Aşklarım uzun zaman sonra merhaba, geri döndüm. :)
Koskoca 2 ay geçti aradan konuşacak çok şeyimiz birikti, anlatacağım çok şey var size. Nereden başlayacağımı bilmiyorum ama öncelikle söylemem gerekirse hepinizden özür dilerim, sizi yarı yolda bırakmiş gibi oldu. Hatta bildiğiniz öyle oldu, çok özür dilerim. 🙏
Uzun zamandır yoktum çünkü yoruldum, sıkıldım, bunaldım. Kendimi sıkmıyorum derken bile kendimi sıktığımı fark ettim, ben o çok istediğim fiziği bir an önce sahip olmak istedim ve zamanla bu artık bir hırsa dönüştü. Ve bilirsiniz böyle hırsların sonucunda hep kaybeden bir taraf olur, ben hırsımın kurbanı oldum ve pes ettim.
Bunu diyeceğim aklıma gelmezdi ama evet ben bu 2 ayda hiçbir şey yapmadım sadece yedim, gereksiz yedim, her şeyi yedim. Kendimi kötü hissetmedim çünkü buna hakkım varmış gibi hissettim, aslında evet hakkım vardı ama bu kadar çok şey yemekle kendime haksızlık yaptığımı fark ettim.
Yeni bir bölüm yazmaya çok utandım, "sen bir şey yapmazken insanlara nasıl örnek olacaksın? Ne diyeceksin? Ben yedim, siz de yeyin falan mı? Bırak bu işi!" Ve bıraktım her şeyi ama her şeyi. Tekrar özür dilerim.
Hep başlayacağımı söyledim cidden başladığım zamanlar oldu ama ya akşam ya da ertesi gün o başlama psikolojisi son buldu ve ben yine kendimi bir şeyleri soluksuz yerken buldum, kendime çok üzüldüm.
Benimle başlayan, kilo veren birçok insan olduğu gibi beni kendine yakın gören, her şeyi benimle yapanlar haliyle ben gidince onlar da saldı ve hiçbir şey yapmadı. Bunu size yapmaya hakkım yoktu, ne derseniz haklısınız.
Sormadan edemeyeceğim, bölüm ortasındayız ama yine de nasılsınız? Gerçekten nasılsınız? Her şey nasıl gidiyor? Peki siz benim gibi bu süreçte pes mi ettiniz yoksa kilo vermeye devam mı ettiniz? Bunları bilmek istiyorum lütfen yorum olarak veya özelden bana bunları cevaplayın.
Dediğim gibi hiçbir şey yapmadım bu 2 ay sürecinde, başladım ama uzun sürmedi hatta günü zar zor bitirdim. Baktım olacak gini değil çünkü benim şap şap vurduğum göbeğim dile gelip isyanlar edecekti çünkü maşAllah onu da baya iyi besledim benden 2 adım önde gidiyor, o da yolunda iyi merak etmeyin hepinize selamı var. :D
Ee haliyle ben spor da yapamıyorum, dedim bari spor salonuna yazılayım hani belki bir düzenim olur, en azından gitmek zorunda olurum. Evet düşündüğüm gibi oldu 1 aylık yazıldım, düzenim oldu, gitmek zorundaydım çünkü para verdim.
Sonuç olarak ise bir halta yaramadı, kötülemek istemiyorum çünkü bende de suç var yememe falan hiç dikkat etmedim ama oranında payı vardı. Hiçbir şey yok beni sadece yürütüp, bisiklet var ona bindirip duruyorlar 5-10 dakika. Yahu çocuk mu kandırıyorsunuz? Boşu boşuna ter döktüm, israfı hiç sevmem.
1 aylık sürem doldu Allah 'tan bir daha gitmem, ha siz iyi bir yer bulursanız gidin bana bakmayın benim pislikliğim de var sonuçta işin içinde.
Kilo durumumu merak edenlere söyleyeyim kilom 61 ama mezura ile vücut ölçülerimi aldım baya genişlemiş vücudum, o yüzden diyorum kiloya değil mezuraya takılın diye. Bu arada mezura 2.5 tl gidip alın, üşenmeyin gözünüzü seveyim.
Ha bu arada bir de şu var yağ oranım ölçüldü o spor salonunda ve duyunca yuh diyebilirsiniz izin veriyorum snkwmdmwmd Yağ oranım çok fazla çıktı "31.8"
61 kilo olan bir insanın bu yağ oranına sahip olması normal değil, kilom inse bile yine "kilolu kategorisine giriyorum. Çünkü hala 2 adım önden giden bir göbeğe ve birleşen baldırlara sahibim. Canlarım beni çok seviyorlar hiç gideleri yok, kurmuşlar düzenlerini duruyorlar.
Ama ben, biz ne yapıyoruz tam şu an, tam şu an yeniden başlıyoruz. Neden? Çünkü biz zayıf olacağız ve bizi kimse durduramayacak! Yeniden başlıyor muyuz? Başlıyoruz, başlıyoruz itirazlar kabul edilmiyor.
Size bomba gibi geri geldim harika tarifler vereceğim, şu psikoloji konularını sevdiniz onlardan da baya bir şeyler anlatacağım, ee tabi bir de tabi ki size motivasyon olacağım. Ve diyeceksiniz ki "Ya Deniz sen adamsın, beni sen zayıflattın ayol!"
Ben de diyeceğim ki.. Neyse orasını siz verip yazınca konuşuruz.Baktım bana whatsApptan mesajlar geldi, instagramdan da geldi tabi. "Ne zaman geleceksin" diye. Haklısınız çok beklettim beni taşlayıp, yumurtalayıp, domatesleseniz tıkım çıkmaz valla.
Ama sonuç olarak tekrar buradayım, sizinleyim ve seninleyim :) Ve biz şu an tekrardan başlıyoruz, evet tam şu an. Son kez kaçamaklarını bir kenara bırak, göbek bacak yapmaya mı geldik buraya?
Bu bir başlangıç olsun, hepinizi çok özledim. Beni durumlarınızdan haberdar etmeyi unutmayın, biliyorsunuz nerde, ne zaman olursa olsun bana hep yazabilirsiniz.
Kendinize güzel bakın arkadaşlarım. ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama/MOTİVASYON
ChickLitBen başardım, benimle olanlar da başarmış ve sıra sizde! Birgün buraya "ben başardım, benimle olanlar da başardı ve sıra sizde" yazacağım. Günlük 1-2 bölüm atıyorum ve lütfen sizde sadece günde 1-2 bölüm okuyun ki her gün o motivasyonu koruyabilin...