Ο Ιταλός

449 40 16
                                    

Γήπεδο

Ο Μενέλαος ήταν ευγνώμων που επιτέλους μετά από τόσες μέρες είχε προπόνηση. Ήξερε ότι τουλάχιστον έτσι δεν θα πληγωνόταν, όχι τουλάχιστον από ένα άθλημα. Ο προπονητής είχε αργήσει να έρθει και ο Μενέλαος προσπάθησε να βρει έναν καλό λόγο για αυτήν την καθυστέρηση και αυτό γιατί ο προπονητής, ο κύριος Ντάσκολ δεν αργούσε ποτέ και για κανέναν λόγο. Του Μενέλαου του φαινόταν αστείο το όνομα Ντάσκολ γιατί του θύμιζε το κασκόλ και κάθε φορά που άκουγε κάποιον να τον φωνάζει ένα χαμόγελο σχηματιζόταν στο πρόσωπό του.

Μετά από πέντε λεπτά ο κύριος Ντάσκολ αποφάσισε να εμφανιστεί στο γήπεδο αλλά όχι μόνος. Ένα λεπτό αγόρι με καστανά μαλλιά ερχόταν από πίσω του.

Κύριος Ντάσκολ: Παιδιά από εδώ ο...Πώς είπαμε ότι σε λένε αγόρι μου;

-Ρουγκερό...Απάντησε χαμηλόφωνα το αγόρι.

Ο Μενέλαος εκείνη την ώρα σκέφτηκε τα καγκουρό αλλά κράτησε το γέλιο του για λόγους ευγενείας. Από την άλλη ο Κυριάκος άρχισε να γελάει και αμέσως μετά το δολοφονικό βλέμμα του Προπονητή του σταμάτησε.

Κύριος Ντάσκολ: Εγώ θα σε φωνάζω Ρογκ. Παιδιά από εδώ ο Ρογκ, θα είναι συμπέχτης σας.

Τα παιδιά δώσαν βιαστικά τα χέρια τους. Το καινούριο αγόρι φαινόταν λίγο τρομοκρατημένο.

Κύριος Ντάσκολ: Μενέλαε εξήγησε στον Ρογκ τους βασικούς κανόνες...

Μενέλαος: Από που ήρθες;

Ρογκ: Ιταλία.

Ο Ρογκ έσκυψε το κεφάλι του.

Μενέλαος: Μην ανησυχείς δεν είσαι ο μόνος από άλλη χώρα. Εγώ και ο αδελφός μου, ο Κυριάκος είμαστε από την Ελλάδα.

Το αγόρι στο άκουσμα και μόνο της Ελλάδας, χλώμιασε.

Μενέλαος: Ρογκ, όλα καλά;

Το αγόρι έγνεψε θετικά. Ύστερα,ο Μενέλαος του εξήγησε τους βασικούς κανόνες του αθλήματος.

Σπίτι Διδύμων

Ο Μενέλαος διάβαζε στο δωμάτιό του όταν ο απρόσκλητος επισκέπτης, γνωστός και ως Κυριάκος μπήκε με φόρα στο δωμάτιο.

Κυριάκος: Μενέλαε σταμάτα να διαβάζεις.

Μενέλαος: Ξες, δεν είναι όλοι οι άνθρωποι έξυπνοι σαν εσένα έτσι ώστε να μην χρειάζεται να ανοίξουν βιβλίο και να περνάνε την τάξη.

Κυριάκος: Αύριο το απόγευμα θα έρθεις;

Μενέλαος: Να έρθω που;

Κυριάκος: Αλτσχάιμερ έχεις; Είναι τα γενέθλια της Μάλιας,θα της κάνουμε έκπληξη.

Μενέλαος: Με όλα αυτά που έγιναν το ξέχασα τελείως. Φυσικά και θα έρθω.

Κυριάκος: Τι να της πάρω; Και μην πεις βιβλίο ή μπάλα...

Μενέλαος: Κάποιο κόσμημα ίσως...


Στο Πάρκο

Ο Μενέλαος είχε κανονίσει να βγει με τον Ρογκ για να τον ξεναγήσει στην ευρύτερη περιοχή. Τα δύο αγόρια περπατούσαν όταν ο Μενέλαος συνάντησε την Άννια.

Μενέλαος: Άννια μπορούμε να μιλήσουμε δύο λεπτά;

Ο Μενέλαος κοίταξε τον Ρογκ για να δει αν συμφωνούσε μαζί του και όταν αυτός έγνεψε θετικά ο Μενέλαος και η Άννια απομακρύνθηκαν λίγο.

Μενέλαος: Άννια ειλικρινά δεν θυμάσαι τίποτα;

Άννια: Απολύτως.

Μενέλαος: Ο Κυριάκος μου είπε ότι με είδες σε όνειρο. Ακούγεται γελοίο αλλά αυτό μου είπε.

Άννια: Όχι ακριβώς με εσένα...Ήταν μια σκιά που μου έδωσε ένα γράμμα το <<Μ>>.

Μενέλαος: Δηλαδή Άννια δεν νιώθεις τίποτα για εμένα;

Άννια: Συγγνώμη Μενέλαε αλλά όχι, τίποτα. Θα μπορούσαμε να αρκεστούμε στο φίλοι...

Μενέλαος: Ναι...Υποθέτω πως ναι.

Η Άννια απομακρύνθηκε και ο Μενέλαος πήγε στον Ρογκ.

Ρογκ: Κοπέλα σου;

Μενέλαος: Δεν θα το έλεγες έτσι. Κάποτε ήταν, πλέον όχι.

Ρογκ: Χωρίσατε;

Μενέλαος: Κόντεψε να πεθάνει και βρισκόταν σε κόμμα για λίγες μέρες. Όταν ξύπνησε απλά δεν θυμόταν τίποτα. Οπότε δεν θυμόταν ούτε εμένα και για αυτό τώρα δεν είμαστε μαζί.

Ρογκ: Λυπάμε φίλε.

Μενέλαος: Μην ανησυχείς. Με εσένα τι παίζει;

Ρογκ: Εγώ είμαι forever alone.

Μενέλαος: Αλήθεια; Δεν σου το χα!Δεν βρέθηκε ποτέ καμία;

Ρογκ: Όχι.


ΥπερδίδυμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora