Πρώτη Μέρα Στο Σχολείο

846 87 4
                                    

Ο Μενέλαος δεν είχε όρεξη να πάει στο σχολείο ειδικά από την στιγμή που δεν θα ήξερε κανένα παιδί. Μπορεί η Νέα Υόρκη στις φωτογραφίες να έμοιαζε μαγικό μέρος αλλά για τον Μενέλαο ήταν ένα άδειο και ξένο μέρος.

Από την άλλη ο Κυριάκος ήθελε να πάει στο σχολείο. Για την ακρίβεια ήταν σίγουρος ότι θα έκανε καινούριους φίλους και ότι το σχολείο θα ήταν πολύ πιο εύκολο τώρα που ήταν πανέξυπνος.

Λίγα Λεπτά Αργότερα

Η πόρτα του αυτοκινήτου άνοιξε και τα δύο αγόρια βγήκαν έξω. Σε λίγο και οι δύο περπατούσαν προς την τάξη τους. Ο Κυριάκος χτύπησε την πόρτα και ύστερα την άνοιξε. Λογικά θα είχαν αργήσει διότι όλοι καθόντουσαν με ανοιχτά βιβλία στα θρανία και ένας κοντόχοντρος καθηγητής τους κοιτούσε νευρικά. Ο κοντόχοντρος καθηγητής τους καλωσόρισε ψυχρά και τους έδειξε δύο άδειες θέσεις. Η μία θέση ήταν δίπλα σε ένα κορίτσι και η άλλη σε ένα απόμακρο θρανίο. Ο Μενέλαος με γρήγορα βήματα κατευθήνθηκε προς το απομακρυσμένο θρανίο με την σκέψη ότι έτσι κανένας δεν θα τον ενοχλούσε. Ο Κυριάκος κάθησε δίπλα στο κορίτσι, το οποίο από την στιγμή που μπήκαν στην τάξη δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω του. Το κορίτσι ήταν υπερβολικά ντροπαλό κάτι που ανάγκασε τον Κυριάκο να σπάσει τον πάγο.

- Με λένε Κυριάκο. Εσένα;

- Μάλια. Απάντησε το κορίτσι που είχε πάρει το χρώμα τομάτας.

Ο Κυριάκος αποφάσισε να μην συνεχίσει την κουβέντα μιας και φοβόταν ότι θα έφαιρνε την Μάλια σε δύσκολη θέση.

Στο απομακρυσμένο θρανίο ο Μενέλαος σκευτόταν αν υπήρχε τρόπος να γυρίσει πίσω στην Ελλάδα. Ήταν αρκετά νευριασμένος με τον αδελφό του και την αλλαγή του προσώπου του. Αν ο Κυριάκος δεν ήταν τόσο όμορφος ο Μενέλαος θα βρισκόταν ακόμα στην Ελλάδα με τους φίλους του.

Ο Κυριάκος ένιωσε κάτι ελαφρύ να χτυπάει το κεφάλι του. Μέσα από την κουκούλα του έβγαλε ένα μικρό άσπρο χαρτάκι. Το άνοιξε και το διάβασε. Το χαρτί έλεγε: << Όμορφε, είσαι ελεύθερος;>>. Ο Κυριάκος γύρισε το κεφάλι του και είδε μια κοπέλα να του κλείνει το μάτι. Χαμογέλασε για απάντηση στο κλέισιμο του ματιού της.Ύστερα, έστρεψε το βλέμμα του προς την Μάλια.

-Μάλια... ποια είναι αυτή η κοπέλα;

ΥπερδίδυμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora