SİZİNLE BİR SIRRIMI PAYLAŞIYORUM!

253 14 27
                                    

Şimdi bu konuya direkt giriş yapacağım çünkü uzun sürebilecek bir bölüm ve sizi naber, nasılsıniız fasıllarıyla sıkmak istemiyorum. Minicik bir açıklama yapayım spor rutinini yarın ayarlayıp profilimde paylaşacağım ordan bakabilirsiniz.

Bu bölümde şu sporu yapın, şununla beslenin, şöyle böyle demeyeceğim bu bölüm en farklı bölüm olacak bunu hayatınızın her alanında kullanabilirsiniz ama ben bunu zayıflama şeklinde nasıl kullanacağınızı anlatacağım. Saçmalık, böyle bir şey yok, olamaz diyenler bölümden şimdiden çıkabilir.

Bu aslında benim sizden sakladığım bir sırrımdı ilk 2 ay kilo veremeyince benim haliyle moralim bozuldu ve sonra bunları uygulayarak çok olumlu (şükürler olsun) sonuçlar aldım. Pek emin değildim yazıp, yazmama konusunda ama uygulayıp güzel sonuçlar alanları duymayı gerçekten çok istiyorum.

Size çekim yasasından yani istediklerinizi nasıl gerçekleştirebileceğinizi anlatacağım emin olun sadece birkaç madde var ss alın, gidin bir deftere yazın ama aklınızda tutun, uygulayın.

Çekim yasası nedir? Çekim yasası insanların içinde bulunan güç ile yapabilecekleri, evren ve insan ilişkisi diyebiliriz. Eskiden, günümüze kadar gelen ve aslında birçok bilim insanının, hakikate erişmiş ve düşünürlerin bir sırrı.

Her geçmişten günümüze sözleri kalmış insanların genelde dediği 3 şey var "hayal et, olmuş gibi davran, içindeki gücün farkına var." Siz hayata yeyip, içip, eğlenmek, gezmek, evlenip, ölmek için gelmediniz. Her birimizin bu evrene gönderilme amacı farklı ama bunu çözebilene zeki, çözemeyene sıradan bir insan gözüyle bakıldı.

1. Şükür taşı veya küçük, somut bir nesne edinin.

Ele avuca sığan ister bir kolyenin taşı, ister sıradan yoldan bulduğunuz bir taş veya şeklini beğendiğiniz her zaman yanınızda cebinizde taşıyabileceğiniz bir nesne bulun.

Her gün düzenli olarak bu taşı -ben taş diyeceğim- elinize alıp hayatınızda olanlar için etmeniz gerekiyor ama siz zayıflamak için yapacağınız için sürekli olarak bu taşa "şuan ki kiloma şükürler olsun, kilo verebildiğim için şükürler olsun" gibi şeyler diyeceksiniz.

Bunun amacı bir bölümde de bahsettiğim gibi şükür ederseniz arttırırsınız, şükür ederseniz daha iyi sonuçlar alırsınız. Şükür etmek dinsel bir kavram olarak görmüyorum ben ama o şekilde algılayan ve müslüman olmayan kişiler "kilo verebildiğim için minnettarım / teşekkür ediyorum" diye bu iki şeyide kullanabilir.

Bütün dinlere saygım var, kimin ne olduğu beni ilgilendirmez sonuçta ben hepinizin faydalanabilmesi için yapıyorum linçlemeyin lütfen.

2. Olmuş Gibi Davranın

Bunu uygularken bir bölüm yazmıştım çok önceden "gibiymiş gibi yapın" adlı bölümdü yanlış değilsem. Onu da okuyabilirsiniz tekrardan ben bunun çok faydasını gördüm. O an o şey olsada, olmasada olmuş gibi davranacaksınız "ben 50 kilo oldum, ben 60 kilo oldum, ben 40 kilo oldum" artık hedefiniz neyse o an ki mutluluğu yaşayarak bunları şuanki zamana göre, olmuş gibi söyleyeceksiniz.

Bu delilik değil, zaten inanın 21. yy'da normal insan da yok. O yüzden bunları bir kenara bırakın ve cidden dediğim gibi birkaç dakikalığına da olsa o hazzı, mutluluğu yaşayın. Hedef kilonuza ulaşınca nasıl hissedeceksiniz bunu o an hissedin, gülün, hoplayın, zıplayın ne bileyim aklınıza ne geliyorsa yapın.

Bunu farklı şekilde "ben fitim, benim vücudum çok sıkı, bedenim inceliyor" şeklinde de diyebilirsiniz. Ama dediğim gibi demek yetmiyor o anı sanki cidden olmuş gibi hissedip, o mutlulukla demeniz gerekiyor. Birkaç çalışmadan sonra emin olun kendinizi çok daha iyi hissedecek ve kolayca kilo verdiğinizi göreceksiniz.

3. Hayal Panosu Yapın ve Hayal Kurun.

Hayal panosu siz ne istiyorsanız internetten bunun için en uygun uygulama bence "pinterest" buradan fotoğraflar buluyorsunuz. Zayıf kadın/erkek fiziğini beğendiğiniz kişilerin fotoğraflarını buluyorsunuz. Bunun yanı sıra para istiyorsanız para resmi, ev istiyorsanız ev resmi vs vs resimlerde gidip internet kafe, kırtasiye gibi yerlerden çıkarabilirsiniz. Birbirinden farklı hedeflerinizin bir arada bulunması (resim olarak) bir sorun etmiyor.

Sonra bunları bir kartona, bir tabloya fark etmez yapıştırıyorsunuz. Benim kartonum, mukavvam veya tablom yoktu, ders çalıştığımdan sürekli masamda oluyordum bu nedenle oraya yapıştırdım. Asıl amaç burada her gün görebileceğiniz bir yere koymak.

Bunu her gördüğünüzde kendinize 5-10 dakika ayırıp hayal kurun, mesela zayıflayınca ne yapacaksınız ya da paranız olunca ne yapacaksınız ne bileyim bu gibi şeyler sürekli hayal kurun, olmuş gibi yine.

Olmuş gibi ve o an onu yapıyormuş gibi hayal kurun. Bunu şöyle de anlatabilirim hani eskiler hep şey der ya "bir şeyi 40 kere söylersen olur" bu aslında bir insanın beynine kazımak oluyor. Sen gidip akıllı bir insana 40 kere "sen delisin, sen delisin" dersen o insan deli olur, çünkü bunu ona kabul ettirirsin.

4. Yazı Yazın.

Yine size yaptırdığım bir bölüm, hangi bölüm hatırlamıyorum ama bir bölümde size anlatmasam bile uygulattırmaya çalıştım. Umarım yapmışsınızdır, bununda çok büyük katkısı var çünkü.

Söz uçar, yazı kalır derler. Ee boşuna demezler. Gideceksiniz ve gece elinize bir kalem, bir kağıt alacaksınız. Bu kağıda gerçekleşmiş, olmuş gibi sanki bunu 5 ay sonraki sen şuan ki sana yazıyormuşsun gibi yazacaksın. "Merhaba Deniz, zayıflamanın ardından ... ay geçti ve sen başardın! Çok güzel bir vücudun var, artık kendini çok beğeniyorsun ve çooook sağlıklısın. Tam ... şu kilodasın." Gibi gibi aklınıza ne geliyorsa gidip bir sayfaya yazacak sonra onu katlayıp bir yere saklayacaksınız, hiç açmayacaksınız.

Aslında birçoğunun amacı aklınıza kazımak, hayal etmek ve olmuş gibi davranmak. Ben bizzat uyguladım ve cidden sonuç aldım.

Kaçamaklarıma rağmen verdiğim kiloyu o ilk ayın direncini kırmama ben bunlara bağlıyorum ve bunu sadece kilo, zatıflama meselesi olarak algılamayın. Bunları ne için istiyorsanız yapabilirsiniz ve merak etmeyin büyü falan değil, soranlar olmadan ben diyeyim :Ddd

İnanmak veya inanmamak, denemek ve denememekte sizin elinizde. Kaybedeceğiniz hiçbir şey olmaz denemekle ama kazanacağınız çok şey olacağına eminim. Ne için istiyorsanız onun için uygulayın ve sonra bana teşekkür edin, dua edin valla para mara başka bir şey istemem snsmsmsmzms

Elimden geldiğince kısa tuttum, milletimiz böyle şeylere genelde karşı sonuçta ve nasıl tepkiler alacağımı bilmiyorum ama isterseniz devam ederim bu tarz bölümlere.

Ve son olarak tekrar hatırlatayım, profilime bakarak olun çünkü spor rutinini ordan paylaşacağım.

Kendize güzel bakın!

Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin