Γερμανία
Ο Χανς πήρε το κινητό στα χέρια του και πληκτρολόγησε έναν αριθμό. Ο τηλεφωνητής ακούστηκε από την άκρη της άλλης γραμμής. Ο Χανς νευριασμένος πέταξε το κινητό στον τοίχο το οποίο έσπασε. Ύστερα, άνοιξε τον υπολογιστή και άκουσε τον ήχο -των μέιλ- κάτι που του δημιούργησε ένα χαμόγελο. Ο άντρας άρχισε να πληκτρολογεί κάτι στο υπολογιστή.
Νέα Υόρκη
(Σπίτι Διδύμων)
Ο Μενέλαος ξάπλωνε στο κρεβάτι του και διάβαζε ένα βιβλίο όταν άκουσε το κουδούνι να χτυπάει. Σηκώθηκε και πήγε να ανοίξει την πόρτα. Στο κατώφλι του σπιτιού εμφανίστηκε ο Ρογκ. Ο Μενέλαος τον αγκάλιασε φιλικά.
Μενέλαος: Πώς και από εδώ;
Ρογκ: Βαριόμουν σπίτι και είπα να περάσω.
Μενέλαος: Καλά έκανες...
Ξαφνικά ο Κυριάκος είπε να κάνει την εμφάνισή του.
Κυριάκος: Πάλι καλά που ήρθες Ρογκ, όλη την μέρα διαβάζει δεν αντέχεται.
Μενέλαος: Κυριάκο κάνε μας την χάρη και φύγε.
Ο Κυριάκος έφυγε αφήνοντας τα δύο αγόρια μόνα. Ο Μενέλαος και ο Ρογκ άρχισαν να μιλάνε περί ανέμων και υδάτων. Ας γυρίσουμε όμως πίσω στον Κυριάκο.
Ο Κυριάκος βρισκόταν στο δωμάτιο του και έπαιζε στο κινητό του όταν του ήρθε μήνυμα. Ο Κυριάκος σοκαρισμένος βγήκε από το σπίτι τρέχοντας. Το αγόρι εκείνη την στιγμή ευχήθηκε να είχε λίγη, μόνο λίγη από την ταχύτητα του Μενέλαου. Καθώς περνούσε από το σπίτι της Μάλιας, που βρισκόταν σχετικά κοντά έσπασε τον κωδικό της αλυσίδας του ποδηλάτου και ξεκίνησε να κάνει ποδήλατο. Έτσι τουλάχιστον θα έφτανε πιο γρήγορα...
Flashback
Ελλάδα 1998
Μία μητέρα με τα πέντε παιδιά της περίμενε στον σταθμό του τρένου. Ένας άντρας την πλησίασε και της ακούμπησε τον ώμο. Παρ΄ όλα αυτά το άγγιγμα του άντρα προκάλεσε ρίγος στην γυναίκα.
Άντρας: Λέω να κάνουμε μια συμφωνία...
Γυναίκα: Δεν έχουμε κάτι να πούμε...
Άντρας: Τι θα έλεγες να μάθαινε ο άντρας σου για το παιδάκι που βρίσκετε στην κοιλιά σου;
Είπε ο άντρας δείχνοντας με απέχθεια την κοιλιά της γυναίκας.
Γυναίκα: Πες μου απλά τι θέλεις από εμένα!
Άντρας: Το μωρό.
Γυναίκα: Δεν υπάρχει περίπτωση να σου δώσου το παιδί μου.
Άντρας: Αν δεν μου το δώσεις με τον καλό τρόπο τότε θα αναγκαστώ να το πάρω με τον κακό.
Γυναίκα: Γιατί το θες τόσο πολύ;
Άντρας: Μου ανήκει και ότι μου ανήκει θέλω να είναι μόνο δικό μου.
Ο άντρας έφυγε μακρυά από την γυναίκα βάζοντας όμως πριν φύγει ένα χαρτάκι στην τσέπη από το μπουφάν της γυναίκας. Η γυναίκα καθόταν στο παγκάκι και έκλαιγε ενώ παράλληλα ο καπνός των τρένων έκαιγε τα μάτια. Τα παιδιά της άρχισαν να κλαίνε και αυτά θαρρείς και έτσι θα την παρηγορούσαν.
Νέα Υόρκη
Σπίτι Διδύμων
Μενέλαος: Πες μου για την οικογένειά σου.
Ρογκ: Ο πατέρας μου έχει πεθάνει, δεν τον γνώρισα ποτέ, η μητέρα μου είπε ότι πέθανε μία βδομάδα πριν γεννηθώ. Έχω επίσης μια αδελφή η οποία σπουδάζει στην Αγγλία. Αυτά για εμένα.
Μενέλαος: Λυπάμαι για τον πατέρα σου.
Ρογκ: Δεν χρειάζεται. Εξάλλου δεν τον γνώρισα ποτέ...
Μενέλαος: Ναι αλλά θα ήθελες σωστά;
Ρογκ: Ίσως...
Ο Ρογκ προσπάθησε να συγκρατήσει τα δάκρυά του αλλά δεν τα κατάφερε.
Ρογκ: Ναι θα ήθελα έναν πατέρα...
Ο Μενέλαος αγκάλιασε τον Ρογκ.
Ρογκ: Αν είχα θα προστάτευε την μητέρα μου, κάτι στο οποίο εγώ απέτυχα.
Μενέλαος: Ρογκ αν δεν θες να συνεχίσεις δεν πειράζει...
Ρογκ: Όχι εντάξει είμαι απλά θα προτιμούσα να είχα έναν.
Μενέλαος: Ρογκ είσαι καλό παιδί...χαίρομαι που είμαστε φίλοι.
KAMU SEDANG MEMBACA
Υπερδίδυμοι
FantasiΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.