Κόκκινα τριαντάφυλλα σε μάυρη καρδιά

209 26 2
                                    

Ελλάδα

Τα αγόρια έτρωγαν πρωινό με τον θείο τους.

Κυριάκος: Θείε μπορείς να μας κάνεις μια χάρη;

Ο θείος του, του έγνεψε καταφατικά.

Κυριάκος: Με τον Μενέλαο σκεφτόμασταν ότι θα ήταν ωραία να πηγαίναμε να βλέπαμε τους φίλους μας στην Νέα Υόρκη.

Καναδάς

Ο Σνόου ήξερε ότι σύντομα θα ερχόταν ο Χανς για να πάρει την κόρη του. Μόνο που επειδή δεν θα την έβρισκε θα σκότωνε τον Σνόου. Το κουδούνι χτύπησε και ο Σνόου πήγε να ανοίξει.

Χανς: Να με συγχωρείς που ήρθα παραμονή πρωτοχρονιάς αλλά ήθελα να αφιερώσω την πρώτη μέρα του χρόνου στην κόρη μου. Λοιπόν που είναι;

Σνόου: Ακόμα και αν στην έδινα δεν θα σε αγαπούσε ποτέ. Δεν γίνεται να απαιτείς από ένα παιδί να μάθει να αγαπά κάποιον που δεν στάθηκε ποτέ δίπλα του.

Χανς: Τα παιδιά είναι υποχρεωμένα να αγαπάνε και να υπακούουν τους γονείς τους, είτε το θέλουν είτε όχι.

Σνόου: Όπως και να χει δεν θα στην δώσω.

Χανς: Νομίζω ότι σου ξεκαθάρισα ότι αν δεν μου δώσεις την κόρη μου θα σε σκοτώσω.

Σνόου: Δεν με νοιάζει.

Χανς: Να όμως κάτι που σε νοιάζει. Έλα να πέξουμε κρεμάλα. Λοιπόν η λέξη έχει τέσσερα γράμματα, ξεκινάει από ''Κ'' και τελειώνει σε ''τ''.

Σνόου: Δεν σου έχει κάνει τίποτα.

Χανς: Αυτό το ξέρω. Όμως από την στιγμή που την αγαπάς θα σε πληγώσω και αυτό θέλω πάνω κάτω.

Ο Σνόου άρχισε να γελάει υστερικά.

Σνόου: Έπεσες τόσο εύκολα στην παγίδα μου. Μου αρέσει ρε Χανς που περνιέσαι και έξυπνος. Σκότωσε την, δεν με νοιάζει, ειλικρινά. Μπορεί να μοιάζει με την πρώην μου αλλά μάντεψε δεν είναι.

Χανς: Οπότε αφού δεν την αγαπάς δεν θα σε πείραζε αν πριν την σκοτώσω της έβαζα να ακούσει την ηχογραφημένη συνομιλία μας.

Ο Σνόου έσφιξε τις γροθιές του.

Χανς: Πάντα τόσο άχρηστος στο να λες ψέματα. Και τώρα που το σκέφτομαι αμα την ψάξω για να την σκοτώσω θα βρω και την κόρη μου γιατί την εμπιστεύτηκες να στην προσέχει. Και μόλις μάθει η κόρη μου, τονίζω το ''μου'' ,την αλήθεια θα σε μισίσει.

ΥπερδίδυμοιWhere stories live. Discover now