Η ζωή στην Νέα Υόρκη άρχισε να αρέσει σιγά σιγά στον Μενέλαο. Η ιδέα της ομάδας και των τουρνουά του άρεζε ιδιαίτερα. Από την άλλη ο Κυριάκος άρχισε να νιώθει παράξενα μετά από το φιλί της Ελένας. Εδώ και τρεις μέρες η κοιλιά του πονούσε και δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί στο διάβασμα. Επίσης, συνέχεια έβλεπε εφιάλτες. Στους εφιάλτες του έβλεπε την Ελένα να μεταμορφώνεται στην γυναίκα με τα μαύρα και αυτός γινόταν πάλι άσχημος. Αυτό το σαββατοκύριακο οι γονείς του είχαν γυρίσει πίσω στην Ελλάδα για να πάρουν τα τελευταία πράγματα. Ο Μενέλαος θα ήταν υπεύθυνος για τον αδελφό του μέχρι να επιστρέψουν οι γονείς του.
Ξαφνικά το κουδούνι χτύπησε. Στο άκουσμα του ο Κυριάκος φαντάστηκε την γυναίκα με τα μαύρα. Στην φαντασίωσή του της έδινε μπουνιά με σκοπό να την διώξει. Την μπουνιά τελικά έφαγε η Μάλια η οποία είχε έρθει για να δει αν ήταν καλά ο Κυριάκος. Ο Κυριάκος μόλις κατάλαβε ότι δεν έδωσε την μπουνιά στην γυναίκα με τα μαύρα προσπάθησε να απολογηθεί. Η Μάλια δεν ήθελε να κλάψει αλλά τελικά δεν άντεξε, το μάτι της πονούσε υπερβολικά πολύ. Μόλις είδε ο Κυριάκος τα δάκρυα να τρέχουν στα ροζ μάγουλά της την αγκάλιασε. Η Μάλια σκούπισε τα δάκρυά της στην μπλούζα του Κυριάκου.
-Δεν ήταν ανάγκη να έρθεις, της είπε εκνευρισμένος με τον εαυτό του ο Κυριάκος.
-Δεν ήρθα μόνο για αυτό, είπε η Μάλια. Η αλήθεια είναι ότι την Ελένα την παρακολουθώ εδώ και καιρό και ήθελα να σου πω απλά μια παρατήρησή μου.
-Λέγε...
-Έψαξα στην βιβλιοθήκη του σχολείου και ανακάλυψα ότι η Ελένα έχει μείνει εδώ και τρεις χρονιές στην ίδια τάξη. Επίσης, σε όλες τις φωτογραφίες του σχολικού ημερολόγιου φαίνεται μόνο η σκιά της.
-Η γυναίκα με τα μαύρα, το κορίτσι που είναι σκιά... είπε ψιθυριστά ο Κυριάκος αλλά η Μάλια τον άκουσε.
-Ποια είναι η γυναίκα με τα μαύρα; ρώτησε η Μάλια.
Ο Κυριάκος εξήγησε στην Μάλια την ιστορία με την μαυροφορεμένη γυναίκα. Βέβαια δεν ανέφερε τίποτα για την αλλαγή του προσώπου του. Η Μάλια έμοιαζε να καταλαβαίνει και να πιστεύει τον Κυριάκο, κάτι που θα μπορούσε να σημαίνει δύο πράγματα: ή είχε απόλυτη εμπιστοσύνη στον Κυριάκο ή ήξερε κάτι παραπάνω. Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και ο Μενέλαος μπήκε στο δωμάτιο. Δεν του έκανε εντύπωση που είδε την Μάλια μιας και αυτός της είχε ανοίξει την πόρτα νωρίτερα. Ο Κυριάκος είπε στον αδελφό του τις πληροφορίες της Μάλιας.
-Ναι αλλά γιατί να σου δώσει ένα χάρισμα και μετά να στο πάρει πίσω; ρώτησε ο Μενέλαος που κάτι δεν του κολλούσε.
Τα τρία παιδιά προσπαθούσαν να σκευτούν όταν ξαφνικά ο Κυριάκος άρχισε να βήχει. Έβηχε πολύ και ο λαιμός του πονούσε. Οι δυνάμεις του το εγκατέληψαν και τον πήρε ο ύπνος. Η Μάλια ήταν τρομοκρατημένη και ο Μενέλαος προσπαθούσε να την ηρεμίσει.
30 λεπτά αργότερα
Ο Κυριάκος ξύπνησε και το πρώτο πράγμα που είδε ήταν τα μάτια της Μάλιας που τον κοιτούσε τρομοκρατημένη.
-Είσαι καλά; τον ρώτησε.
-Η Ελένα δεν είναι η γυναίκα με τα μαύρα... ήταν το μόνο που είπε. Αμέσως μετά ξανακοιμήθηκε.
ESTÁS LEYENDO
Υπερδίδυμοι
FantasíaΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.