Geçmiş + Şimdi + İnstagram + Fotoğraf

450 34 49
                                    

Lütfen sonuna kadar okuyun, birçok bölüm yazıyorum sonra içime sinmiyor ve siliyorum ya da yarım bırakıyorum hiç tamamlanmıyor, içime sinmiyor. Neyse ama bu son bunu kesin atacağım.

Normalde bu bölümü size motive olsun diye bambaşka yazacaktım onun az sonra nedenini açıklayacağım ama önce konuşmamız gereken bir şeyler var. Umarım bu bölümden sonra bana olan inancınız ve güveniniz sarsılmaz.

Ben önceden bir kitap yazıyordum, yine bu hesapta, yine zayıflama kitabı ve ben bir yalancıydım. Yine anlık bir kararla keyf -i alem zayıflama kararı alıp, 0 bilgi, insanların psikolojisini anlamadan bir şeyler yazıyordum.

Keşke diyorum o zamanlarda birisi bana sen ne yapıyorsun, bu yazdıkların ne deyip beni uyarsaydı veya ne bileyim kitabım kaldırılsaydı çünkü bir faciaydım!
Tekrardan dile getirmek gerekirse beni o kitaptan tanıyan kişilerden çok özür diliyorum ve bana katlandığınız için teşekkür ediyorum.

Ya ben aslında hiçbir zaman yaptığım bir işi beğenmem mesela şuan gidip bu kitapta yazdığım ilk bölümü bile açıp okumam benim kendime dair beğendiğim şeyler anlık oluyor bu bölümü atınca 5 kez üst üste okurum ama aradan 2 gün geçsin bir daha asla dönüp okumam. Ben dengesizim biraz sanırım.

Neyse ya konumuza dönelim benim yine bilmem kaçıncı zayıflama kararımdı amacım sadece zayıf olmaktı, işin içinde sağlık mevzum yoktu. Kendimin bu işi bırakacağını bildiğim halde dedim ben kitap yazayım belki sürdürülebilir olur benim açımdan ve birileride benimle birlikte başlar.

İğrenç bir anlatımım vardı, bir süre sonra haliyle ben bıraktım ama sırf okuyan 3-5 kişi için yazmaya devam ettim. Bir süre geçti aradan ve ben yazmayı bıraktım çünkü artık hiçbir şeye devam etmiyordum bu nedenle yazmıyordum.

Kitabı da silmiyordum öylece kalmıştı sonra ben bir süre sonra kafama dank edince, zayıflama hakkında bilgi sahibi olunca komple o kitapla ilişkimi kestim. Yani önceden yapmam gerekeni yaptım ve o kitabı sildim.

Kilo almıştım, devam ediyorum dediğim zamanda devam etmiyordum aslında bu bir nevi benim utancım, kendime ve okuyan insanlara olan saygısızlığımdı. Allah 'tan o kitabım beğenilmiyordu.

Sonra aradan zaman geçti, karşıma başka bir sosyal medyadan başkasına yapılan bir yorum çıktı. O aralar zaten sürekli araştırma yapıyordum zayıflama hakkında ama bir yerden başlayamıyordum. O yorum benim yaklaşık 4-5 senedir sahip olduğum bir hastalıkla ilgiliydi ve sağolsun o yorumu yapan benim bu güne gelmeme yardımcı oldu.

Zayıflamanın benim için sadece görünüşten değil içten içe, sağlığım için de gerekli olduğunu anladım, çünkü sağlık her şeyden inanın daha çok önemli.
Ve ben dedim başlayacağım, şuandan itibaren kararlıyım.

Sanırım hayatımda aldığım, cidden en önemli kararlardan birisiydi. Ya hayatıma devam edip kendimi ölüme sürükleyecektim ya da bundan kurtulmak için elimden gelen her şeyi yapmam gerekiyordu.

Kendime olan inancım yoktu, sanki asla zayıflayamayacak, asla değişemeyecekmişim gibi geliyordu. Çok zor gibi geliyordu, hatta hala öyle geliyor biraz. Bunu inanın yenmeye çalışıyorum.

Ve başladığım gün baya düşündüm ben ciddi miydim bu konuda, yapabilecek miydim, yoksa yine pes mi edecektim? Sonucunu bilmeden, kendimi yargılamadan ve geçmişi arkada bırakarak, kendimi hatalarımla kabul ederek bu yola girdim, kafamda her şeyi bitirdim.

Bunu tek başıma yapabilirdim ama olmadı yine aklıma burası geldi, birilerine yardım etmek istiyordum. Bilgilerimizi paylaşmak ve birileriyle farklı hayatlar yaşayıp aslında bir noktada yani kiloda aynı kaderimi yaşadığımı düşündüğüm kişilerle birlikte bu işe girmek istedim.

Kendime güveniyor muydum? Emin değilim. Yine de yazdım, her günümü buraya verdim, her şeyi anlattım. En önemlisi dürüsttüm çünkü ilk yaptığım şeyden dolayı inanın kendime çok kızıyordum.

Başlarda çok umutsuzdum, dedim ben ne yapıyorum, bu işin sonu nereye gidecek? Kitabı ilk bölümden yine aynısı olacak diye silmeyi düşündüm ama zaten bunu yapmam gerekiyor neden başka kişilerede biraz olsun faydam olmasın ki dedim.

Çünkü hepimiz aynıyız, aynı sonuçları istiyoruz. Bazen kimsenin bizi anlamadığını, destek olmadığını düşünüyoruz, yapmayacağımızı düşünüyoruz. Neden bu eziyeti kendimize yapıyoruz inanın bilmiyorum.

Neyse sonra ben zaman geçti kendimi buraya iyice adadım ve nasıl oldu anlamadım zamanla onlarca insan beni bu kitapla sevdi, eleştirdi, kendini bana açtı, yakın gördü ve en önemlisi benim sayemde bir şeyler başardı, bir yerlerden başladı.
Durumun buralara geleceğini cidden sanmazdım.

Başlarda hiç kilo veremedim, değişemedim, düzenim vardı ama ne yanlıştı bilmiyorum ya da bünyem alışma sürecindeydi emin değilim fark yoktu bende. Bir süre sonra umudumu kesecek gibi oldum çünkü tam ilk 2 ayımda sadece 3 kilo verebildim ama bir değişiklik yoktu yine.

Pes etmedim, beni bağlayan şey sanırım hastalığımın yanı sıra sevginiz ve ilginiz oldu sanırım. Bekledim, farklı şeyler denedim, üsteledim hep veremiyorum, olmadı diye mızmızlanmadım her gün o sporu yaptım, her gün o düzenli beslenmeyi uyguladım.

Sonucunda nasıl oldu bilmiyorum, emeklerimin, sabrımın karşılığı sanırım bir anda zamanla, git gide değiştim. Aynada ilk defa kendime bakınca "bu kim?" dedim. Farklıydım, biraz değişmiştim, fark ediliyordu dışardan ve ilk defa o kaçtığım tartıya kendi isteğimle gittim.

En fazla nedir ki birkaç kilodur verdiğim dedim ama baya kilo vermiştim, inanamadım gittim belimi ölçtüğüm ipe baktım incelmiştim, ip bol geliyordu.
Bunu hemen sizlerle paylaştım çünkü benim yapabildiğimle mutlu olmanızı ve sizinde başarabileceğinizi göstermekti amacım.

Lütfen bırakmayın olur mu, olmuyor demeyin belki sadece o kiloyla, o an, vücudunuz sizi sınıyordur. Ne bileyim eksik şeyler vardır, düzeltin onu bulun ama pes etmeyin. Ve emeklerinizi küçümsemeyin, hep daha iyisi deyin ama o halinizide kabullenin.
Her halimle kendimi sevdim, kabullendim bunu yapın çünkü siz çok değerlisiniz, aklınızın alamayacağı kadar çok.

Normalde bu bölüme fotoğraflarımı koyacaktım, değişimlerimi görecektiniz ama istemiyorum içten içe sadece wattpade olan bir şey bu arada. Yoksa normalde whatsapptan zayıflama grubumuza attım.

Emin olamıyorum buraya, çünkü birçok tanıdığım var içim rahat etmiyor. Kimseyi umursamıyorum ama görmelerinide istemem şahsen.

Bu nedenle size bir danışmak istedim benim biliyorsunuz ki zayıflamak için kullandığım bir instagram hesabım var normalde takipçi kabul etmiyorum, bana özel bir yer diye. Ama eğer istek olursa aktif bir şekilde o hesabı kullanıp ordan fotoğraflar paylaşmayı düşünüyorum.

Hem yediklerimi atarım, porsiyon örneği olur sizin için hem de değişimlerimi atarım ama emin olamadım düşünceleriniz neler instagrama gelir misiniz? Kendi hesabınız olmasada olur benim gibi zayıflama hesabınızla da takipte kalabilirsiniz.

Ve birçok şey diyen var burdan arkadaşlarım var kitabına oy, yorum atamıyorum, utanıyorum diyen. Orda daha rahat olabilirsiniz diye düşünüyorum.

Bu yola ben sizlerle başladım o nedenle düşünceleriniz inanın çok önemli benim için özelden veya yorumlardan belirtirseniz sevinirim.

Kendinize güzel bakın ve yanımda olduğunuz için teşekkürler ♥️

Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin