Στο δάσος
Ο Μενέλαος στεκόταν πάνω από το πτώμα του Έρικ. Το σύμπαν συνωμοτούσε σίγουρα εναντίον του. Κανένας δεν θα το πίστευε. Όλοι θα νόμιζαν ότι αυτός έφταιγε.
10 λεπτά αργότερα
Η Άννια βρισκόταν στο μέρος που της είχε πει ο Μενέλαος. Μόλις είδε το πτώμα του Έρικ δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια της. Ήταν σίγουρη ότι έφταιγε ο Μενέλαος. Έψαξε τριγύρω μα ο ένοχος δεν ήταν πουθενά, ο Μενέλαος είχε εξαφανιστεί. Η Άννια πήρε τηλέφωνο τον Κυριάκο. Ο Κυριάκος έφτασε σχεδόν αμέσως. Η Άννια μόλις τον είδε έτρεξε στην αγκαλιά του.
Κυριάκος: Τι έγινε;
Άννια: Ο Έ...ρικ...τον σκότωσε...ο αδελφός σου.
Σπίτι Ρογκ
Ο Ρογκ καθόταν στο κρεβάτι του και έπαιζε candy crush. Ξαφνικά το κουδούνι χτύπησε. Η <<μητέρα>> του άνοιξε την πόρτα και ένας καστανόξανθος άντρας μπήκε στο σπίτι. Ο γυναίκα μόλις είδε τον άντρα τον αγκάλιασε και τον φίλησε στο μέτωπο.
Γουός: Ήρθα να πάρω τον αδελφό μου. Γυρίζουμε πίσω.
Ο Ρογκ μόλις το άκουσε πετάχτηκε από το κρεβάτι για να δει επιτέλους ποιος είναι ο αδελφός του. Μόλις είδε τον Γουός χαμογέλασε αμήχανα και συστήθηκε.
Καναδάς
Το κινητό της Κέιτ χτύπησε. Την είχαν πάρει με απόκρυψη και αποφάσισε να μην το σηκώσει. Η Κέιτ πήγε στην κουζίνα και έβαλε ένα μπολ με γάλα και δημητριακά για την Άντζελα. Της τα έφερε στον καναπέ και την φίλησε στο κεφάλι.
Άντζελα: Μαμά; Σε έχει πάρει κανένα τηλέφωνο ο μπαμπάς;
Η Κέιτ προσπαθούσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της. Δεν ήξερε καν αν ο Σνόου ήταν ζωντανός.
Κέιτ: Ναι, είπε ότι είναι μια χαρά και ότι σε αγαπάει πάρα πολύ.
Ψέματα...
Άντζελα: Γιατί δεν μου τον έδωσες να του μιλήσω;
Κέιτ: Μα μωρό μου κοιμόσουν. Δεν ήθελα να σε ξυπνήσω.
Άντζελα: Όταν παίρνει ο μπαμπάς να με ξυπνάς μαμά. Μου έχει λείψει.
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Ο Μενέλαος περπατούσε στην παραλία σκεπτόμενος όλα όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες. Ήξερε ότι δεν μπορούσε να γυρίσει σπίτι, διότι ο Κυριάκος θα τον μισούσε για κάτι που ποτέ δεν έκανε. Ήξερε όμως και ότι δεν μπορούσε να πάει στην Νέα Υόρκη, διότι εκεί όλοι τον μισούσαν. Και ο μόνος άνθρωπος που ίσως να τον πίστευε του είχε στείλει πριν λίγο μήνυμα για να του πει ότι μετακομίζει μόνιμα Ιταλία με τον αδελφό του.
ČTEŠ
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.