Η απορία της μητέρας της Ελένας

605 66 2
                                    

Σε συγχωρώ,απάντησε ο Κυριάκος.

Το γεγονός ότι ο Κυριάκος συγχώρεσε την Ελένα ήταν πολύ σημαντικό για αυτήν.Η Ελένα πίστευε ότι ο Κυριάκος δεν θα ήθελε ούτε να γυρίσει να την κοιτάξει μετά από ότι είχε γίνει.Η Ελένα ήθελε να βοηθήσει τον Κυριάκο να φύγει αλλά το δωμάτιο στην αποθήκη δεν είχε ούτε καν παράθυρο και έτσι η μόνη έξοδος ήταν η πόρτα.Μόνο που έξω από την πόρτα υπήρχε η μητέρα της Ελένας.

-Τι έχουν τα μάτια μου;διέκοψε τις σκέψεις της Ελένας ο Κυριάκος.

-Δεν ξέρω ούτε και η μαμά μου.Αυτό προσπαθούσε να βρει όταν σε μαχαίρωνε.Πίστευε ότι θα θεραπευόσουν άλλα τίποτα.

-Τι θα μου κάνει τώρα;

-Δεν ξέρω...είναι πολύ απρόβλεπτη.

Η πόρτα άνοιξε και η μητέρα της Ελένας μπήκε μέσα.Στα χέρια της κρατούσε το κινητό του Κυριάκου.Η γυναίκα τον πλησίασε και του έδωσε το κινητό του.Μετά πήρε τον λόγο:

-Δεν ήθελα να γίνει με αυτόν τον τρόπο,μπορείς να φύγεις.Προς το παρόν τα μάτια σου δεν αποτελούν απειλή αλλά να ξες ότι θα ξανασυναντηθούμε και ίσως πιο σύντομα από ότι πιστεύεις και τότε ίσως χρειαστεί να σε σκοτώσω.Είσαι ελεύθερος να φύγεις.

Ο Κυριάκος βγήκε τρέχοντας.Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να πάρει τηλέφωνο την Μάλια και να απολογηθεί.Μετά της ζήτησε να τον βρει σε ένα στενό και να του φέρει καμιά μπλούζα γιατί αλλιώς ο κόσμος θα τρόμαζε όταν θα έβλεπε το γεμάτο ξερό αίμα σώμα του.Η Μάλια σε λίγα λεπτά βρισκόταν στο στενό που της είχε πει ο Κυριάκος.Μόλις αντίκρισε το θέαμα των ματωμένων κοιλιακών έτρεξε και τον αγκάλιασε.

-OMG!Τι έπαθες;ρώτησε το κορίτσι.

-Τίποτα σοβαρό,δεν χρειάζεται να ανησυχείς.Απάντησε ψύχραιμα ο Κυριάκος.

-Δεν είναι σοβαρό;Το σώμα σου είναι μες το αίμα,έχω να σε δω μια μέρα,κόντευα να πεθάνω από την αγωνία και μου λες ότι δεν είναι σοβαρό;είπε το κορίτσι και έπεσε στην αγκαλιά του.

-Μάλια ηρέμησε...είπε ο Κυριάκος και την έσφιξε στην αγκαλιά του.

-Και τα μάτια σου είναι κόκκινα...Κυριάκο έκλαιγες.Σε παρακαλώ πες μου τι έγινε.

Ο Κυριάκος φίλησε την Μάλια στο μέτωπο.

-Θα σου πω αρκεί να μου υποσχεθείς ότι δεν θα πεις τίποτα σε κανέναν...ούτε στον Μενέλαο.

-Υπόσχομαι.

Τα δύο παιδιά περπατούσαν προς το σπίτι των διδύμων και ο Κυριάκος εξηγούσε στην Μάλια τι είχε γίνει.

Την ίδια ώρα στο σπίτι των Διδύμων(Μενέλαος-Άννια)

Ο Μενέλαος διάβαζε κάτι βιβλία σε μια προσπάθεια να βρει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να σώσει τους ανθρώπους που αγαπάει.Όση ώρα διάβαζε η Άννια το κοιτούσε χωρίς να μιλάει.

-Σταμάτα να με κοιτάς,δεν μπορώ να συγκεντρωθώ.Παραπονέθηκε ο Μενέλαος.

-Μα είσαι γλυκούλης όταν διαβάζεις.Απολογήθηκε η Άννια.

-Εγώ; γλυκούλης;

-Βλέπεις κανέναν άλλο μέσα στο δωμάτιο;

-Όχι.

Τον Μενέλαο πρώτη φορά στην ζωή του τον αποκαλούσαν γλυκούλη.Για την ακρίβεις και οι θείες του τον λέγανε γλυκούλη αλλά αυτό δεν μετρούσε.Ποτέ κανένα κορίτσι δεν γυρνούσε να κοιτάξει τον Μενέλαο.Δεν ήταν ότι ήταν άσχημος,όμορφος ήταν,απλά όλες προτιμούσαν τα γαλάζια μάτια του Κυριάκου.Η Άννια ήταν η μόνη εξαίρεση.Ο Μενέλαος έκλεισε το βιβλίο και πλησίασε την Άννια.

-Στ'αλήθεια με βρίσκεις γλυκούλη;

-Ναι...πρώτη φορά στο λένε;

-Ναι.

-Τότε θα πρέπει να αρχίσουν να στο λένε πιο συχνά.Είπε η Άννια και του έκλεισε το μάτι.

Στην αποθήκη

-Το αγόρι δεν μπορεί να θεραπευτεί,φώναζε νευριασμένη η γυναίκα που νωρίτερα βασάνιζε τον Κυριάκο.

-Κανείς δεν είπε ότι πρέπει να θεραπευτεί ντε και καλά.Αυτό μητέρα ήταν μόνο μια πιθανότητα.Και εσύ βασάνισες χωρίς λόγο τον πρώην μου.

-Ο πρώην σου αργά η γρήγορα θα αποδειχτεί επικίνδυνος.Να ξες όταν μεγαλώσε λίγο ακόμα θα αναγκαστώ να τον σκοτώσω.

-Γιατί είναι τόσο επικίνδυνος;

-Γιατί η Γκρέις του έδωσε το χρώμα τον ματιών της.Ουσιαστικά του έδωσε όλη της την κληρονομιά.

-Ναι αλλά δεν το επέλεξε ο Κυριάκος,δεν το ξέρει και δεν φταίει.

-Ναι αλλά άμα το μάθει θα το χρησιμοποιήσει εναντίων μας.

-Η ειρωνία είναι πως πίστεψα ότι θα μπορούσα σκοτώνοντας και μόνο την Γκρέις να απαλαγώ από αυτήν.

-Μητέρα αφού σου δόθηκε η ευκαιρία να τον σκοτώσεις,γιατί δεν το έκανες;

-Γιατί δεν είμαι σίγουρη για το αν είναι αυτός.Θα έπρεπε να είχε θεραπευτεί και όμως δεν το έκανε.Θέλω να μου κάνεις μια χάρη.

-Τι θέλεις;

-Να τα ξαναφτιάξεις με το αγόρι.

-Μα τα έχει με άλλο κορίτσι.

-Ποιο; ρώτησε η μητέρα της και το πρόσωπο της ξαφνικά φωτίστηκε.

-Με μία Μάλια.

ΥπερδίδυμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora