Ertelemeyin - Başlayın

211 18 10
                                    

Kızlaaaarıımm selam, "Deniz nerdesin, Deniz bölüm at, Deeeniiiizzz" geldim ayol! Cidden fazla bekletiyorum ama böylelikle her gün okumayanlara, okuyamayanlara avantaj oldu. Motivemiz düştü bilmem ne dediniz vallahi korktum, benim kızlarım pes etmez :)

Size nelerle nelerle geldim, dikkatli besleniyorum, spor yapıyorum ve hayatıma zayıflamaktan başka birçok yeni şey getirdim! Uzun zamandır yazmadığım iyi olmuş sizinle her şeyi paylaşacağım.

Yaklaşık 3 aydır (öncesini boşverin) hayatımda bir amacım var, düzenim var, bir şeylere emek veriyorum. Normalde hayatınızda görebileceğiniz en umursamaz, en hımbıl insanlardan birisiyim. Çişimi yapmaya bile kalkamayacak kadar rahatına düşkün biriydim yani daha nasıl anlatabilirim, ifade edebilirim size kendimi.

Ben berbat bir insandım, hayallerim vardı mesela psikoloji okumak, zayıflamak ama bunlar için bir emek vermeyip ye, iç, yat modundaydım. Kendime iyilik yaptığımı sanırken en büyük düşmanlığı yapmışım meğer. Hayat elimdeki telefondan ibaret değilmiş meğer, onunla vakit öldürmek zamanımı çalıyormuş.

Şimdi size diyemeyeceğim ki "arkiler aman aman bir değiştim bir anda, harikayım, mükemmelim, dönüm noktam..." zart zurt he annem he. Yok arkadaşlar ben öyle değilim ben sadece fark ettim ki bir şey için emek verince karşılık alabiliyormuşum, herkesin, hatta benim bile kendimden beklentilerim var ve bunlar bana oturduğum yerden gelmeyecek. Bu nedenle küçük adımlarla bir yerlerden başlamayı amaçladım.

Uzatmayayım ve gelelim neler yaptığıma her sabah saat 05.00' uyanıyorum AMAN YARABBİ!!! Ben ki 11'de uyansam bu erken saatte beni kim uyandırdı diyen insandım :D Yahu beni anlayın diye hep kedimi gömüyorum ama arkadaşlar normalim, sadece ben bile yaptım demek için böyle konuşuyorum. Çok kötü bir profil olmam gözünüzde umarım.

Neyse işte sabah erken saatte kalkıyorum, odamı topluyorum, camı açıyorum (sabahları hava çok güzel kokuyor ve kuş cıvıltıları harika), kendime kahve yapıyorum, esneme hareketleri veya meditasyon yapıyorum. Gelecek planım sahanda yumurtaya "sani sayd ap" demek arkadaşlar.

Sonra güzelce oturuyorum masama ve ders çalışıyorum yanında bol bol su içiyorum, 12.00'a doğru kalkıp kahvaltı yapıyorum. Belli bir saat düzenim yok ama kahvaltı, akşam yemeği ve kalkış saatlerim düzenli olsun istiyorum. Yemek yedikten sonra oturuyorum, telefona bakıyorum, yeniden ders, kitap okuyorum.

Akşam yürüyüş ve spor kısacası böyle bir düzen oluşturdum. Bir defter oluşturdum kendime ajanda gibi ya da değil benziyor. Beni instagramdan takip edenler görmüştür muhakkak oraya atıyorum, belki zayıflamadan başka böyle ders çalışma amacı ve düzeni olmasını isteyen kişiler vardır. Her şeyin başı birbirimize destek verebilmek ve biraz motivasyon olabilmek :)

Buna niye karar verdim bundan bahsedeyim biraz baktım ki zayıflama işini bırakmadım, planlı şeyler değil, bir anda karar verilen ve olan şeyler devamlı oluyor, mutlu ediyor. Birkaç zamandır aklımda dil öğrenmek vardı normalde asla öyle bir planım yoktu ama yabancı ülkelere çok merak saldım, o kadar güzeller ki gelecekte inşAllah isteyenlere gezip görmek nasip olur.

Tam bu esnada birisi beni kandırdı, rusum, Rusça biliyorum ve Türkçe konuşamıyorum diye. Hani dedim kıza yardım edeyim, öğretirim az uz birkaç kelime. İyi niyetimi çöp etmesi dışında sorun yoktu bu kandırması yaklaşık 2 gün sürdü ve o ara bana farklı dillerden kelimeler öğretti, baktım ben cidden bir şeyler öğrenmek ve yapmak istiyorum. Ben değişmek istiyorum, ben hayatımı baştan yapmak istiyorum.

Mal aynı mal ama bu konumuz değil çünkü cidden yaklaşık 4 senedir hayatımda ki amacımı, neleri sevdiğimi, ne yapmak istediğimi arıyorum sadece kafadan fiziksel olarak elimde telefon vakit öldürüyordum :D Sonradan karşıma bir video çıktı her gün sabah 5'te uyandım diye, o kadar hoşuma gitti ki.

Tamam dedim ya ben de yapacağım, yarından sonra hep 5'te uyanacağım şunları, şunları yaparım vs. şahsen kendimden alarmı kapatıp, yapamayacağımı düşünmüştüm ama cidden istedim sanırım yarın 4. günüm olacak ve ben bu düzenimi bozmak istemiyorum.

Zayıflama kararı sadece fiziksel değil, psikolojik olarakta beni baya etkiledi sanırım. Değişimimi gördükçe, fark edildikçe mutlu oluyorum. Başarmanın verdiği hazzı yaşıyorum ve daha çok şey başarmak istiyorum anlatabiliyorumdur umarım.

Yani böyle, her şey güzel olacak, toparlanıyorum. Benimle birlikte başla, benimle birlikte çalış, benimle birlikte zayıfla, benimle birlikte istediğin bir şeyi başar. Düşüncede kalmasın hayatında hiçbir şey, mutlu ol. Yaşın kaç olursa olsun, ne yapmak istiyorsan geç değil ve yapabilirsin.

İnan bana bir süre sonra zaten istesen bile bu düzene alışınca bırakamıyorsun, çünkü sen alışkanlıklarına dönüşüyorsun zamanla. Kitabı baştan sona düzenlemek istiyorum, çok hatam var arada bunlardan minik linçler yiyorum. Kimse mükemmel değil, ben de değilim ve insanım, hatalarımın olması çok normal.

1 zorlanırız, 2 zorlanırız, 3'de öyle bir alışacağız ki siz bile inanamayacaksınız, kızlarım kendinize gelin, siz kendinizi fark edemiyorsunuz. Yeni bir başlangıç yapın, beklemeyin bugünü yarını falan, hemen şimdi ne istiyorsanız onu yapmak için bir adım atın. Kendi sınırlarınızı zorlayın, neler yapabileceğinizi görün.

Kendiniz için çalışın, kendiniz için zayıflayın, kendiniz için bir şeyleri yapmak için adım atıp başarın. Aynadaki insan size bakıp, gülümsesin. Onu görünce mutlu olun çünkü sizden başka önemli bir şey yok, her şeyin en güzelini hak ediyorsunuz.

Sizi seviyorum kızlarım, her şeyin en güzelini yaşarsın inşAllah, kendinize güzel bakın ve her daim motive kalın! ♥️

Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin