Ζήλεια...αυτό ένιωθε η Μάλια για την Ελένα.Για αυτό δεν την άφησε να μπει μέσα στο σπίτι.Η Ελένα δεν μπορούσε να έχει πάντα όποιο αγόρι ήθελε...ή μάλλον μπορούσε για αυτό και η Μάλια την ζήλευε.Ο Κυριάκος την έσπρωξε κάτι που σημαίνει ότι προτιμούσε την Ελένα.Βέβαια τώρα δεν είχε τίποτα από όλα αυτά σημασία...ή μάλλον δεν θα είχε σε λίγο.Και αυτό γιατί σε λίγο η Μάλια θα ήταν νεκρή.
Μάλια:Τι θα μου κάνεις;
Μητέρα Ελένας:Αυτό που θα έπρεπε να είχα κάνει στον Κυριάκο.
Μάλια:Και γιατί δεν το κάνεις σε αυτόν τότε;
Μητέρα Ελένας:Γιατί αν πεθάνει αυτός θα στεναχωρηθεί η κόρη μου,ενώ αν εσύ είσαι νεκρή κανείς δεν θα στεναχωρεθεί.
Η Μάλια σε αυτήν την σκέψη βούρκωσε...η μητέρα της Ελένας είχε απόλυτο δίκιο.Κανένας δεν θα ενδιαφερόταν για τον θάνατό της.Στην αρχή νόμιζε ότι τον Κυριάκο τον ένοιαζε,τελικά αποδείχτηκε το αντίθετο...Η μητέρα της Ελένας έβγαλε το πιστόλι από την τσέπη της,δεν είχε σκοπό να σπαταλήσει πολύ χρόνο από την ζωή της για να σκοτώσει το κορίτσι.Ξαφνικά,η πόρτα άνοιξε.Μαντέψτε ποιος...
Κυριάκος:Δεν συμφώνησα ποτέ για αυτήν την ανταλλαγή.
Μητέρα Ελένας:Στην Ελένα πέστο,εγώ δεν έχω θέμα.Αν θέλετε μπορώ να σας σκοτώσω και τους δύο.
Κυριάκος:Μπορείς αλλά δεν θα το κάνεις.Εμένα θέλεις,την Μάλια δεν την χρειάζεσαι...μπορεί να φύγει.Επίσης,υποτίθεται ότι θα έπρεπε να θεραπευτώ για να με σκοτώσεις.
Μητέρα Ελένας:Η υπομονή δεν ήταν ποτέ γνώρισμα μου.
Κυριάκος:Τότε σου προτείνω μια συμφωνία.
Μητέρα Ελένας:Συμφωνία;Εντάξει ακούω...
Κυριάκος:Αφήνεις την Μάλια να φύγει και δεν έχεις το δικαίωμα να την αγγίξεις ποτέ ξανά.Επίσης,εγώ θα τα φτιάξω με την Ελένα.Έτσι,θα με έχεις του χεριού σου.Αν ανακαλύψεις ότι όντως είμαι ο κληρονόμος,τότε ναι...έχεις το δικαίωμα να με σκοτώσεις.Και κάτι άλλο...αν πάθει οτιδήποτε η Μάλια εξαιτίας σου η συμφωνία ακυρώνεται.
Μητέρα Ελένας:Εντάξει...
Flashback
Είναι 20:00 ώρα,ο Κυριάκος σκεύτεται τι να κάνει για να μπορέσει να σώσει την Μάλια.Θέλει να σκοτώσει την Ελένα για την ανταλλαγή που έκανε με την Μάλια...Πρέπει να σκευτεί κάτι έξυπνο,κάτι αρκετά πειστικό για μια γυναίκα όπως η μητέρα της Ελένας....Θυμάται....τα λόγια της Ελένας...'Σε αγαπώ',ίσως να τον αγαπούσε στ΄αλήθεια...και όντως η μητέρα της Ελένας το ήξερε αυτό.Κάτι που σημαίνει ότι θα το σεβόταν...
Σπίτι Διδύμων
Ο Μενέλαος και η Άννια είχαν βάλει να δουν την ταινία<<The Maze Runner>>.Η Άννια παρακολουθούσε την ταινία ο Μενέλαος όμως όχι.Σκευτόταν ότι σε δύο μέρες οι γονείς του θα γυρνούσαν και η Άννια θα έπρεπε να μείνει κάπου αλλού.Επιπλέον,κάθε τι που ήξερε για το παρελθόν της Άννιας...Πάτησε παύση στην ταινία και της έπιασε το πιγούνι έτσι ώστε να την κάνει να τον κοιτάξει.
Μια χρήσιμη πληροφορία:Ο Μενέλαος όταν ο Κυριάκος και η Ελένα μιλούσαν για την ανταλλαγή είχε πάει στην κουζίνα να πάρει κάτι για να φάνε αυτός και η Άννια...και έτσι άκουσε τα πάντα.
Μενέλαος:Ξέρεις την μητέρα της Ελένας;
Άννια:Όχι,θα έπρεπε;
Μενέλαος:Θυμάσαι που μου είχες πει για την μητέρα σου;
Άννια:Θυμάμαι...
Μενέλαος:Την γυναίκα που σκότωσε την μητέρα σου θυμάσαι πώς την λέγαν;
Άννια:Ναι...γιατί;Λόρα την λέγαν.
Μενέλαος:Πλάκα μου κάνεις έτσι;
Άννια:Σου μοιάζει να σου κάνω πλάκα;Και αλήθεια γιατί τέτοιο ξαφνικό ενδιαφέρον;
Μενέλαος:Γιατί ο αδελφός μου κινδυνεύει...
Και κάπως έτσι ο Μενέλαος της είπε τα πάντα...
Άννια:Δηλαδή η Λόρα πιστεύει ότι ο Κυριάκος είναι ο κληρονόμος και θέλει να τον σκοτώσει ενώ στην πραγματικότητα εγώ είμαι;
Μενέλαος:Ναι
Άννια:Και τι προτείνεις;Να παραδοθώ;
Μενέλαος:Όχι βέβαια...δεν γίνεται να πεθάνεις έτσι απλά....Προτείνω να το σκευτούμε και να βρόυμε μία άλλη λύση.
Άννια:Αφού η Ελένα ήταν ξεκάθαρη.
Το κουδούνι ξαφνικα χτύπησε....Η Μάλια.Χωρίς να κάτσει ούτε λεπτό να πάρει ανάσα από το τρέξιμο εξήγησε στον Μενέλαο και στην Άννια τι έγινε στην αποθήκη.
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.