Çenem Düştü + Motivasyon

770 54 58
                                    

Zayıflama kitabı yazıp, medyaya kilolu kadın fotoğrafı koyan tek benim. Eh dostlar bilirsiniz işte bu da benim serseri serbest stilim naparsınız .d

Kilomu koruyorum/MOTİVASYON kitabımı yazarken oraya zayıf kız fotografı koyacağım hiç merak etmeyin, sonuçta artık zayıfım değil mi?

Psikopat ruh hastası Deniz bölüme geç awsu

Normalde spor, dans falan yapıyorum hareket olsun, yaptığım şeylerin etkisini daha iyi göreyim diye lakin bugün canım istemediği için yapmadım.

Harika bir şekilde 2 saat falan dans ediyordum ama bugün annemle konuşmaya bir dalmışız yaklaşık 4 saat yanımdan ayrıldığında saat 2 buçuktu

Neden anlattım bilmiyorum arada böyle kaçamaklarım oluyor ve çokta kasmıyorum, gerek yok yani.

Bugün o kadar geç kalktım ki neredeyse günümün yarısı bitmişti, kahvaltıyla değil güne akşam ile öğlen arası bi yemekle başladım.

Bununla övünmüyorum ama sadece 1 öğün yiyebildim o da isteyerek olmadı, o bir hataydı ben yaptım, siz yapmayın.

Akşam falan toktum sonuçta geç uyandım yedim vs. ama saat gecenin 4 'ü oldu ve ben deli gibi acıktım, bakın ruhu zayıf patateslerim, ben dayanıyorum sizde dayanın, bunların hepsi sizi yarı yolda bırakmamak için vallaha yoksa çoktan mutfağa gidip sütlacımı kaşıklarken göbeğime şaplak atmakla meşgul olurdum :d

Ben bu yolda şu an baya baya iddalıyım neredeyse 3. haftama falan geliyorum, inanın merak ediyorum kilo durumumu.

Ama psikolojimi bozmak istemiyorum, ben sayılara takılı kalmak istemiyorum. Ben görüntümün güzel olmasını istiyorum sonuçta kimi 70 'ler var 50 gibi duruyor, kimi 50 'ler var 70 gibi duruyor.

İşte bu yüzden size hep hareket edin ve sıkılaşın diyorum. Yine size kolay birkaç taktik verip kaçmayı planlıyorum, geceleri çenem düşüyor ve konudan konuya atlıyorum. Bu nedenle her şeyi anlatıo sizi sıkmamak en iyisi.

Öncelikle size bir önceki sayfada bahsettiğim tarifleri uygulayın, bakın uygulayın diyorsam vardır bir bildiğim.

Her zaman kilo veren birini gördüğümde, nasıl yaptı acaba diye bütün patatesler olarak merak içerisinde kalıyoruz. Ama hepsinin dediği aslında aynı şey diyet, spor, sağlıklı beslenme vs.

Ama yok yani bunlar bize o kadar çok zor geliyor ki sanki dünya üzerinde bu imkansız bir şeymiş gibi, insanlar 70-80 kilolar veriyor. Belki bizim burada vereceğimiz en fazla 30 kilodur.

Kahvaltıyı sevmiyorum, midemi bozuyor gibi şeyler diyen var mı acaba merak ediyorum bunu hemen değiştirmeliyiz çünkü.

Size minik bir beslenme düzeni hazırlayacağım, birinden birini seçip uygulayın. Hangisi size uygun gelirse, evet bu sefer ve bu bölümde istediğiniz zaman yapın demiyorum. Hemen şimdi, şuan başlayıp yapın diyorum.

Çünkü ertelemekten kilomuza kilo katmaktan başka bir şey yaptığımız yok hele şu zamanlarda en çok bizim kendimize dikkat etmemiz lazım yoksa ağır yaşamlarında falan buluruz kendimizi Allah korusun.

1. düzenimiz 'yediğinin yarısını ye'
En etkili diyet alın size, 1 porsiyondan hesap edeceksiniz ve o 1 porsiyonun yarısını yiyeceksiniz.

2. düzenimiz 'her öğün azalt'
Ve en en etkilisi bu da şöyle oluyor kalori hesabı yapmadan birkaç dilim ekmekle tabii isterseniz, güzel serpme bir kahvaltı yapıyorsunhz ve güzelce doyuyorsunuz.
Sonrasında ise öğlen yemeğinizi hafif bir şey olarak geçiştiriyorsunuz ve son olarak akşam yemeğinde her yemekten azar azar belki 1 kaşık olmak üzere yiyorsunuz.

Valaha bir yerden başlayıp, iki dediklerimden uygulasanız çok iyi sonuçlar alabilirsiniz, hemde sağlıklı olarak ayda 5 kiloyu geçkin kilo verirsiniz. Birkaç ayda istediğiniz sonucun en iyisine ulaşırsınız.

Popiş büyütmeyi bırakmalıyız, bize harika fırsatlar sunuluyor şu zamanlarda değerlendirebilene. Biz hep bir bahane üretmeye açığız değil mi? Okul, iş falan diye alın işte bitti her şey.

Evde spor, evde yemek her şeyi evde başaracaksanız. Birkaç ay sonra zannetmiyorum aslında okulların açılacağını ama varsayalım okullar açıldı bambaşka bir sen olarak oraya gitmek, herkesi şaşırtmak istemez misin?

Kitaba sonradan gelmiş olan sen, sende başla ve sende şaşırt insanları.

Bu süreç size belki 3 aya belki 4 aya mâl olacak, belki çok uzun bir zaman kilo vermiş gibi gelecek gözünüze ama dışardan gören komşu, arkadaş, akraba hatta aileniz bile sanki sihirli bir değnekle bir anda kilo vermişsiniz gibi görecek sizi.

Aa nasıl yaptın diyen altın günü teyzeleri, arkanızdan kilonuzla dalga geçen insanların imrenen bakışları, her şeyi bilirmiş gibi tavsiye veren akrabalarınız, olmaz süzüldün kaldın bu kadar verdiğin kilo yeter ye yemeğini diyen anneniz babanız bile yeni size şaşacak kalacak!

Gerçekten bu duyguları yaşamak istemiyor musun? Ben çook istiyorum, işte bu yüzden burada hâlâ sizlerle beraberim.

Sizinle beraber bu yolda olduğuma inanarak burdayım, ben kendi kendimede verebilirdim kilomu oysa ki ama o kadar çok istiyorum ki 'Deniz artık bende sayende istediğim kilodayım!' demenizi.

Sizleri, her birinizi o kadar çok önemsiyorum ki, keşke imkanım olsa da sizi bu konuda daha çok mutlu edebilecek şeyler yapabilsem, elimden bu kadar geliyor.

Biz aynı amacı isteyen patatesleriz :))

Güzel bir yarına uyanmak için şuan çabalamamız lazım, iyi ki yapmışım diyebilmek için şuan çalışmamız lazım.

Ve sabırsız olmayın, bu kiloları birkaç günde almadık, ayların hatta yılların birikimi var o nedenle birkaç ay dişinizi sıkın.

Bırakın geceleri dolaplara gidip yemek yemeyi, bırakın aman bir şey olmaz, bu son deyip tıka basa yemeyi.

İmkansız gibi görünüyor evet biliyorum, şunu unutma ama sen uğraşıp, çabaladıktan sonra kilolar sende kalmaya devam mı edecek sanıyorsun?

Beyninin küçük oyunlarına kanma dostum, bundan 3 ay önce başlasaydın 15 kilo vermiştin bile çoktan, o yüzden bu gelecek 3 ayı iyi değerlendir, şuan, şimdi başla.

Saat kaç olursa olsun, gün ne olursa olsun, yemek ne olursa olsun bunlara takılma ve amacını unutma.

İnanıyorum, benimle beraber başaran insanlar olacak. Hedefine ulaşan insanlar arasında, başaramayan kişi sen olma.

Açım ve sanırım uyumam lazım yazım yanlışlarım falan varsa özür dilerim şimdiden ve sen, evet sen! Artık bir yerlerden başla.

Seni seviyore muah 🧸


Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin