Νέα Υόρκη 2015
Ο Μενέλαος βρισκόταν έξω από το σπίτι της Μάλιας. Είχε χτυπήσει πολλές φορές το κουδούνι αλλά κανένας δεν άνοιξε. Η Άννια έκανε την εμφάνισή της.
Άννια: Μενέλαε τι τρέχει;
Μενέλαος: Δεν ξέρω, κανένας δεν ανοίγει.
Άννια: Τι ώρα σου είπε να έρθεις;
Μενέλαος: Έξι και είναι εξίμιση.
Άννια: Μπορεί να είναι κάπου με τον Κυριάκο.
Μενέλαος: Ναι...μάλλον.
Η Άννια έβγαλε το κινητό από την τσάντα της και πληκτρολόγησε έναν αριθμό.
Μενέλαος: Προσπάθησα πριν λίγο και κανένας δεν το σήκωσε.
Άννια: Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα το ξανασηκώσουν.
Η Άννια μετά από ένα πεντάλεπτο τα παράτησε.
Άννια: Τελικά είχες δίκιο...
Μενέλαος: Πάντα έχω δίκιο.
Άννια: Μενέλαε, εσύ που πιστεύεις ότι είναι;
Μενέλαος: Δεν ξέρω...
Λίγα λόγια για τον Φάιρ
Ο Φάιρ πλέον είναι ένας εικοσιεξάχρονος άντρας . Έχει μία γυναίκα και έναν γιο. Βέβαια ούτε η γυναίκα του ούτε ο γιος του γνωρίζουν για την δύναμή του. Ο Φάιρ δουλεύει για τον Χανς και κατέχει μια ικανοποιητικά καλή θέση. Οι σχέσεις του με τις γυναίκες ήταν πάντα καλές και...πολλές αν και τώρα είναι πιστός στην σύζυγό του. Ο γιος του είναι άρρωστος και κανείς δεν γνωρίζει αν την επόμενη μέρα θα ξυπνήσει ή όχι. Ο Φάιρ αν και εικοσιέξι χρονών μοιάζει με νεότερο. Δεν του αρέσει να μιλάει για τα παιδικά του χρόνια και είναι μυστικοπαθής.
Γερμανία
Το ακριβό αυτοκίνητο του Χανς διέσχιζε ταχύτατα τους γερμανικούς δρόμους με ένα προορισμό. Μέσα στο αμάξι βρισκόντουσαν αλυσοδεμένοι ο Κυριάκος και η Μάλια. Το κινητό του Κυριάκου είχε καταστραφεί μετά το ποδοπάτημα που υπέστει από έναν από τους βοηθούς του Χανς. Τα δάκρυα έσταζαν από τα μάτια της Μάλιας και ο Κυριάκος προσπαθούσε να την παρηγορήσει.
STAI LEGGENDO
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.