Ο Ίθαν και η Ελένα κοιμόντουσαν αγκαλιά. Η πόρτα χτύπησε και ο Ίθαν σηκώθηκε να ανοίξει.
Ίθαν: Μπαμπά;
Σαμ: Αύριο είναι 21 του μηνός. Βρήκατε που είναι ο Κυριάκος;
Αφρική
Ο ζεστός αέρας έκαιγε το πρόσωπο του Κυριάκου. Το δωμάτιο που τον είχαν βάλει ήταν υπερβολικά μικρό και είχαν να τον ταΐσουν μέρες. Η πόρτα άνοιξε και η Λόρα τον άρπαξε από το μπράτσο. Του είχαν δεμένα τα μάτια με ένα μαύρο μαντήλι. Η Λόρα τον έριξε στο πάτωμα και του έβγαλε το μαντήλι.
Ελλάδα
Ο Σαμ τους είχε συγκεντρώσει όλους.
Σαμ: Ελένα μπορείς να φανταστείς που μπορεί να πήγε η μητέρα σου τον Κυριάκο;
Ελένα: Ποτέ δεν με ενημέρωνε για το που πήγαινε.
Ο Σαμ βάρεσε με δύναμη τον τοίχο.
Ελένα: Μια στιγμή... Νομίζω ότι είχε αναφέρει κάτι για μια εγκαταλελειμμένη αποθήκη στην Αφρική αλλά δεν ξέρω που.
Αφρική
Ο Κυριάκος επιτέλους μπορούσε να δει. Βέβαια ευχόταν να μην του έβγαζαν ποτέ αυτό το μαντήλι.
Κυριάκος: Μάλια;
Η Μάλια ήταν δεμένη σε έναν στύλο. Τα μάτια της ήταν κλειστά και το πρόσωπο της ήταν μες τα αίματα.
Λόρα: Θα έκανες τα πάντα για να την σώσεις;
Ο Κυριάκος έγνεψε ναι.
Η Λόρα έσκασε στα γέλια και έλυσε το κορίτσι από τον στύλο. Το σώμα της έπεσε στο έδαφος.
Λόρα: Λυπάμαι αλλά είναι αργά για να κάνες οτιδήποτε. Είναι ήδη νεκρή.
Κυριάκος: Έπεσες τόσο χαμηλά για να με πληγώσεις; Θα σου άρεζε να σκότωναν την κόρη σου;
Λόρα: Νομίζω ότι δεν σε παίρνει να μιλάς αν θες να ζήσεις.
Κυριάκος: Δεν μπορείς να με σκοτώσεις μέχρι αύριο.
Λόρα: Δυστυχώς θα χρειαστεί να κάνω λίγη υπομονή αλλά θα αξίζει τον κόπο.
Ελλάδα
Σαμ: Ίθαν πρέπει να βρούμε κόκκινη άμμο.
Ίθαν: Πώς θα μας βοηθήσει η άμμος;
Σαμ: Δεν έχουμε χρόνο για εξηγήσεις.
Αφρική
Η Λόρα και η Κάρα καθόντουσαν και συζητούσαν.
Λόρα: Εξαφάνισες τα στοιχεία που θα μπορούσαν να προδώσουν την τοποθεσία μας;
Κάρα: Μάλιστα Κυρία.
Λόρα: Τότε δεν μου είσαι πλέον χρήσιμη.
Η Λόρα έβγαλε ένα όπλο από την τσέπη της και σημάδεψε το κεφάλι της Κάρας. Μόλις πάτησε την σκανδάλη φύσηξε με δύναμη ο αέρας και το κορίτσι εξαφανίστηκε.
Λόρα: Τι στον...;
Ο Μενέλαος εμφανίστηκε και της χαμογέλασε.
Μενέλαος: Και εμένα μου έλειψες. Όχι εντάξει πλάκα κάνω, σιγά μην μου έλειπες.
Λόρα: Πώς μας βρήκατε;
Μενέλαος: Δεν μπορώ να σου πω είναι μυστικό.
Ο Μενέλαος την πλησίασε και την έπιασε από τον λαιμό.
Μενέλαος: Ειλικρινά σε βαρέθηκα Λόρα. Καιρός να σε αποχωριστώ.
Λόρα: Λυπάμαι που στο χαλάω αλλά δεν πεθαίνω τόσο εύκολα.
Ο Μενέλαος της έσφιξε τον λαιμό τόσο δυνατά που αν ήταν άνθρωπος θα είχε πεθάνει σίγουρα.
Λόρα: Καλή προσπάθεια αλλά όχι. Είμαι αθάνατη γλυκέ μου.
Μενέλαος: Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με αποκαλείς έτσι.
Λόρα: Όπως και να έχει... δεν μπορώ να σε αφήσω ατιμώρητο πάντως.
Η Λόρα πάτησε ένα κουμπί που είχε σε ένα γκάτζετ σαν κινητό και το έδαφος υποχώρησε με αποτέλεσμα ο Μενέλαος να πέσει στο κενό. Μετά το πάτωμα έγινε όπως πριν μόνο που ο Μενέλαος ήταν εγκλωβισμένος από κάτω.
Ο χώρος μέσα στον οποίο βρισκόταν ο Μενέλαος μύριζε θάνατο. Τα κόκκαλα του αγοριού πονούσαν πάρα πολύ αλλά είχε περιέργεια να μάθει από που προερχόταν η μυρωδιά. Η μύτη του τον οδήγησε σε έναν μαύρο σάκο. Με τρεμάμενα χέρια ακούμπησε την μαύρη σακούλα. Την άνοιξε κλείνοντας με το ένα χέρι την μύτη του. Μόλις είδε το περιεχόμενο γούρλωσε τα μάτια.
Μενέλαος: Μάλια!
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.