Τον Κυριάκο ξύπνησε ο ήχος του κινητού του,η Μάλια.
Μάλια:Θα έρθει η Άννια σπίτι μου να δούμε καμιά ταινία.Πάρε τον Μενέλαο και ελάτε.
Κυριάκος:Πρωινιάτικα ταινία;
Μάλια:Ναι,θα έρθεις ή όχι;
Κυριάκος:Εγώ ναι,για τον άλλο δεν ξέρω.
Ο Κυριάκος μπήκε στο δωμάτιο του Μενέλαου και του τράβηξε την κουβέρτα για να ξυπνήσει.
Μενέλαος:Γαμώτο Κυριάκο τι θες πρωινιάτικα;
Κυριάκος:Θα πάμε στην Μάλια να δούμε ταινία.
Μενέλαος:Μπράβο σας!Εμένα τώρα τι με ξυπνάς;
Κυριάκος:Θα είναι και η Άννια.
Μενέλαος:Και εγώ τι θες να κάνω;
Κυριάκος:Να έρθεις.
Μενέλαος:Δεν έχω όρεξη.
Κυριάκος:Καλά εσύ χάνεις.
Μενέλαος:Έχασα ήδη.
Ο Κυριάκος έφυγε από το δωμάτιο του Μενέλαου.Ο Μενέλαος έκανε πολλές προσπάθειες να ξανακοιμηθεί-μπας και ξεκουραστεί-αλλά που τέτοια τύχη.Τελικά σηκώθηκε και το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να σήκωσει την μπλούζα του για να δει αν είχαν φύγει οι πληγές του,δεν είχαν.Το αγόρι αποφάσισε να κάνει μπάνιο μπας και βοηθήσει την κατάστασή του.
Σπίτι Μάλιας
Ο Κυριάκος χτύπησε το κουδούνι και την πόρτα άνοιξε η Άννια.Το κορίτσι φίλησε στο μάγουλο τον Κυριάκο.
Άννια:Καλημέρα.
Κυριάκος:Καλημέρα Άννια.
Τα δύο παιδιά μπήκαν μέσα στο σπίτι.Η Μάλια είχε ξαπλώσει στον καναπέ και έκανε ζάπινγκ στην τηλεόραση.Μόλις είδε τον Κυριάκο την έκλεισε και σηκώθηκε από τον καναπέ.Ο Κυριάκος την αγκάλιασε.
Κυριάκος:Καλημέρα.
Μάλια:Επίσης.Βλέπω δεν κατάφερες να πείσεις τον άλλον.
Κυριάκος:Ήταν κουρασμένος.
Μάλια:Με τόσο που πέρασε λογικό μου φαίνεται.
Η Άννια τόση ώρα παρακολουθούσε αμέτοχη.
Άννια:Ποια ταινία θα δούμε;
Μάλια:Κατέβασα το <<Fast and Furious>>.
Κυριάκος:Πολύ καλή επίλογη...
~Άννια'ς P.O.V.~
Το <<Fast and Furious>> είναι από τις αγαπημένες μου ταινίες αλλά μου είναι τόσο δύσκολο να παρακολουθώ την ταινία όταν έχω δίπλα μου τον πιο όμορφο άνθρωπο του κόσμου,τον Κυριάκο.Γιατί να τα έχει με την Μάλια και όχι με εμένα;Γιατί εγώ να τα έχω με ένα αγόρι που δεν θυμάμαι καν;Life sucks!Μακάρι απλά να μπορούσα να θυμηθώ,κάτι,οτιδήποτε θα μπορούσε να με βοηθήσει να αγαπήσω τον Μενέλαο.Ξέρω ότι τον πληγώνει η αντίδρασή μου αλλά δεν νιώθω τίποτα απολύτως...Παρ'όλα αυτά τον είχα δει στον ύπνο μου,τότε στο νοσοκομείο,τότε που ήμουν με τον Έρικ.Μακάρι να μπορούσα να θυμηθώ...
Ο Κυριάκος με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
Κυριάκος:Γη καλεί Άννια.Η ταινία τελείωσε!
Άννια:Ω!Συγγνώμη,σκεφτόμουν κάτι άλλο.
Μάλια:Ναι το καταλάβαμε...
Κυριάκος:Άννια που θα μένεις;
Άννια:Δεν έχω ιδέα.Το είχα ξεχάσει τελείως αυτό.
Μάλια:Μην ανυσηχείς υποθέτω ότι θα σε δεχτεί ο θείος σου.Και επειδή ξέρω ότι θα ρωτήσεις,είναι ο πατέρας του Ίθαν.
Άννια:Το ελπίζω...
Έχω αγόρι,έχω ξάδελφο,έχω θείο...Ελίζω να μην μου πουν σε λίγο ότι έχω και παιδί...
~Τέλος P.O.V.~
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.