Birazcık Her Şeyden

1K 86 126
                                    

Sadece 1 gün yazmadım ama sanki bırakmışsınız gibi, sanki buraya 1 aydır gelmiyormuşum gibi hissettim.

Sürekli bölüm atmayı düşündüm ama konunun ne olacağını pek kestiremedim.

Ve eğer bahsetmemi istediğini bir konu olursa buraya yorum olarak veya özelden yazarsanız sevinirim, çünkü ben karar vermekte zorlanıyorum bazen.

Neyse o yüzden pattislerim yine her şey dahil bir bölüm yazacağım her şeyden az az bahsedeceğim.

Önceden elime para geçince sadece yemeğe harcardım bazen bir yere gider yemek yer, bazen markette gözüme ne kestirirsem poşet dolusu alır ve onları tek seferde yerdim.

Evet, hiçbir zaman normal kızlar gibi kıyafet, makyaj malzemesine para yatırmazdım, varsa yoksa paramı sadece yemeğe harcardım.

Ama kilo verme serüvenimi yeniden devreye soktuğum günden beridir paralarımı biriktiriyorum, zayıflayınca güzel kıyafetler giyinebilmek için.

Çünkü ne zaman kıyafet almaya gitsem kabinlerde gizlice ağlıyorum, en çokta pantolon alırken.

Siz paranızı neye, nereye yatırıyorsunuz bilmiyorum. Belki de sizin sadece vermeniz gereken 5-6 kilo vardır. Belki zayıfsınızdır ama kilo vermek istiyorsunuzdur, belkide göbeğiniz, baldırlarınız yoktur.

Ama maalesef benim var arkadaşlar, ben ciddi anlamda kiloluyum ve vermem gereken 20 belki 25 kilo var.

Her şeye sahibim yani göbek, baldır falan dnwmdmmdmd

Üst yine bir şekilde hallediliyor ama alt, pantolon cidden benim için işkence gibi bir şeydi. Kabinlerde pantolon denerken nefes nefese çıkıyor, kızarıyordum.

Çalışanlara sürekli 'bu olmadı bir büyük bedenini verebilir misiniz?' demekten ciddi anlamda yoruluyordum, bir kez, iki kez, üç kez değil bazen on bazen on beş kez bunu diyordum, sonra utanıp kabinde ağlıyordum.

O yüzden sayılı pantolonum var, her zaman insanlara ben kıyafet alışverişinden nefret ediyorum diyerek onları kandırdım. Evet, bunları ilk defa burada itiraf ediyor ve kendimle yüzleşiyorum.

İşte bu yüzden bir kitap yazıyorum, okunması veya okunmaması dert değil, birilerini yardım etmek ve içimi dökebilmek için buradayım.

En son kıyafet alışverişimde üstleri kolay bir şekilde bulmuştun hatta denemeden alıyordum, Allah salaş giyinmeyi çıkarandan razı olsun bol bol şeyler bulabiliyorum.

Lakin pantolona gelince yine birçok kez denedim, hiçbiri ne istediğim gibi durdu, ne fermuarı kapandı ne de içine girebildim. Sürekli bir büyük bedenini istedim durdum artık çalışan insan bile yorulmuştu bana pantolon ararken.

Utancımdan son verdiği büyük bedenin içine girsemde girmesemde zar zor karnımı içine çeke çeke kapamayı başarmıştım. Bana her ne kadar olmasa bile onu aldım. Utancımdan aldım, çalışan kişinin boşuna mı bunca şeyi denedi bu demesinden utanıp aldım.

O yüzden ne kıyafet alışverişine sık sık gidiyorum, ne de pantolon almaya kalkışıyorum.

Bi de aldıklarının güzel durmayışı var tabii ki de hepsi kilodan kendizi kandırmayın. Bunun senin veya benim güzelliğimizle, çirkinliğimizle bir alakası yok.

Biz çirkin değiliz, güzelliğimizi engelleyen bir bedene sahibiz. Kendinizi sevin diye bas bas bağırıyor herkes buna bende dahilim.

Ama işte o kıyafet maceralarında aklında bu düşünce olmuyor, aynaya bakınca olmuyor.

Kendinizi sevin başlayın, kendinize inanın. Kendimi seviyorum, böyle beğeniyorum diye kandırıp bu durumu kabullenmeyin.

Hiçbirimize kilo yakışmıyor, hiçbirimize giydiklerimiz yakışmıyor. Kendinizi kandırmayın, sizi kandıranlara da kanmayın.

Daha güzel olmak varken yani neden hâla bir yerden başlamıyorsun? Neyden korkuyorsun, kaybedeceksen kaybet. Ama kazanırsan iyi ki yapmışım diyeceksin.

Kalk şimdi bir bardak su iç, hareket et.

Kilo verilir, kilo her şekilde verilir. Bir şeylerden kısarsın yine de o kiloyu verirsin.

Tekrardan söylüyorum, kolay olmayacak, zorlanacaksın. Belki vazgeçme, pes etme eşiğine geleceksin, belki ağlayacaksın. Ama sonunda sen, ben, biz kazanacağız.

Birkaç gündür ailem yine bana oynuyor, ne zaman bu işe kalksam ya sevdiğim yemekler, ya abur cuburlar vs. alınıyor, yapılıyor. Eminim bu sizinde başınıza geliyordur.

Bugün yine birçok meyve, abur cubur alındı. Kendimi tutmaya çalışıyorum, nefsimi kontrol altına almaya çalışıyorum. İnsanım ben hiç yemeyeceğim demiyorum bu benim alışkanlığım bir anda bırakamam ama kontrol altına alabilirim. Her şey bizim elimizde kilo almakta, vermekte.

Bir kutu yaptım ve oraya çikolatalarımı koydum. Ara ara gidip yiyeceğim bir anda yemek yerine günde bir parça diyerek bitireceğim.

Önceden kilo verirkende böyle yapıyordum azar azar yiyordum kardeşlerime, anneme veriyordum derken bitiyordu.

Hareket edin. Her ne olursa olsun çünkü hareketsiz kilo düzgün verilmez. Tabii ki de kilo verilir ona lafım yok ama vücudunuzun güzel şeklini ortaya çıkarmak varken neden sarkık bir göbekle hayatınıza devam edesiniz ki?

Merak etme kilolu bir insan olarak seni çok iyi anlıyorum, zor geliyor. İşi sıkıcı yaparsan zaten bırakırsın. Spor salonuna onca parayı yatır demiyorum, ki önceden spor vs uğraşmaya çalışsamda başarısız oldum çünkü kendimi öyle yerlerde rahat hissetmiyorum. Evde spor yapmak bana daha iyi geliyor.

Ve evde mi spor yapıyorsun aç müziğini enerji topla ama bu müzik melankolik, depresip olmasın. Harektli, dıptıs dıptıs müzikler anladın sen beni ;)

Ya da aç youtubeu zumba izle, hareketleri yapmaya çalış, yapamıyorsan hopla zıpla kimin umrunda, eğlen, gül maksat hareket etmen ve bundan mutlu olman.

Her zaman bir zayıflama kitabı okuyunca yazan kişinin kilo verdiğini falan duyduğumda kıskanıyordum, imreniyordum şimdi yalan olmasın dnwkfndmfm

O yüzden kıskanmanız için ki umarım kıskanır ve imrenirsiniz. Ve gaza gelio başlarsınız bunlar sizin için minik pattislerim, kilo verdim çünkü vücudumun sıkılaştığını hissediyorum, göbeğimin yarım buçuğunun gittiğini falan düşünüyorum.

Yani şimdi 7 günde bence bu güzel bir şey, tartılmıyorum bu arada çünkü maalesef daha regl olamadım ama olup bitirdikden sonra ilk işim bu olacak, hem boşverin o zamana kadar daha çok kilo veririm ve size daha büyük sonuçlar yazarım. Hadi inşAllah maşAllah diyelim o zaman ayol smwkdmdmd

Kilonun bize fazlalıktan başka bir şey olmadığını lütfen anla, fazla yiyoruz, fazla yoruluyoruz hatta ve hatta fazla sıçıyoruz xnemdnemdmdm

Üzgünüm, bunlar gerçekler. Kendimizle yüzleşmeliyiz. Ben yavaş yavaş yüzleşiyorum, her şeyi yoluna koydum ve vazgeçmeyeceğim, yarıda bırakmayacağım bir yola girdim.

Lütfen elinizi çabuk tutun, içine gizleneceğiniz mont mevsimleri bitiyor. :))

Mevsim için değil ama bunu kendiniz için yapın ve şimdi başlayın.

Görüşürüz minik patatesim. 🥔💜











Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin