Arkadaş Seçimi ve Fazlası

256 25 7
                                    

Size bir önceki bölümde spor vermiştim uygulayabileceğiz ve sürekli farklı türde şeyler söylüyorum ki isteyen istediğini, beğendiğini ve kendine uygun olanını yapsın. 2 harekette bir dinlenin yazdım ama siz kendinize göre uyarlayabilirsiniz 3 harekette 1 ara ya da 1 harekette 1 ara tarzında yapabilirsiniz.

Ve dün başıma geleni söylemek isterim, ip atlar gibi zıparken dedim ellerimide havaya kaldırayım, öyle zıplayayım. Sonrasında elimin duvardaki saate çarpması sonucunda saatin camı tuzla buz oldu.

Yani evde bir bodik olarak spor yaparsanız anlık bir deprem ve peşi sıra kazalar meydana gelebiliyor. Neyse dua edelim ev başımıza yıkılmadı en azından. Siz daha dikkatli olun.

Ve bir yöntem deniyorum daha az yemek için, yani gereğinden fazla yememek için. Eğer cidden işe yararsa en kısa zamanda sizinle paylaşacağıma emin olabilirsiniz 2 günde sonuç aldım gibi dün yemeği görünce orucun etkisiyle çok yemek istedim ama tabağımdakileri isteksizdim yerken. Yemek için yedim evet.

Hadi her şeyi ona bağlamayayım dedim ve sahura kadar çok iyi olan ben yemek lafını duyunca afedersiniz ama aşırı midem bulandı. Dedim yarın aç mı kalacaksın kalk ye, yiyemedim birkaç salatalığı anca yiyebildim hemen kalktım.

Hiçbir şey yememiş olmama rağmen hala aç değilim, bilmiyorum belki anlık bir şeydir. Asla yemek yemeyeceğim, yemek yemeden öğün atlayacağım diye bir şey yok zaten buna hep karşı geldim.

Ama en azından yemeği merkezimden çıkarabilirsem benim için iyidir. Ve buna yardımcı olan bu yöntem ise sizinle zaten çok geçmeden paylaşacağım.

Bu arada yemeği merkezden çıkarmak derken aslında hepimizin ortak problemi bu aslında. Yemeği o kadar çok merkezimize, görüş alanımıza koyuyoruz ki cidden ne düşünmeden, ne yemeden duramıyoruz.

Ve bunu maalesef yenemediğimiz sürede farklı sonuçlarla karşılaşmamız çok zor. O yüzden size yemeği unutturacak şeyler yapıp, boş kalmamanız lazım.

Normal öğün dışında yemek aramamanız ve yemeği komple 3-4 saat unutmanız lazım. En çokta böyle evde kaldığımız zamanlarda kendinizi oylayacak şeyler bulun illa bir şeyi yapmanız için yeteniğinizin olması gerekmiyor.

Kimse size durduk yere şarkı söyleme, resim çizme, yazma, kitapları düzeltme gibi şeyler demez. Yemeği sık sık hatırlayıp kendinizi mutfakta, çaresizce abur cubur dolaplarını ya da buz dolabını kurcalarken bulmayın ve merkenizde yemek olmasın.

Size bazı yaptığım şeyleri anlatmak istiyorum ben cidden artık biliyorsunuz kilolu olmayı dibine kadar yaşayan bir patatesim.

Her zaman şansımıza sanırım evlerimizin yakınlarında marketler olur ve ben hep elime geçen paraları marketlerde harcarım.

Benim yaşlarımdaki kızlar makyaj malzemesi alır, kıyafet alır ben yiyebileceğim şeyler alıyordum.

Bir de hani arkamdan 'hala yiyor kıza bak' demesinler diye her şeyden 2-3 tane alırdım ki şey düşünsünler demek ki başkalarıyla yiyecek. Sadece içimi rahatlatmak için kendimi kandırıyordum.

Aslında hepsini gidip, evde odama kapanıp ben yiyeceğim. Hemde öyle günlük bekletmem, öğün öğünde yemem. 1 poşet abur cuburu o an bitirirdim. Tıkanmam, zorlanmam hatta 1 poşet verseler onuda yerdim. Geçmiş zaman gibi konuşuyorum çünkü öyle şeyleri bıraktım.

Ve hani bazı arkadaş tipler olur sizin motivasyonunuzu düşürürler, sizin kilolu olduğunuzu arada yüzünüze çarpar ve bizim milletimizde şey mantığı var.

Dost acı söyler, bence ve benim arkadaşım olacaksa hayır söyleyemez. Neden söylesin kalp kırmak daha mı iyi? Ha eleştirir ve cidden benim için kötü bir şey olacaksa sonucunda tabi söylesin ama durduk yere kiloyu veya herhangi bir şeyi eleştiri haricinde daha çok moralini bozmak için, aşağılamak için söylüyorsa o kişi sizin arkadaşınız falan değildir.

O insanlardan uzak durun çünkü sadece sizin enerjinizi sömürürler. Cidden böyle bir insanla arkadaşlık etmişliğim var istemesem bile.

Bana saygısı sıfır, Deniz sende çok bir haltmışsın gibi ne saygısı demeyin. Her insanın duygularına, düşüncelerine ve elinde olmayan dış görüşüne saygı duyulmak zorunda.

Bir süre çektim çünkü herkes belki de hakkımda öyle düşünüyordu ve bunları yüzüme söylemesi çok normalmiş gibi geliyordu. Sonradan fark ettim hayır normal falan değilmiş. Bir bahaneyle hayatımdan çıkardım ve gerçekten daha iyi olduğumu kesinlikle söylemek isterim. Sizi dibe çeken insanları hayatınızdan çıkarın bu kim olursa olsun.

Kendinize iyi bakın

Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin