"Az Ye!"

1K 76 82
                                    

"Az ye az!

Kilo versen güzel kızsın aslında.

Ayı gibi kaldın iyice.

Göbeğin senden 2 adım önden gidiyor.

Ben-biz senin iyiliğin için söylüyoruz.

Bunların hepsi kilodan."

Bunları duymaktan bıkmadın mı? Ben bıktım, ben cidden yoruldum. İnsanların sürekli hakkımda daha doğrusu beni kilomdan vurmasından çok yoruldum.

Ve eğer bi yerden başlamazsak biz bunları daha çoook duyacağız. Nereye kadar katlanacağız?

Canından mı olacaksın, depresyona mı gireceksin, sinirlenip daha mı çok yiyeceksin? Bunların getireceği sonuçlar kimin umrunda peki hiç düşündün mü? Ben söyleyeyim kimsenin umrunda değil.

Sen canından olursun umrunda olmaz kimsenin, depresyona girersin sana kilondan ayrı daha çok şey söylerler veya sinirlenip üzülüp daha çok yemek yersen nolacak daha çok kilo alacaksın, daha çok konuşulacaksın.

Hiçbirimiz bunları hak etmiyoruz. Biz sağlıklı olmayı, zayıf olmayı, güzel gözükmeyi hak ediyoruz.

Peki bunlara rağmen bir yerden başlamadıysan bu son olsun, artık gel bu yolda beraber gidelim, başaralım.

Ne kadar süredir sağlıklı beslendiğimi unuttum açıkcası oysa ki yediğim içtiğim, hareketlerimi yazıyorum bir günü kaçırınca hepsi kaçtı.

10. günümdeyim diyorum geçmis olmama rağmen, bu 10 günde bile ne kadar kaçamak yaptım anlatamam.

Ama bitti, yeniden, yarın bir daha demedim. Sen de deme.

Diyette veya sağlıklı beslenmede fark etmez bir öğünde çok yedin diye hemen hayata küsme, hemen başaramıyorum deyip ağlama, yarın yeniden deyip diğer öğünüde çok yeme.

Bir öğün çok mu yedin veya gün içinde fark etmez, yarın ya da diğer öğün daha az yiyerek dengele.

Kendine kaçacak şeyler arama çünkü çok geç olabilir, insanlar kilosundan saçlarını toplayamadığı için kestirmek zorunda kalıyor. :')

Artık montlara, bol kazaklara gizlenme. Ki gizleneceğin mevsim bitiyor. Yaz geliyor şunun şurasında 3 ay var nerden baksan, bir yerden başlasan kilonun birçoğu gider.

Kitabı sonradan okumaya başladıysan bile, yaza çok olsa bile fark etmez. Sen de bir yerlerden başlasan iyi edersin. :D

Hele de çok kiloluysan yani şimdi gelin bunu beraber hesaplayalım isterseniz. Bir insanın boyuyla, kilosu arasında 10 sayı fark olması lazım.

Yani; benim boyum 1.60, kilom 72 boyum ve kilom arasında 12 kilo fazladan sayı var ve bu nerden baksan yaklaşık 15-20 kilo vermem gerektiği ve kilolu olduğumu gösteriyor.

Sağlıklı bir kahvaltı, arada kaçamak, farklı içecekler ve su, sebze yemekleri ve biraz hareket ile çok iyi sonuçlar alabilirsin. Bunu her zaman söylüyorum, bazı alışkanlıkları bırakınca kilo çok kolay gidiyor, kilo her şekilde gider.

Kendinize bir rol model seçin, fiziğini beğendiğiniz ve onu telefonuzun kapak, profil fotoğrafına koyun. Veya her gece yatmadan önce açın fotoğraflarına bir bakın, ona özenin onun gibi olmak isteyin ve bu sizi motive etsin. Sabah, öğle akşam bakın ya bakmaktan ne zarar gelecek.

Her gün kilo verme videoları izleyin, her gün kilo veren insanlara bakın. Size bir bölümde bundan bahsetmiştim aslında fake bir hesap açıp sadece bu insanlara bakabilirsiniz ben öyle yapıyorum. Ve aşırı iyi geliyor :))

Ve ve ve en önemli şeyi sizinle paylaşmak istedim, spora başladım ayol dnwmxmsmdm

Evet yarım saat deliler gibi oynamasını her ne kadar beceremesemde oynayıp, yarım saatte spor yapıyorum.

Çünkü şekillenerek kilo vermek istiyorum, sarkmalarımın olmasını istemiyorum.

Bence sizde spor yapmasanız bile dans edin, ter atınca kendinizi iyi hissedeceksiniz. Güvenin bana. :))

İyi günler, geceler, akşamlar efenim.





Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin