Η τελευταία νύχτα του έτους

179 26 0
                                    

Οικία Williams

Η Μάλια είχε πάει στο σπίτι του Ίθαν για να γιορτάσουν μαζί την αλλαγή του χρόνου και να συζητήσουν για την σχολή στο Βέλγιο. Τα δύο παιδιά καθόντουσαν στον καναπέ και συζητούσαν όταν χτύπησε το κουδούνι. Ο Ίθαν πήγε να ανοίξει.

Ίθαν: Μενέλαε;

Τα δύο αγόρια αγκαλιάστηκαν.

Ίθαν: Πώς και ήρθες;

Μενέλαος: Μας άφησε ο Θείος μου. Πλέον εσείς είστε οι φίλοι μου...όσα χιλιόμετρα μακρυά και αν είστε.

Τα δύο αγόρια μπήκαν στο σαλόνι. Ο Μενέλαος μόλις είδε την Μάλια έτρεξε και την αγκάλιασε.

Μάλια: Ο Κυριάκος δεν ήρθε;

Μενέλαος: Ήρθε απλά θα έρθει σε λίγο. Ίθαν να πω στον Ρογκ να έρθει;

Ίθαν: Τον κάλεσα ήδη...θα έρθει πιο μετά.

Το κουδούνι χτύπησε και ο Ίθαν άνοιξε την πόρτα. Ο Κυριάκος και η Ελένα μπήκαν μέσα. Ο Κυριάκος μόλις είδε την Μάλια έτρεξε και την αγκάλιασε.

Μάλια: Νόμιζα ότι δεν θα σε ξαναέβλεπα ποτέ.

Κυριάκος: Λοιπόν να μαι.

Μενέλαος: Η Άννια να φανταστώ δεν θα έρθει.

Ίθαν: Θα έρθει με τον Έρικ αργότερα.

Ο Κυριάκος και η Μάλια βγήκαν στο μπαλκόνι για να συζητήσουν μόνοι τους.

Μάλια: Πρέπει να σου πω κάτι...

Κυριάκος: Αν αυτός είναι ο ευγενικός τρόπος να μου πεις ότι με χωρίζεις για να τα φτιάξεις με τον Ίθαν ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

Ο Κυριάκος πήγε να φύγει. Η Μάλια του έπιασε τον ώμο.

Μάλια: Τι; Όχι. Άσε με να σου πω.

Κυριάκος: Ακούω...

Μάλια: Θα πάω στο Βέλγιο.

Κυριάκος: Γιατί;

Μάλια: Υπάρχει μια σχολή. Ο Ίθαν μου είπε να πάω. Είναι μια σχολή που σου μαθάινουν πως να πολεμάς. Έτσι θα μπορώ να σε βοηθήσω.

Κυριάκος: Μάλια αυτό είναι υπέροχο. Όμως δεν θέλω να πας. Δεν θέλω να κάνεις κάτι για εμένα.

Μάλια: Το έχω αποφασίσει ήδη. Θα πάω. Νιώθω άχρηστη ανάμεσά σας. Όλοι έχετε μια καταπληκτική ικανότητα ενώ εγώ είμαι τελείως άχρηστη.

Κυριἀκος: Αυτό να μην το ξαναπείς ποτέ. Δεν είσαι άχρηστη.

Μάλια: Μα εί...

Ο Κυριάκος άρχισε να την φιλάει.

'''''''''''''''''''''''''''

Μέσα στο σαλόνι τα παιδιά συζητούσαν. Το κουδούνι χτύπησε. Μετά από λίγα λεπτά ο Ρογκ βρισκόταν στο σαλόνι.

Ρογκ: Μενέλαε;

Μενέλαος: Μου έλειψες παλιόφιλε.

Τα δύο αγόρια αγκαλιάστηκαν.

Ρογκ: Λοιπόν... σίγουρα δεν περίμενα να σε δω εδώ.

Μενέλαος: Πώς είναι τα πράγματα με την θετή μητέρα σου;

Ρογκ: Ας μιλήσουμε για οτιδήποτε εκτός από αυτό.

Το κουδούνι ξαναχτύπησε και αφού άνοιξε την πόρτα ο Ίθαν η Άννια και ο Έρικ μπήκαν μέσα. Η Άννια αγκάλιασε τον Μενέλαο.

Μενέλαος: Μου έλειψες...

Άννια: Και εμένα. Ο Κυριάκος;

Ελένα: Είναι στο μπαλκόνι με την Μάλια.

Ίθαν: Παιδιά κοντέυει δώδεκα. Για την ακρίβεια σε δέκα λεπτά θα υποδεχτούμε το δεκαέξι.

Ελένα: Πάω να φωνάξω το ζευγαράκι.

Σε λίγο ο Κυριάκος, η Μάλια και η Ελένα ήρθαν στο σαλόνι. Τα παιδιά έκλεισαν τα φώτα του σπιτιού για να υποδεχτούν το νέο έτος.











ΥπερδίδυμοιWo Geschichten leben. Entdecke jetzt