabilir wtf yani aw wtf???!!!! Ah, rezillik, ergenlik... Ne fena şey. Yüzünde 1 sivilce çıksa takılıp büyütüyorsun o zamanlar. Değil ki kilo...
Tamam takılmayacak dert değil, özellikle sağlığını bozuyorsa nanay yani ama bir noktada da cidden bi durup nefes alıp yavaş yavaş ilerlemek lazım. En azından büyüyünce bu kadar takılmıyorsunuz bu mevzulara.
Bi kere basit düşünüp, basit takılıyorsun. En azından ben öyle biri haline geldim. Kendimi zorbaladım en kötü yiyorum her şeyden ama dozunu kaçırdığım an "dur be, yavaş kardeşim ayı mısın" özsaygı şefkat vs tamam ama yani yeter duracağın yeri de bil. Yeme diyen yok ama durmayı da bil abla.
Zaten dostlar büyüdükçe bi keyif vermemeye başladı keşkem o 16 yaşındaki velet halim biraz daha tadını çıkara çıkara yeseymiş bir şeyler. Şu an yediğim her şey saman gibi geliyor, kendi özgür hür irademle yiyemiyorum. Zorluyorum adeta kendimi... Üzücü.
Kilomu en son ne zaman tarttım bilmiyorum bi 58-60 arası varımdır belki azımdır bilmiyorum. Heyt be. 42 bedenden 38-36 bedene. Ben de kendi çocuklarım olunca ben sizin zamanınızda 36-38 bedendim diyebileceğim ya yarabbim sana şükürler olsun. Şaka ŞAKA YAVRULARIMA ÖYLE BİR ŞEY YAPMAM!
Yaparım belki de ne bileyim benim de sağım solum belli olmaz.Ay uykum geldi, ne anlatıyorum bilmiyorum. Şunu diyebilirim ki dostlarım eğer böyle ergenlikteyseniz yeyin bir şeylerin tadı hala güzel gelirken, inanın bi süre sonra bi isteksizlik ve hevessizlikle o zevk aldığınız şeylerden zamanla uzaklaşacaksınız. Keyfini çıkarın.
Ve bana güzel yorumlar, mesajlar atan, iyi dileklerde bulunan dostlarım... İyi ki varsınız, ergence, cringe vs falan ama çok masum zamanlarda tanıştık. Böyle nostaljiden kafayı yiyeceğim. Her şey olması gerektiği gibiydi... O zamanlarım da özel, her bölümü duracak bu kitabın. İşine yarayan çok insan var. Şaşkınım, sizleri seviyorum dostlarım cidden seviyorum. Beni gece gece duygulandırdınız. Hayatınız umarım ki çok güzel devam eder.
Kitabı artık başarabilirsem tamamlandı olarak sonsuza dek bitireceğim. Unutmazsam da arada gireceğim... Lütfen şu kısacık hayatı kendinize zehir ederek yaşamayın. Mutlu olun, mutlu ola ola verin kilolarınızı.
İyi ki varız be dostlar, seviyorum bizi! 💖🥹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama/MOTİVASYON
ChickLitBen başardım, benimle olanlar da başarmış ve sıra sizde! Birgün buraya "ben başardım, benimle olanlar da başardı ve sıra sizde" yazacağım. Günlük 1-2 bölüm atıyorum ve lütfen sizde sadece günde 1-2 bölüm okuyun ki her gün o motivasyonu koruyabilin...