Derleme -2-

693 56 38
                                    

Merhabalar patates arkilerim! Böyle deyince kendimi sabah programı sunan kadınlara benzetiyorum. Napsam merhaba falan demeden direkt konulara mı girsem ben bundan sonra?

Gelenlere ayıp olur diye diyorum valla kız snmwmdkekx

2 gün önce modum baya yerlerdeydi, nedensizce suskundum falan o nedenle bölüm yazamadım bu arada merak etmeyin, bir şey bozduğum yok yolumda güzelce ilerliyorum. Lakin bugün aksine daha enerjik ve mutluyum değişik bir ruh halim var evet.

O yüzden bende size enerjimi yansıtmak adına bir bölüm yazayım dedim, 2 gün çok bile dayandım.

Her neyse bugün konumuz ne inanın ben bile bilmiyorum sanırım "derleme" konu başlığının 2.'sini yazıyorum. Hatta bundan sonra tarif bölümü yazarım.

Youtuber edasında yazıyorum yine bu bölümü de aman yarabbi kanalıma hoşgeldiniz ayol

Boş boş evde kalmaktan bıktınız mı? Günleriniz falan nasıl gidiyor? Her şey yolundadır umarım.

Mutfağa gidip boş boş dolaba bakmakmayan şurda birkaç kişiyizdir. En tehlikeli yer o dolaplar, çekmeceler.

Öğünlerinizle yetinip bu günlerde yolunuzda emin adımlarla ilerliyorsunuzdur inş

Biliyorum yapacak pek bir aktivite kalmıyor ya da nereye kadar sürekli aynı şeyler yapılabilir, insanlar haliyle yeme, içme, yatma olarak kalıyor evlerinde.

Diğer 40 kilo insancıklar için bu durum çok iyi az biraz yemek görsün gözleri ama biz buna dur demediysek bir dur demeliyiz, yoksa kilo vermek yerine alır daha çok pişmanlık içerisinde dolanırız.

Ne yalan söyleyeyim bugün biraz fazla kaçırmış olabilirim, olmayadabilirim. Dengelmiş olabilir net değil kafamda.

Bugün kek yaptım, kahretmesin güzel oldu normalde olmayan şey o kadar güzel oldu ki akşama kalmadan bitti. Ve ben biraz fazla yedim düşündüğünüz gibi yarısı falan değil ama yedim işte.

Kalori hesabı falan yapıp kendimi delirtemem ama baya acısını çıkardım ve hâla çıkarma isteğiyle doluyum.

Sabah biraz yoga ve spor yaptım size şu önerdiğim programlar var ya heh işte onlardan yaptım, birkaç videoda hareket görmüştüm sonrasında onları yaptım.

Ama nedense dediğim gibi duramadım ve kalktım dans ettim bu arada gerçekten dans ederken daha çok hareket ediyor ve daha çok etkili bence.

Ya da ben öyle hissesiyorum bilmiyorum, akşam 22.30 gibi başlayıp yaklaşık 12'ye kadar dans ettim, durdum devam ettim, arada konser verdim falan falan baya baya eğlendim...

Bu zamanlarda sizin kimseye ihtiyacınız yok, bu zamanlarda bir spor salonunada ihtiyacınız yok. Evinizde de gayet güzel sonuçlar alabilirsiniz.

Bence spor, dans ya sabah erken saatlerde ya da akşamları 9'dan sonra olunca daha çok işe yarıyor, tabii siz hangi zaman diliminde isterseniz yine o vakitte yapın ben kendimi bu zamanlar daha iyi hissettiğim için böyle diyorum.

Bu arada ben 2 haftayı geçtim bu yolda! O yüzden vücudumu şoka uğrattım, şöyle ki gece yatmadan önce pul biberli bi kür hazırlıyordum ya onu yerini bir başka ve daha çok işe yarayanıyla değiştirdim.

Tarifini bir diğer bölümde vereceğim, hepiniz faydalanın, yapın. Birde size evde kalacağınız bu zamanlarda neler yapabilirsiniz diye birkaç şey yazacağım.

Sizin aklınızda varsa sizde ekleyebilirsiniz, çünkü patatesler dayanışması bunu gerektirir. Boş durdukça sürekli bir şey yiyesiniz geliyor biliyorum, duramıyor mutfağa gidiyorsunuz biliyorum.

Bu yüzden ne yapmıyoruz, mutfaktan uzak duruyoruz..

Öncelikle liste halinde açıklama yaparak yazayım

-meditasyon yapın : Başlarda saçma gibi gelebilir ama bir süre sonra alışınca daha çok yapasanız geliyor ve rahatlıyorsunuz. Hatta yatmadan önce kilo verme meditasyonları bile dinleyebilirsiniz, inanmayacaksınız ama kilo vermek garanti*

- dans edin : Söylemekten kusura bakmayın ama bana gına gelmeyecek, hem eğleniyorsunuz hem kilo veriyorsunuz ne güzel işte, dans etmek için oynamayı bilmenize gerek yok ben arada apor hareketkeri bile yapıyorum. Sevdiğiniz pop şarkıları açın sözleriyle danslar edin, kendi konserinizi verin*

- yüzünüze maske yapın : Aldığınız ürünlerle veya doğal maskeler yapıp uygulayabilirsiniz

- spor ve yoga yapın

- kitap okuyun : En az 30 sayfa

- yeni film veya diziye başlayın

- birilerini stalklayın

- yeni konular bulun dikkatinizi çeken ve onlar hakkında araştırma yapın : Mesela kilo vermekle ilgili

- ailenizle sohbet edin : Buna birçok insanın ihtiyacı var sanırım, her gün odaya kapanan, elinden telefon düşmeyen insanlara büründük. Yaşlısı genci fark etmiyor teknolojinin esiri değil köpeği olduk.
Konuşun, dedikodukar yapın, biraz kendinizi anlatın onlara, tanıyın birbirinizi.

- ders çalışmaya çalışın

- odanızı ve telefonunuzu düzenleyin : Telefon duvar kağıtlarınızı değiştirin, gereksiz resimler ve ekran götüntülerini silin.

Biraz yorgunluk çöktü ve uykum geldi umarım işinize yaracak şeyler yazabilmişimdir. Pek gereksiz konusmamışımdır umarım çünkü kontrol etmeye bile dermanım kalmadı sanırım, öyleyse de afola 🙏

Kendinize çok iyi bakın patateslerim ve dolalapları, yiyecekleri salın lütfen. :) 💛

Zayıflama/MOTİVASYONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin