Το όνειρο του Κυριάκου

985 97 8
                                    

Νέα Υόρκη 2015

Δύο αγόρια με τα ονόματα Μενέλαος και Κυριάκος ετοιμάζονται για το σχολείο. Το σχολείο απέχει δύο χιλιόμετρα από τον ουρανοξύστη στον οποίο μένουν. Η οικογένειά τους έχει πρόσφατα μετακομίσει στην Νέα Υόρκη και αυτή είναι η πρώτη μέρα των αγοριών στο σχολείο.

Ο Μενέλαος είναι ένα κοντό δεκαεξάχρονο αγόρι με καστανά μαλλιά και πράσινα μάτια. Για να είμαι ειλικρινής δεν είναι ένα φυσιολογικό αγόρι. Εμφανισιακά βέβαια δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα αγόρια της ηλικίας του. Η μοναδική διαφορά που έχει στην πραγματικότητα είναι ότι τρέχει λίγο πιο γρήγορα, ίσα με την ταχύτητα του φωτός.

Ο Κυριάκος από την άλλη είναι ψηλός ξανθός και με γαλάζια μάτια. Όταν γεννήθηκε βέβαια δεν ήταν ούτε ξανθός ούτε είχε γαλάζια μάτια. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά του ήταν δώρο της γυναίκας με τα μαύρα, εκείνης που του είχε δώσει και την ευφηία.

Σαν συγγραφέας είμαι υποχρεωμένη να σας πω τον λόγο για τον οποίο η οικογένεια του Κυριάκου και του Μενέλαου μετακόμισε στην Νέα Υόρκη. Αρχικά, ήταν το επαναλαμβανόμενο όνειρο του Κυριάκου. Στο όνειρο του ο Κυριάκος έβλεπε μια μάυρη γυναικία φιγούρα να τον πλησιάζει και να του λέει να κοιταχτεί σε έναν καθρέφτη. Στον καθρέφτη αυτό ο Κυριάκος είχε γαλάζια μάτια και ξανθά μαλλιά. Αφού κοιτούσε στον καθρέφτη η γυναίκα του έλεγε: αυτό είναι το δώρο μου για τα δέκαταεκτα γενέθλιά σου. Και μετά πάντα ξυπνούσε αναστατωμένος. Όταν ένα πρωί ξύπνησε και είδε στον καθρέφτη το όνειρο να γίνεται πραγματικότητα ήταν που φρίκαρε. Οι γονείς του πίστεψαν ότι ήταν μαγεία ή κάποια κατάρα και έτσι αποφάσισαν να μετακομίσουν κάπου αρκετά μακρυά, όπως στην Νέα Υόρκη. Την μέρα των γενεθλίων των αγοριών δεν ήταν μόνο τα μάτια και τα μαλλιά του Κυριάκου που άλλαξαν. Εκείνη την μέρα ο Μενέλαος ανακάλυψε πόσο γρήγορα έτρεχε και ο Κυριάκος ότι μπορούσε επιτέλους να λύσει τις μαθηματικές εξισώσεις. Αυτό όμως δεν το είπαν στους γονείς τους γιατί θα τους φρίκαρε ακόμα περισσότερο.

ΥπερδίδυμοιTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang