Saat şuan 17.50 ama siz bu bölümü muhtemel akşam okursunuz, belki okumazsınız ne zamana bölümü bitireceğime bağlı. Yaklaşık 15-20 dakika önce son yemeğimi yemiş bulunmaktayım.
Aşırı uykum var gözlerimi kapatsam gidecek gibiyim, öğlen uykusunu bıraktım yaklaşık 1 ay önce o yüzden kendimi tutuyorum. Biliyorsunuz ki bir önceki sayfada size yeni kararlarımı ve yapacaklarımı yazdım.
Yavaş yavaş uymaya başladım, bugün pirinç pilavı yemedim. Düzenli uyku uyuyacağımı söyledim ve bu arada kendime bir sınır koydum en geç 12'de uyuyacağıma dair ve ilk denememde hiç zorlanmadan normalde sabaha kadar otururum ama hemen uyudum.
Artık yeni düzenimiz budur, istikrarımızı bozmuyoruz. Cidden iyi gittiğime inanıyorum ve isteyince, kafada bitirince ciddi anlamda bir şeyleri başarabiliyorum.
Bu durum eminim sadece bende değil sizde de aynı şekilde, bunu fark etmeniz için sadece kendinizi tutmanız, biraz dur demeniz lazım.
Şurda yaklaşık 2 ay var yaza, tabii bu size yanlis mesajlar vermek amaçlı demiyorum. Sadece yaz için cevaplayın, bikini bilmem ne için değil, benim bahsetmek istediğim artık içine saklanabileceğiniz mevsimler bitiyor hatta bitti bile diyebiliriz.
Nisan ayındayız ve şuanda Haziran 'a bir şey kalmadı. Yaklaşık 2 ayda istediğiniz vücuda ulaşabilirsiniz, ulaşamasanız bile yolun yarısını çoktan bitirmiş olursunuz ve yazın geri kalanını zayıf, ideal kilonuzda geçirirsiniz.
İlk defa bir yaz mevsiminde istediğiniz gibi giyinmeyi, gezmeyi, rahat hareket etmeyi istemez misiniz? Eh, cevap zaten bu satırları hâla okumaya devam ettiğine göre belli.
Before-After fotoğrafınızın olmasını istemez miydiniz? Eski fotoğraflarınıza bakıp cidden ben böyle miymişim diyerek, iyi ki yapmışım demek istemez misiniz?
Ben istiyorum, bu nedenle daha çok her geçen gün çabalıyorum. Bazen yaptıklarımdan pişman da olsam, kendime kızsam da, üzülsem de, sıkılsam da pes ettim yeter deyip bırakmamak için gayret gösteriyorum.
Çünkü yemenin bir sonu yok, bunun sonu olmadığı gibi kilo almanında sonu yok. Yani siz 500 kilo oluncaya kadar yiyebilirsiniz, daha çok kilo alır ve artık tuvalete bile gidemeyecek raddeye gelirsiniz.
Gelirim, bunları kendim içinde diyorum tabii ki de. Şöyle bir düşünün, sevmediğiniz insanları düşünün, kilonuzla alay eden insanları düşünün, size aşalayarak bakan insanları düşünün.
Onlar bu yetkiyi kendilerine nasıl veriyorlar? Sizin kilolarınızla, çünkü onlar zayıf sizin ise 2 adet baldır, 1 adet göbeğiniz ve poğaça gibi yanaklarınız var. Benim de var merak etmeyin yalnız değilsiniz :D
Şimdi o insanları düşünüp daha çok hırslanmak varken, neden içimize dert edip, ağlayıo hâla dıkınmaya, homidi gırtlak yemeye devam ediyoruz? Patatesiz biz cidden iflah olmaz bir patatesiz.
Elbet bu karantina günlerimiz bitecek ve herkes normal hayatına geri dönecek, kimimiz işe, kimimiz staja, kimimiz okula ya da herhangi bir yere gitmeye yani dışarıya çıkmaya, insan içine karışmaya mahkum kalacağız.
Canım patatesim bak bu yazılar sana dikkatli oku, inan bu kitapta sen ve senin gibi ben de dahil olmak üzere bir sürü kilosu fazlalık olan insan var. Yapamam, edemem olmaz diye bir şey yok. Bugüne kadar bir şeyler için "gerçekten" çabalayıpta amacına ulaşamayan bir insan gördün mü sen? Göremezsin çünkü öyle bir şey imkansız.
İnsan isteyince inan bana her şeyi yapabilir. Şurda gözünü birkaç kilo mu korkutuyor nice insanlar 70-80-100 kilo veriyor. Senin şurda vereceğin nedir ki?
Ha bir de vermiş ol ne kaybedersin birkaç kilodan başka. İnan bana birçok şey kazanacaksın. Özgüven, sağlık, mutluluk kazanacaksın. En önemlisi kendini çok ama çok seveceksin çünkü biliyorum aynaya bakınca gördüğün kişiyi kabullenemiyorsun.
Oysaki biraz hareket etsen, biraz yeme icmeni azaltsan, biraz su içsen aslında her şey tamam olacak, bitecek. Bu kadar basit ama biz gözümüzde o kadar çok büyütüyoruz ki bir çığ, bir dağ oluveriyor.
Olmasın, buraya inanıyorum zayıfladığımızı birbirimize söyleyeceğiz. Belki sen benden ya da ben senden önce kilo vereceğim. Ama ben senin, sen benim yaptığımı görünce mutlu olmaz mısın?
İnan ben her birinizin adına ayrı ayrı mutlu olurum zaten o amaçla yazdım. Hem kendime, hem sana can -ı gönülden inanıyorum biz başaracağız, gerçekten emek verip güzel bir sonuca ulaşacağız.
O halde şimdi napıyoruz, o sevmediğimiz bizimle dalga geçen bütün çırpı bacaklıları hızlıca bir gözden geçiyoruz ve hırslanıyoruz.
Biz bunu yapmak zorundayız, evet başkası için değil en çok kendimiz için bunu yapmak zorundayız. Kilonuzla dalga geçen sevgili mi salla bulunur, arkadaş mı bulunur.
Ama sen bu hayata bir kez geliyorsun ve kendi mutluluğun için kendini düşünmen ve yapman lazım.
Şurda 2 ayda hepinizden ve kendimden güzel sonuçlar bekliyorum ve hepimizin güzel sonuçlar alacağını biliyorum, inanıyorum.
Benimle beraber başlamış bırakmışta olsan, devamda ediyor olsan, kendine güvenin, inancın olmasa bile bugün, şimdi, şuan başlıyor musun? Başlıyorsun.(!)
Merak etmeyin her birinize destek olacağım ve inşAllah olacak 🙏
Minik bile olsa bir motivasyon olmuştur umarım sizin için. Lütfen bir sorunuz, merak ettiğiniz bir şey falan olursa çekinmeden mesaj atabilirsiniz, her zaman cevaplamak için buradayım.
Hadi öptm by 🙋♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zayıflama/MOTİVASYON
ChickLitBen başardım, benimle olanlar da başarmış ve sıra sizde! Birgün buraya "ben başardım, benimle olanlar da başardı ve sıra sizde" yazacağım. Günlük 1-2 bölüm atıyorum ve lütfen sizde sadece günde 1-2 bölüm okuyun ki her gün o motivasyonu koruyabilin...