Νέο Αίμα

177 26 1
                                    

Είχαν περάσει δύο μήνες. Δύο απαίσιοι και βαρετοί μήνες για τον Κυριάκο. Όμως τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά για τον Μενέλαο. Στην Θεσσαλονίκη βρήκε μερικά ακόμα παιδιά με υπερδυνάμεις.

Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

-Τομ, ο Μενέλαος είναι.

-Κάρα αυτό είναι αδύνατο. Δεν είναι ο δίδυμος που ψάχνουμε.

-Αυτός είναι. Ρώτησα το αφεντικό.

-Δεν το πιστεύω. Αλλά έστω, δεν μπορούμε να τον σκοτώσουμε. Είναι φίλος μας.

-Μα δεν χρειάζεται να τον σκοτώσουμε. Πρέπει απλά να τον πείσουμε να μας γνωρίσει τον αδελφό του.

Ο Κυριάκος είχε γυρίσει και αυτός στην Ελλάδα. Από τότε που εξαφανίστηκε ο Μενέλαος το είχε ρίξει στο διάβασμα. Προσπάθησε πολλές φορές να επικοινωνήσει μαζί του αλλά ο Μενέλαος είχε εξαφανιστεί από προσώπου γης. Η Ελένα από τότε που ανακάλυψε ότι η μητέρα της είχε σκοτώσει τον Έρικ αποφάσισε να μείνει στην Νέα Υόρκη. Μάλιστα τα έφτιαξε με τον Ίθαν και έμενα στο σπίτι του. Η Μάλια τα πήγαινε μια χαρά με την σχολή. Είχε κάνει πολλές καινούριες παρέες. Η Άννια από την άλλη προσπαθούσε μανιωδώς να εντοπίσει την Λόρα για να την κάνει να πληρώσει για τον θάνατο του Έρικ. 

Σπίτι Θείου Βασίλη, Ελλάδα

Θείος Βασίλης: Τελικά ποτέ δεν τελείωσα την ιστορία με την Νόρα.

Κυριάκος: Θα χαιρόμουν πολύ να μάθαινα την συνέχεια αρκεί να ήταν ο Μενέλαος εδώ.

Θείος Βασίλης: Θα γυρίσει μόνος του. Μην κουράζεσαι να τον ψάχνεις.

Κυριάκος: Μα είναι ο αδελφός μου.

Θείος Βασίλης: Στο υπόσχομαι θα γυρίσει. Πιο γρήγορα από ότι φαντάζεσαι.

Κυριάκος: Θείε; Να σε ρωτήσω κάτι;

Θείος Βασίλης: Ότι θες αγόρι μου.

Κυριάκος: Γιατί στην οικογένεια κανένας δεν σε συμπαθούσε;

Θείος Βασίλης: Θυμάσαι που σου έλεγα για την Νόρα, το φάντασμα. Λοιπόν, το είπα και σε αυτούς. Με πέρασαν για τρελό. Δεν ήθελαν να έχω καμία σχέση μαζί σας για να μην σας επηρεάσω αρνητικά.

Κυριάκος: Λυπάμαι. Εννοώ είσαι τόσο κουλ. Και είχες τόσο δίκιο. Υπάρχουν φαντάσματα και ένα σωρό υπερφυσικά πλάσματα...και είμαι και εγώ πλέον ένα από αυτά.

Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Ο Μενέλαος και οι καινούριοι του φίλοι μόλις είχαν τελειώσει την προπόνηση πάλης.

Κάρα: Μενέλαε έχεις αδέλφια;

Μενέλαος: Έναν δίδυμο αδελφό.

Κάρα: Και γιατί δεν μας τον γνωρίζεις;

Μενέλαος: Είναι μεγάλη ιστορία. Πίστεψε με δεν θες να μάθεις.

Τομ: Το βράδυ πάμε Μικέλ;

Μενέλαος: Μέσα...

Λίγα Λεπτά αργότερα

Τομ: Τα είχες με την κόρη της Γκρέις; Φίλε πολλοί θα σε ζήλευαν.

Μενέλαος: Δεν θα έπρεπε. Είναι το πιο ηλίθιο κορίτσι που ξέρω.

Τομ: Λένε ότι είναι πολύ όμορφη και δυνατή.

Μενέλαος: Είναι.

Κάρα: Αλήθεια για ποιον λόγο χωρίσατε;

Μενέλαος: Μεγάλη ιστορία.

Κάρα: Μα τι πρωτότυπη απάντηση. Πες ρε δεν δαγκώνουμε. Όλο μεγάλη και μεγάλη ιστορία. 

Ο Μενέλαος άρχισε να τους εξηγεί τι είχε συμβεί.

Κάρα: Τι σκύλα!

Μενέλαος: Εμένα μου λες;

Τομ: Φίλε κορίτσια. Κοιτάνε μόνο τον εαυτό τους.

Κάρα: Χωρίς παρεξήγηση είμαι και εγώ εδώ. Και μαντέψτε είμαι κορίτσι. Οπότε ναι...μόλις με προσβάλλατε.

Οικία Williams, Νέα Υόρκη

Ο Ίθαν και η Ελένα καθόντουσαν αγκαλιά στον καναπέ.

Ελένα: Πολύ φοβάμαι ότι ο Κυριάκος έχει μπλέξει πολύ άσχημα.

Ίθαν: Ξες κάτι που δεν ξέρω;

Ελένα: Υπάρχει μια προφητεία που πρόκειται να εκπληρωθεί πολύ σύντομα.

Ίθαν: Για λέγε...

Ελένα: Λέγεται ότι κατά την διάρκεια της εαρινής ισημερίας το αγόρι που πήρε δώρο εκλεκτό από την Γκρέις θα φτάσει στην κορύφωση της δύναμής του. Επίσης, λένε ότι θα μεταμορφωθεί σε κάτι νέο, που κανένας δεν γνωρίζει τι θα είναι. Τότε το αγόρι που πήρε τα γαλάζια μάτια θα γίνει τόσο ισχυρό που κανένας δεν θα μπορεί να το σκοτώσει. Ο μόνος τρόπος για να πεθάνει είναι να τον σκοτώσεις κατά την διάρκεια της μεταμόρφωσης.

Ίθαν: Πρέπει να φροντίσουμε να μην μάθει κανένας πότε είναι ευάλωτος ο Κυριάκος.

Ελένα: Εδώ είναι το πρόβλημα Ίθαν. Το ξέρουν ήδη όλοι, όλοι εκτός από τον Κυριάκο. Η μητέρα μου φρόντισε να το μάθουν όλοι.



 

ΥπερδίδυμοιOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz