Γερμανία
(Στο υπόγειο ενός κτηρίου)
Λογικά θα είχε περάσει μια μέρα από τότε που ο άντρας κλείδωσε τον Μενέλαο μέσα στο σκοτεινό δωμάτιο,μια μέρα διότι μόλις πριν από λίγα λεπτά ακτίνες φωτός εισβάλαν στο άλλοτε σκοτεινό δωμάτιο.Τα πλευρά του Μενέλαου πονούσαν από την κλωτσιά που είχε φάει την προηγούμενη μέρα από τον παράξενο άντρα και δεν μπορούσε να σταματήσει να σκεύτεται την Άννια.Πόσο του έλειπε η Άννια...
Νέα Υόρκη
(Σπίτι Ελένας)
Μία το μεσημέρι και ο Κυριάκος ακόμα κοιμώταν του καλού καιρού.Τελικά τον ξύπνησε το δυνατό χτύπημα της μητέρας της Ελένας στην πόρτα.
Λόρα:Ξύπνα επιτέλους!
Κυριάκος:Με συγχωρείτε ήμουν κουρασμένος...δεν θα ξανασυμβεί,το υπόσχομαι.
Λόρα:Άσε τις υποσχέσεις για την ώρα.Έχω να σου πω κάτι.
Κυριάκος:Ότι θέλετε.
Λόρα:Μετακομίζουμε Γερμανία με την Ελένα και επειδή δεν σε χρειαζόμαστε άλλο μπορείς να γυρίσεις στο σπίτι σου.
Κυριάκος:Σας ευχαριστώ πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ.
Λόρα:Άστα τα λόγια και ετοιμάσου,σε μία ώρα να έχεις φύγει.
Κυριάκος:Μάλιστα.
Γερμανία
(Στο υπόγειο ενός κτηρίου)
Ο Μενέλαος ξαφνικά θυμήθηκε κάτι που τον έκανε να νιώσει ακόμα χειρότερα.Σήμερα γυρνούσαν οι γονείς του από την Ελλάδα και τι θα γινόταν όταν δεν έβλεπαν κανέναν στο σπίτι;Από τις σκέψεις τον έβγαλε το απότομο άνοιγμα της πόρτας.Ο κύριος με την φαλάκρα τον άρπαξε για άλλη μια φορά από το μπράτσο και τον τράβηξε έξω από το δωμάτιο.
Ο Μενέλαος δεν μπορούσε να βοηθήσει την κατάστασή του μιας και το σώμα του δεν συμφωνούσε με αυτόν.Έτσι,ο άντρας τον έσερνε και αυτός σερνόταν στο πάτωμα με αποτέλεσμα να πονάνε ακόμα περισσότερο τα πλευρά του.Σε λίγο ο άντρας άνοιξε μια πόρτα και τον έσπρωξε έτσι ώστε να μπει μέσα σε ένα άλλο δωμάτιο.Μέσα στο δωμάτιο υπήρχαν πολλοί άνθρωποι στην ίδια η σε χειρότερη κατάσταση με την δική του.Τους είχαν βάλει σε μια σειρά και ο Μενέλαος προσπαθούσε να καταλάβει τι θα ακολουθούσε.
Νέα Υόρκη
(Σπίτι Ελένας)
Ο Κυριάκος μόλις είχε ετοιμάσει τα πράγματά του...Ξαφνικά τα χέρια της Ελένας τυλίχτηκαν γύρω από τον λαιμό του.
Ελένα:Θα μου λύψεις.
Κυριάκος:Και εμένα...Σε ευχαριστώ για ότι έκανες.
Ελένα:Τι ευχαριστείς καλέ;Αυτά δεν είναι τίποτα μπροστά σε ότι κακό σου είχα κάνει.
Κυριάκος:Σημασία έχει ότι άλλαξες.Θα σε παίρνω τηλέφωνο να μιλάμε.
Και κάπως έτσι ο Κυριάκος πήρε τον δρόμο για το σπίτι του...
Ας γυρίσουμε όμως πίσω στην Λόρα.Μόλις η Λόρα και η κόρη της ήταν έτοιμες να φύγουν η Λόρα πέταξε ένα σπίρτο στο σπίτι το οποίο σιγά σιγά άρχισε να γεμίζει φλόγες.
Σπίτι Διδύμων
Ο Κυριάκος άνοιξε την πόρτα και αντίκρισε τους πολυαγαπημένους γονείς του.
Κυριάκος:Μαμά;Μπαμπά;
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.