Οικία Williams
Κυριάκος:Το κινητό του Μενέλαου βρίσκεται σε ένα υπόγειο στο Βερολίνο.Η Άννια κατευθήνεται προς το πάρκο...
Ίθαν:Εγώ με την Μάλια πάμε να φέρουμε την Άννια.Κυριάκο φρόντισε να μην χάσεις σήμα.Ενημέρωσέ μας για οποιαδήποτε αλλαγή πορείας.
Ο Ίθαν και η Μάλια έφυγαν για το πάρκο.
Στο Πάρκο
Ίθαν:Μάλια απασχόλησε αυτό το αγόρι που είναι με την Άννια...
Μάλια:Έγινε Ίθαν.
Η Μάλια πλησίασε το αγόρι...
Μάλια:Θα μπορούσες σε παρακαλώ να με βοηθήσεις να πάρω το καπέλο μου,σκάλωσε από τον αέρα σε αυτό το δέντρο.
Ο Ίθαν πλησίασε την Άννια που καθόταν σε ένα παγκάκι και της έκλεισε το στόμα,την πήρε αγκαλιά και άρχισε να τρέχει...Το κινητό της Μάλιας δονήθηκε,δηλαδή το σήμα από τον Κυριάκο για να φύγει,και το κορίτσι άρχισε να τρέχει.Το αγόρι την κοίταξε παράξενα,την έβρισε και γύρισε στο παγκάκι.Μόλις είδε ότι η Άννια έλειπε άρχισε να περπατάει νευρικά πέρα δώθε και πληκτρολόγησε κάτι στο κινητό του.
Οικία Williams
Όλοι είχαν μπει στο δωμάτιο του Ίθαν,εκτός από τον Κυριάκο.
Άννια:Αφήστε με να φύγω...Τι θα μου κάνετε;
Ίθαν:Omg!Όντως δεν θυμάτε τίποτα.
Ο Κυριάκος ξαφνικά μπήκε στο δωμάτιο.Η Άννια μόλις τον είδε τον χαστούκισε.
Άννια:Εσύ τι δουλειά έχεις εδώ;Ειλικρινά σας το λέω,θα καλέσω την αστυνομία.
Ίθαν:Άννια ηρέμησε...
Άννια:Πού ξέρεις το όνομά μου;
Ίθαν:Είμαι ξαδελφός σου...Κόντεψες να καείς σε μια φωτιά και από τότε δεν θυμάσε τίποτα.Το αγόρι που έφαγε την σφαλιάρα σου προηγουμένως είναι ο αδελφός του αγοριού σου.
Άννια:Έχω αγόρι;
Ίθαν:Ναι και χρειαζόμαστε την βοήθεια σου για να τον σώσουμε.
Άννια:Είστε πολύ αστείοι όλοι σας.Κοιτάξτε έχω πολλά πράγματα να κάνω.Ίσως κάποια άλλη φορά να πάρω μέρος στο παιχνίδι σας.
Ο Ίθαν νευριασμένος με την ειρωνία της Άννιας και έχοντας χάσει πλέον την υπομονή του,άρπαξε το κορίτσι και το κόλλησε στον τοίχο.
Ίθαν:Άννια το μόνο που θέλω από εσένα είναι να συγκεντρωθείς...Σκέψου ότι βρίσκεσε στο Βερολίνο και ότι είμαστε και εμείς μαζί σου.
Άννια:Δεν,δεν μπορώ.Δεν ξέρω πως...
Το κορίτσι άρχισε να κλαίει.Ο Κυριάκος την πλησίασε και την αγκάλιασε.
Κυριάκος:Άννια το καταλαβαίνω ότι σου φαίνονται παράξενα όλα αυτά αλλά είναι αλήθεια.Πρέπει να μας βοηθήσεις να σώσουμε τον Μενέλαο.
Άννια:Μενέλαο;Τον είδα στον ύπνο μου...Εντάξει θα προσπαθήσω...
Η Άννια έκλεισε τα μάτια της και προσπάθησε να συγκεντρωθεί και να κάνει ότι της είπαν τα παιδιά...
~Μια χρήσιμη πληροφορία~
Σε μισή ώρα ο Μενέλαος θα εκτελεστεί.
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.