ZAYIFLADIM!

1.3K 87 67
                                    

Hoooop, başlığı görüp aman yarrabbi nasıl demeye başladın refleks olarak biliyorum. Sen minik patates dostum benim kitapta anlattıklarımı dikkate almadan mı okuyorsun yoksa?

Aman ha diyelim ve size minicik bir açıklama yapıp bölümün asıl konusuna geçelim.

Şimdi zayıflayıp, zayıflamadığımı öncelikle söylemem gerekirse bilmiyorum. Çünkü tartılmadım.

Deniz, bizimle tşşkmıgçyrsn? demeyin hayır tabii ki de sizinle bu bölümde hayal kurmaya davet ediyorum.

'Ne saçmalıyorsun Deniz?' deme hemen ve dikkatlice dinle beni.

Öncelikle bu bölümde hepinizle hayal kuracağız, çünkü eğlenceli oluyor. Ama bu hayali yazacağız ve birkaç şey ekleyeceğiz.

Büyü yapıcaz ayol :D Şaka şaka ama gelecekteki sizinle şimdi konuşacaksınız.

O zaman anlatmaya başlıyorum. Amacım yorum kasmak, beğeni kasmak değil ve hiçbir zaman bu yönde bir düşüncem olmadı sadece size yardımcı olmak.

O yüzden bu anlatacağımı buraya yazmak istemezseniz bana özelden yazabilirsiniz. Ama lütfen benim görebileceğim bir yere yorumlara veya özelden yazın. Sizi seviyoreee

Gelelim hayalimizi nasıl yazacağımıza öncelikle uymanız gereken kurallar var.

Yazınıza, hayalinize başlamadan önce bu günün tarihini atıyorsunuz -şuanda hangi tarihteyseniz onu- ve sonrasında ise tamamiyle o andan itibaren siz istediğiniz vücutta, kiloda ve görüntüdesiniz, her şeyi ama istediğiniz her şeyi yapıyorsunuz.

Ve bunu gelecekten yazıyormuş gibi yazın, ne zaman tam olarak o kiloya ulaşacaksanız sonuna o tarihi atıyorsunuz.

Komik geliyor olabilir kulağa ama yapınca bana teşekkür bile edeceksiniz, çünkü tam o tarihte amacınıza ulaşmış olacaksınız. :))

Ben başlıyorum o halde sizde tam buraya yazabilirsiniz.

' 28.03.2020

Bundan 5 ay önce tartıldığımda ideal kiloma ulaştığımı gördüğümde ki heycanımı unutamıyorum. Asla gerçek olmayacakmış gibi geliyordu başta ama sonra o kadar istikrarlı bir şekilde ilerledim ki kilolarımın nasıl gittiğini anlamadım bile...

Artık ben de zayıfım, bu bana aşırı bir rahatlık veriyor! Neden daha önce başlamamışım diye kendime kızıyorum bazen, şuanki durumumdan o kadar mutluyum ki anlatamam.

Artık kabinlerden ter dökerek çıkmıyorum, elime neyi alıp denesem bana oluyor hatta bazen bol bile geliyor! İnanılmaz bir deneyim diyebilirim.

Artık rahatça hareket edebiliyor ve kendimi kısıtlamıyorum. İstediğim kadar yürüyorum ve nefes nefese kalmıyorum, hatta eskiden eziyet gibi gelen sporu bile şuan hobim ve eğlencem haline geldi.

Rahatça koşup, yürüyebiliyorum. Kendimi montlara gizlemiyorum, arttık yaz gelsede rahat rahat giyinebilsem diye düşünüyorum.

O çok baktığım ve özendiğim zayıflayan insanlar kadar güzel bir vücudum var artık.

Zayıfladığımdan beri bütün sağlık sorunlarım geride kaldı, zor ve yapamazsın diyenlere inat şuan da çok sağlıklıyım.

Artık aynada yürüyüşüme ve birleşen baldırlarıma takılmıyorum, bakabileceğim göbeğim dahi kalmadı. Dışarda birisi bana kilomdan dolayı bakıyor mudur diye düşünmüyorum.

Çeşitli mağaza vs. gibi yerlerin camlarından kendime bakınca gözlerimi hemen kaçırmıyorum.

Yapamazsın, edemezsin, pes edersin ve benimle dalga geçen herkes artık bana bunu nasıl yaptığımı ve böyle ne kadar iyi olduğumu söylüyorlar. Sanırım artık onları umursamama sırası bende. ;)

Kilomu korumaya çalışma dönemlerimdeyim ve her şey şuanda iyi gidiyor ve iyi gidecek. Çünkü artık çok bilinçli ve dikkatliyim.

Aşırı yemek yemiyorum ki istesemde yiyemiyorum, midem fazlasıyla küçüldü çünkü. Ekmeği hâla hayatıma katmadım ve katmayı da düşünmüyorum, ekmeksiz kendimi çok daha iyi hissediyorum.

Abur cuburlarla aram biraz bozuldu, eskisi kadar çok yiyesim gelmiyor, gereğinden fazla gereksiz gelmeye başladı hatta iğreniyorum diyebiliriz.

Evde yaptığım sağlıklı atıştırmalıklar ve yemekler ise bana artık ayrı bir keyif ve haz veriyor!

Kendimi çok çok daha iyi hissesiyorum, bir kuş kadar hafif.

Ve benimle beraber zayıflayan birçok insan oldu, birçoğuyla hâla konuşuyorum.

Zayıflamış olmama, olmamıza rağmen hâla gözümde hepimiz minik patatesleriz! Aynanın karşısına geçip arada göbeğime hatta olmayan göbeğime vurup davul gibi oynuyorum ve kendime patates deyip gülüyorum. :D

Kilo verme serüvenimi yazdığım kitabı bitirdim ve koruma dönemimi anlattığım bir kitap yazmaya başladım.

Her şey çok güzel ilerliyor ve ilerlemeye devam ediyor.

Kendimle barışığım, şuanki beni çok çok seviyorum ve her şeyden önemlisi mutluyum!

Her şey için teşekkürler, 01.11.2020'

Ohh be ne rahatladım ama evet ben Kasım 'ın 1'inde bunları diyeceğim. Buna inanıyorum. Şimdi sira sizde. Kendinize bunları diyeceğiniz tarihle bitirin ve zayıf sizi, gelecekteki sizi yazın.

Hayal edin, sadece hayal edin. Ve şimdi gözlerini kapayıp, derin bir nefes al ve gülümse.

Hayallerimizin gerçek olması dileğiyle, sizi seviyoree minik patateslerim. ♥️💚













Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin