Μνημείο Ντίνβριν

173 22 0
                                    

Ελλάδα

Κυριάκος: Αν όλα πάνε καλά και γυρίσει η Μάλια, σε ποια χρονική στιγμή θα επιστρέψει;

Άννια: Δεν έχω ιδέα. Δεν έχω ξαναδοκιμάσει κάτι παρόμοιο. Αλλά υποθέτω ότι αν πετύχει θα γυρίσει ο χρόνος λίγα λεπτά πριν πεθάνει.

Κυριάκος: Άμα επιστρέψει στην Αφρική θα χρειαστεί να την ξανασώσουμε.

Το κινητό του Κυριάκου χτύπησε. Το αγόρι το σήκωσε αμέσως μόλις είδε ποιος τον καλούσε.

Μάλια: Τα κατάφερα. Που να έρθω να σας βρω;

Κυριάκος: Θα έρθω να σε πάρω εγώ.

Αφρική

Ένας άντρας γύρω στα τριάντα πλησίασε την Λόρα.

- Κυρία τώρα που χάσαμε το αγόρι τι θα κάνουμε; Σε μία ώρα ξεκινάει η μεταμόρφωσή του.

Λόρα: Θα έρθει το αγόρι σε εμάς. Σε λίγο θα αρχίσει να έχει παραισθήσεις και το ένστικτό του θα τον οδηγήσει στο μνημείο του Ντίνβριν. 

- Τέλεια.

Ο άντρας πήγε να φύγει αλλά τελικά γύρισε το κεφάλι του προς την Λόρα.

- Πότε θα πληρωθούμε;

Η Λόρα έβγαλε το πιστόλι από την ζώνη της και τον πυροβόλησε εν ψυχρώ.

Βέλγιο

Η Άννια τηλεμετέφερε τον Κυριάκο στο Βέλγιο και μετά γύρισε πίσω. Ο Κυριάκος μόλις είδε την Μάλια έτρεξε και την αγκάλιασε.

 Ο Κυριάκος μόλις είδε την Μάλια έτρεξε και την αγκάλιασε

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Κυριάκος: Κόντεψα να πεθάνω από το φόβο μου.

Η Μάλια χαμογέλασε.

Μάλια: Εγώ πέθανα στα αλήθεια.

Κυριάκος: Πώς νιώθεις;

Μάλια: Νεκρή. Νιώθω ένα κενό και πεινάω και απλά νιώθω παράξενα. Είναι απαίσιος ο θάνατος.

Ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο της. Ο Κυριάκος το σκούπισε με το δάχτυλό του.

Κυριάκος: Δεν μπορώ να πω ότι σε καταλαβαίνω γιατί θα είναι ψέμα.

ΥπερδίδυμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora