Απελευθέρωση-Μέρος Δεύτερο

321 37 9
                                    

Βερολίνο,Γερμανία

Άννια:Τα κατάφερα;

Ίθαν:Ναι Άννια...

Τα παιδιά είχαν τηλεμεταφερθεί στο Βερολίνο.

Ίθαν:Πρέπει να κάνουμε ένα γρήγορο σχέδιο...Μάλια είσε η μοναδική που δεν σε ξέρει κανένας στην αποθήκη...Θα τους αποσπάσεις την προσοχή.Σκέψου κάτι...Κυριάκο εσύ σκέψου έναν τρόπο να μπούμε μέσα...Άννια εσύ απλά προσπάθησε να μην χάσεις την ψυχραιμία σου...

~25 λεπτά ακόμα για την εκτέλεση του Μενέλαου~

Η Μάλια πλησίασε τον φύλακα που βρισκόταν έξω από την πόρτα του κτηρίου.

Μάλια:Έχασα τον σκύλο μου...μήπως τον είδατε να περνάει από εδώ;

Φύλακας:Τι ράτσα είναι ο σκύλος σου κορίτσι μου;

Μάλια:Λαμπραντόρ

Φύλακας:Όχι δεν τον είδα...

Ο Ίθαν,ο Κυριάκος και η Άννια κατάφεραν να μπουν μέσα στο κτήριο όση ώρα μιλούσε η Μάλια με τον φύλακα.

Άννια:Γιατί δεν τηλεμεταφερθήκαμε;

Κυριάκος:Γιατί τότε θα υπήρχε ο κίνδυνος να μεταφερθούμε μπροστά σε αυτούς που έχουν τον Μενέλαο...

Ίθαν:Τώρα πρέπει να χωριστούμε...Εσείς οι δύο μαζί και εγώ μόνος...

Κυριάκος:Ίθαν θα χρειαστεί να μεταμφιεστούμε για να μην μας καταλάβουν...

Ίθαν:Κάντε το τότε...

~20 λεπτά ακόμα για την εκτέλεση του Μενέλαου~

//Κυριάκος-Άννια//

Τα παιδιά είχαν χωριστεί...

Κυριάκος:Άννια κάνε τον κόπο να τηλεμεταφέρεις την κάμερα στην Μάλια...

Η Άννια έστειλε την κάμερα και τώρα η Μάλια είχε μια πλήρη εικόνα του χώρου...

Άννια:Κυριάκο η Μάλια λέει να πάμε αριστερά...και να προσέχουμε γιατί υπάρχουν δύο φύλακες.

Κυριάκος:Έχεις παίξει ξύλο;

Άννια:Όχι,γιατί;

Κυριάκος:Τώρα θα παίξεις...

//Ίθαν//

Ο Ίθαν ακολούθησε τις οδηγίες της Μάλιας και έφτασε στο δωμάτιο που πιθανότατα βρισκόταν ο Μενέλαος και κρυφάκουγε.Την συνομιλία του Μενελάου με τον άγνωστο κύριο μετέφερε στο κινητό της Μάλιας.Ο Ίθαν έστειλε τις συντεταγμένες του δωματίου στην Άννια και στον Κυριάκο.Το κινητό του Ίθαν δονήθηκε,μήνυμα από τον Κυριάκο:<<Έχω σχέδιο.Μην κάνεις τίποτα αν δεν σου πω!>>

~15 λεπτά ακόμα για την εκτέλεση του Μενέλαου~

Δύο φύλακες πέρασαν μπροστά από τον Ίθαν.Οι δύο φύλακες τον έπιασαν από το μπράτσο και χτύπησαν την πόρτα του δωματίου.Η πόρτα άνοιξε αυτόματα.

Πρώτος Φύλακας:Κύριε τον βρήκαμε να περιπλανιέται μέσα στο κτήριό σας χωρίς κάρτα πρόσβασης...

Χανς:Να τον πάτε στο μπουντρούμι,τώρα έχω δουλειά...δεν βλέπετε;

Δεύτερος Φύλακας:Συγγνώμη κύριε,δεν θα ξανασυμβεί...

Ξαφνικά τον κινητό του Χανς άρχισε να χτυπά.

Χανς:Πρέπει να φύγω,θα έρθω σε πέντε λεπτά.Μέχρι τότε προσέξτε να μην σας φύγουν....Και οι δύο!

Είπε ο Χανς δείχνοντας τον Μενέλαο...

Δεύτερος Φύλακας:Μάλιστα Κύριε...

Ο Χανς έφυγε από το δωμάτιο...Ο Κυριάκος ξέλυσε τα χέρια του Μενέλαου.

Κυριάκος:Άννια τηλεμεταφέρσου τώρα...

Άννια:Προσπαθώ αλλά δεν μπορώ...

Ίθαν:Προσπάθησε πιο πολύ τότε...

Κυριάκος:Μην την πιέζεις Ίθαν...

Άννια:Προσπαθώ αλλά δεν μπορώ...

Μενέλαος:Άννια σε παρακαλώ συγκεντρώσου...

Άννια:Τα είχα εγώ με αυτόν;

Κυριάκος:Ναι...

Ο Μενέλαος είχε πάρει μια παράξενη γκριμάτσα και με το δίκιο του.

Ίθαν:Άννια γαμώτο συγκεντρώσου...δεν έχουμε πολύ χρόνο...

Άννια:Σας είπα ότι δεν μπορώ...

Κυριάκος:Η Μάλια έστειλε μήνυμα και ρωτάει τι κάνουμε τόση ώρα...

Άννια:Κυριάκο θα με βοηθήσεις να συγκεντρωθώ;

Κυριάκος:Πώς να σε βοηθήσω;

Άννια:Αγκάλιασέ με...

Ίθαν:Κυριάκο αγκάλιασέ την να τελειώνουμε μπας και βγούμε ζωντανοί...Η Μάλια λέει ότι έρχονται...Κυριάκο ή τώρα ή ποτέ!

Ο Κυριάκος αγκάλιασε την Άννια και τα παιδιά τηλεμεταφέρθηκαν στο σημείο που βρισκόταν η Μάλια.

Μάλια:Μα καλά,τι κάνατε τόση ώρα;Μενέλαε είσε ζωντανός...

Η Μάλια αγκάλιασε τον Μενέλαο...

Μενέλαος:Ρώτα αυτήν...

Είπε ο Μενέλαος δείχνοντας με απέχθεια την Άννια...

Ίθαν:Λύνουμε τις διαφορές μας στην Νέα Υόρκη.Άννια τηλεμετάφερέ μας να τελειώνουμε.

ΥπερδίδυμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora