Hadi Gelin Biraz Konuşalım :)

216 22 134
                                    

Minik bir açıklama geçmek istiyorum bu bölümü bir türlü atamadım wattpad şu aralar berbat bir halde yazamıyorum, atamıyorum, mesajlarım gitmiyor, gelmiyor (belki de mesaj atan yoktur :D), sürekli beni uygulamadan atıyor falan. Bekletti bizi yani neyse kavuştuk hadi geçin okuyun.

Selamlar, yine ben geldim. Hem bilgi vermeye, hem muhabbet etmeye hem de motivasyon olmaya. Hayatlarınızda neler oluyor, nasıl gidiyor? Size hep zayıflayın diye konuşacak değil ya haliniz, hatrınız da benim için önemli.

Ben iyiyim, arada çöküşler yaşıyorum. Nedenini bilmiyorum, sanırım gelecek kaygısına kapıldım. Hayatım komple güzelleşebilir, tam tersi her şey tepetaklakta olabilir gibi geliyor. Bir şeylere başlayınca yapabileceğime ne kadar inanırsam inanayım bir yanım hep "acaba" diyor, "acaba olur mu, olacak mı?" cevabım her zaman aynı, bilirsiniz ki Deniz kafaya koyduğunda pes etmez. :d

Bu kitap benim hayatımı değiştirmem için bir adım oldu, bir yerlerden başlamama vesile oldu. Size pes etmemenizi, azim göstermenizi ve en iyi yöntemlerle başarabileceğinizi anlatırken meğer ben burada kendimi de destekleyip, kendime de bir şeyler katıyormuşum.

Kitap çok içime siniyor, kendimi en iyi şekilde ifade ediyorum ve beni ben olduğum için seven birçok insan tanıdım, birçok insana yardım edebildim. Yeri ben de hep farklı olacak ve hep burada kalacak, silmeyeceğim. Tek sorunum var ki, bazen ben ne yazmışım deyip birkaç yeri silesim geliyor. Sanırım kitabı düzenleyeceğim, ne zaman olur bilmiyorum ama bunu yapmak istiyorum. Birkaç yerde kendimi yanlış ifade ettiğimden minik linçler yiyorum. Teşekkürler, beni kendime getiriyorsunuz ve yeniden teşekkürler, ilginiz ve desteğiniz için. ♥️

Gelelim şimdi biraz acı gerçeklerden bahsetmeye, yanlış bildiğimiz o kadar doğru var ya da tam tersi doğru bildiğimiz o kadar yanlış. Bunları yaparken bir sorun yok ama tartıda 2 rakam fazla görelim dünya başımıza yıkılıyor. Kendi kendinizin dostu olmak elinizdeyken, kendi kendinizin düşmanı olmakta aynı şekilde yine sizin ellerinizde.

Güzel kızlarım, her şeyin bir ölçüsü var. Ve biz bu kiloları o ölçüyü kaçırdığımız için aldık bunda hem fikir miyiz? Bence öyleyiz. Şimdi şöyle bir şey var, siz kilo verirken nefsinizi sınayın, sınamayın demiyorum ama ağzınızın suyu aka aka da kendinize işkence yapmayın. Ya da bu sağlıklı diye hurra dalmayın.

Şöyle düşünün 1 gün detoks suyu içtiniz diye vücudunuz bir anda arınıp, kilo vermediğiniz gibi 1 dilim pasta yediniz diye de 10 kilo almıyorsunuz:d

Bu ayarı zaten ayarlarsak kilo verebiliriz, hiçbir şeyi abartmayacak, her şeyi kararınca yiyeceksiniz. Ee ben su içince bile kilo alıyorum, nasıl kek, poğaça yiyeyim Deniz diyenler var aramızda o kesim takıntılı, onlar kilo vermeye değil psikolojilerini bozmaya çalışıyorlar. Aşılamak istediğim şey bu, bunu yapmayın işte.

Olaya şöyle ele alalım şimdi ben birkaç kere yulaftan bahsettim kitapta aman yarabbi herkes bir ayaklandı seven, sevmeyen herkes hurra aldılar. Yahu herkesin damak zevki farklı ben sadece yiyorum dedim, yemek isteyenler için tarif verdim. Çünkü bence gayet çekilebilir bir tadı var, onu tatlandırmak sizin elinizde saman gibi yapıyorsunuz sonra çöpe gidiyor.

Ya da yulafı "tok tutuyor" diyenlere kanıp alanlar var, hatta yulaf zayıflatıyor deyip 5 yemek kaşığıyla yapan NSKWNDMWNDKWNXJSDN

Şaka mısınız siz, gözünü sevdiklerim ben her zaman demiyor muyum sağlıklı olsa bile fazlası zarar. Demediysem bile şimdi diyorum SAĞLIKLI VEYA SAĞLIKSIZ FARK ETMEZ, ÖLÇÜYÜ BİLMEDEN, FAZLACA YEDİĞİNİZ HER ŞEY SİZE ZARAR VERİR, KİLO ALDIRIR!

Kilo vermek istiyorsanız her şeyi bir ölçüde yiyeceksiniz ve hiçbir yemek, içecekten mucize beklemeyin sizi spor ve ölçülü beslenmekten başka bir şey zayıflatmaz. Ha ben arada veriyorum, çay, kür tarifleri falan ama demiyorum ki bunlar %100 sizi anında zayıflatacak. Öyle bir şey yok onlar sadece destekleyici 1 kilo vereceğine 2 kilo veririsin, 500 gram fazladan verirsin olay bu yani.

Yemekler bizim sadece ihtiyacamız, dostumuz veya düşmanımız değil. Yemek yemekten bu kadar korkmayın, ne yani 1-2 dilim pasta yedin diye ne olmuş? Bazıları öyle bir suçluluk psikolojine giriyor ki sanki pastayı yapan adamı öldürü, sen insansın ve o pastayı yemek hakkın sanki her gün pasta mı yiyorsun? Yarına dengelersin, diğer öğün dengelersin.

Birkaç zamandır fark ettim ki hep sebze yiyordum, artık pilav, makarna bildiğiniz tatlarını unutmuşum. Canım çok çekti uzun zamandır yemiyordum sonuçta, kalktım kendime makarna yapıp tam 1 tabak yedim. Ödül oldu benim için, sporumu yapacağım, suyumu içmeye devam edeceğim, yürüyüşe çıkacağım. Olmazsa yarına da dengelerim ama pişman değilim anladınız mı uzun süre bu işi yapabilmenin sırrını?

Yemeklerinizi lütfen düşman gibi görüp, bu denli uzaklaşmayın. Onlardan da yemek en büyük hakkınız her zaman sebze, her zaman sağlıklı şeyler yiyemezsiniz. Kendinize iyi bakın, iyi davranın diye boşuna demiyorum her bölüm sonu. Kendinize biraz daha merhametli yaklaşın, şu katı kural kafasından çıkın.

"Deniz ben kilo veremedim/kilo aldım ama vücudum inceldi" deyip üzülen taraf var bir de Allahım, yüce rabbim sana geliyorum! Siz kafayı yemişsiniz ayol, vallahi bak ben daha ne diyeyim. Ben 2. olarak hep ne diyorum TARTIYA, RAKAMLARA, SAYILARA, İKİLİ, ÜÇLÜ KOMBİNASYON VEYA HANGİSİNDEN ANLIYORSANIZ ONLARA TAKILMAYIIIIINNN!!!!

Sen spor yapıyorsun zayıflarken değil mi? Yahu güzel kardeşim, kas kütlen artıyor, sıkılaşıyorsun ve bu harika bir şey! Her zaman o tartıda ki rakam size yağ kaybettirecek, o sayı eksildikçe mutlu olacaksınız diye bir şey yok. Bu takıntınızı bırakın.

50 kilo olup vücudu yağla kaplı bir insan 65-70 gösterirken, 65 kilo olan birisinin kas kütlesi fazla olduğundan 50 gösterebiliyor. Bu tamamiyle bundan ibaret lütfen gereksiz yere bunu takmayın, böyle bir dünya yok.

Bölümleri sürekli sildiğinden wattpad sadece bu kadar yazabildim, kusuruma bakmayın. Ama gelin gitmeden önce iki lafın daha belini kıralım sonra gidersiniz canım, gününüz kaçmıyor ya.

Küçükken bir şarkıyı çok seviyordum ama şarkıdan çok klibi beni etkilemişti oysa o zamanlar kilolu değildim ama bilmiyorum, hissettim sanırım. :D

Neden bilmiyorum, eskiden kiloma laf eden insanlar geldi aklıma şuan hala kiloluyum ama öncekine nazaran daha toparladım kendimi, her anlamda değiştim biraz. Sonra bu şarkı ve klibi düştü aklıma, dedim bir bakayım.

Altında o kadar güzel yorumlar var ki, birçok insan klipten hırslanıp, sözlerinden güç alarak zayıflamışlar. Ve onu kendi şarkım ilan ettim tam olarak şimdi, klibini her şeyini benimsedim. Ne zaman motivem eksildiğini hissedersem gidip izleyeceğim.

Hiçbir zaman kaybetmeyin motivasyonunuzu, kimseden bir şey de beklemeyin. Kendiniz için değişin, kendinize olan sevginizin ve saygınızın artması için başarın. Klibi medyaya koydum, klibiyle birlikte izleyebilirsiniz.

Hatta bizim şarkımız olur, hepimiz o şarkıyla ve kliple motive oluruz! Sizleri seviyorum kızlarım, kendize iyi davranın :)♥️

Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin