3. Kez Aynı Karar?! :/ ve Çay

238 26 20
                                    

Size o kadar illa alın, kullanın diye kiraz saplı çaydan bahsettim ve tabii ki de deneyimleyip size aktarmamak olmazdı.

Öncesinde ise almak istemeyen, ailesi veya kendiniz fark etmez bu tarz şeyleri kullanmak istemezseniz bunu hazır mevsimide geliyorken pazardan bildiğiniz kirazları alın, bütün saplarını biriktirin, bir gün bekletin ve onları kaynatıp için.

Hemen o bölümü yazdıktan sonra aldırdım ve saat 23.00 gibi içtim tadı bence gayet hoş şey gibi şekersiz vişne suyu gibi bildiğiniz şekersiz meyve suyu yani.

Yeşil çayı tadından dolayı beğenmeyenler buna gayet ısınabileceklerini düşünüyorum. İlk kullanımda ödem attırıyormuş, sonradan yağ yakımı, kilo verdirme gibi bir işlem görüyormuş bu arada.

Etkilerinden bahsedecek olursam ben bu kadar hızlı sonuç alacağımı düşünmemiştim. Merak etmeyin lipton bana para falan vermedi al çayımı öv diye ben tamamiyle objektif yaklaşan bir insanım. :D

Her neyseciğime içerken bile karnımda bir hareketlilik oldu garip garip guruldamaya falan başladı, sonrasında içtim bitirdim derken daha da arttı bu durum sonra tabii ki de soluğu tuvalette aldım.

Elimden geldiğince kibar ve prenses anlatım tarzı yapmaya çalışsamda valla kusura bakmayın en büyük etkisi zaten bağırsak çalıştırması bu nedenle bunu kibar nasıl anlatabilirim bilmiyorum.

Sürekli tuvalete götürtüyor ve tuvalete gitseniz bile o guruldama ciddi anlamda 5 saat falan geçmiyor. İçerde iç savaş oluyor herhalde yağlar ve ödemlere karşı kiraz sapı çayı savaşı.

Bu çaydan bir umutlanmadım değil biraz beslenme düzeninize dikkat edip ekstradan spor yapsanız inanın harika bir üçlü olabilirler.

İçerisinden 20 adet çıktığı için ben sürekli kullanmayacağım her gün 1 tane içip bunu 20 güne tamamladıktan sonra 3 gün ara vereceğim. Yani ara vermenizi tavsiye ederim size de.

Sonrasında size bir kararımdan bahsetmiştim birkaç bölüm öncesinde şekeri hayatımda bir süre çıkaracağıma dair. Gerçekten yalansız dolansız ne yapıyorsam buraya yazıyorum bu yüzden bunu gizlemek olmazdı.

Spor yapacağım dedim yaptım, ekmeği keseceğimi söyledim kestim, bol su içeceğimi söyledim içiyorum, porsiyon kontrolü yapıyorum yani ne geliyorsa aklınıza neyi yapacağımiı söylediysem cidden yapıyorum ama şeker konusunda kendimi hiç sıkmıyorum ve yiyorum.

Birkaç hafta önce kendine mukayet olabilen ben şuan yememek için çabalamıyormuşum gibi geliyor, bu durumu cidden iradesizlikle falan algılamayın çünkü bildiğiniz kendimi tutmak için en ufak bir çaba göstermedim.

Ve bu durumu fark edince cidden ben ne yapıyorum demedim değil bu nedenle kendimi bu konuda da terbiye etmem lazım umursamama gibi bir rahatlığı kendime kabullendiremem.

Bu nedenle son kez buraya şekere, tatlıya vs. şeylere ara veriyorum, kendime ve size daha dikkatli olacağıma dair söz veriyorum patates dostlarım.

Ya bana kendini sıkıyorsun falan demeyin çünkü emin olun hayatınızda en iyi, en tok kalarak kilo vermeye çalışan insan olabilirim bu nedenle kendimi bir şeylerde durdurmayı bilmem gerekiyor.

Aynı şekilde sizinde eğer biz kendimizi terbiye etmeye çalışmazsak, oturduğumuz yerden bir şeyler bekleyemeyiz.

Uzun süren bir yol olduğu için bazı şeylerden ödün vermeliyiz ki istediğimiz sonuca ulaşabilelim, o nedenle arkadaşlarım kendinize bazı konularda vakit verin, süre verin ve o şeyi yapmamaya çalışın.

Yavaş yavaş ne kadar gereksiz olduğunu anlıyorsunuz ve zamanla bırakıyorsunuz zaten ben birçok konuda bunu fark ettim.

Kendinize mukayet olabilmeyi öğrenin, öğrenmeliyiz. Hadi bays 🐣🐣


Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin