Hellöööğğ arkadaşlarım, koyunları saydığım bir gece ve ben gecenin bu vaktinde burada ne arıyorum size anlatayım, zaten hemen size geldim çünkü başka kimlerle konuşabilirdim?
Öncelikle baştan söyleyeyim bölüm hayli kısa olabilir çünkü sadece bu gece aklıma gelenleri size anlatıp hemen gideceğim, sabah stajım var ve ben oruç tutuyorum sahura gidicem falan istesemde uzatamam konuyu.
Ve aşırı heycanlı olduğum için laflarımı tam toparlayamayabilirim, lütfen buna takılmayın. Size kitabın başlarında kilo verme serüveniniz için fake bir instagram hesabı açın demiştim, umarım açmışsınızdır.
Ben hepinizi kendi instagram hesabıma davet etmek istiyorum, çünkü neredeyse 1 senedir (evet bu kadar uzun süredir birlikteyiz) birlikte olduğum insanlar beni daha çok tanısın istiyorum ve hepinizle teker teker konuşmak istiyorum.
"Zaten tanışıyoruz, zaten konuşuyoruz" diyenleriniz olabilir ama bu durum daha farklı. Ben, beni görün istiyorum. Canlı yayınlar yapmak istiyorum, orada sizin sorularınızı cevaplayıp, kilo hakkında, sizin veya benim yaşadıklarım hakkında konuşalım istiyorum.
Birbirimize destek oluruz, ben sizi dinlerim. Sorular sorarsınız ve ben de onları cevaplarım hatta zamanla bunlar normal canlı yayınlara dönüşür ve hepimizin kafamızı dağıtabileceği bir yer haline gelir.
İstediğiniz her konuyu (özgüven, ders, arkadaş, varsa hoşlandığınız birisi vs.) konuşuruz, yani konu hiç önemli değil. Tabi zamanla ve birbirimize iyice açılıncaya kadar.
Sürekli evdeyiz, hatta keşke bunu daha önce yapsaydım demiyor değilim. Kafamızı dağıtmaya, birileriyle konuşup eğlenmeye çok ihtiyacımız var. Biliyorum ki birçoğunuz kendi hesabını vermek istemiyor işte bu nedenle fake hesaplarınızla gelin istiyorum.
Eğer ilginiz olursa, eğer yapmamı isterseniz bunu bana belirtmeniz yeter. Çünkü ben wattpadde aktif olduğum kadar artık instagramda da aktif olmak ve sizinle sürekli iletişim halinde olmak istiyorum.
Çok istiyorum dedim bu bölüm cidden fazla heycan yapmışım ndjwndmsndns
Velhasıl yani demem o ki arkilerim çıkın çıkın instagrama gelin.İnstagram: hedefegidnyl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama/MOTİVASYON
ChickLitBen başardım, benimle olanlar da başarmış ve sıra sizde! Birgün buraya "ben başardım, benimle olanlar da başardı ve sıra sizde" yazacağım. Günlük 1-2 bölüm atıyorum ve lütfen sizde sadece günde 1-2 bölüm okuyun ki her gün o motivasyonu koruyabilin...