Ο Κυριάκος χτυπούσε την πόρτα του σπιτιού που έμενε ο Μενέλαος. Ο Μενέλαος του άνοιξε. Τα δύο αγόρια αγκαλιάστηκαν.
Μενέλαος: Συγνώμη που δεν ήρθα να σε βρω.
Κυριάκος: Σημασία έχει ότι τώρα είμαστε μαζί.
Μενέλαος: Η Μάλια δεν θα ερχόταν;
Κυριάκος: Άλλαξε η ημερομηνία των εξετάσεών της και πήρε το πρώτο αεροπλάνο για να προλάβει.
Ο Μενέλαος φώναξε την Κάρα και τον Τομ.
Μενέλαος: Να σου συστήσω τους φίλους μου.
Ο Τομ αντάλλαξε μια βιαστική χειραψία με τον Κυριάκο και ύστερα πληκτρολόγησε κάτι στο κινητό του.
Κάρα: Ποτέ δεν μου είπες πόσο όμορφος είναι ο αδελφός σου. Τομ πρέπει να σου πω κάτι.
Η Κάρα πλησίασε τον Τομ και του ψιθύρισε κάτι στο αυτί. Η πόρτα χτύπησε και πριν προλάβει να ανοίξει οποιοσδήποτε την πόρτα, μπήκε μέσα η Λόρα μαζί με δύο άντρες.
Λόρα: Κυριάκο σου έλειψα;
Κυριάκος: Δεν θα το έλεγα.
Λόρα: Δεστε τον.
Κυριάκος: Είπες ότι χρειαζόσουν αποδείξεις για να με πιάσεις.
Η Λόρα έβγαλε ένα χαρτί από την τσέπη της και του το έδειξε. Υπήρχε μια εικόνα με ένα αγόρι που έμοιαζε πολύ στον Κυριάκο και από κάτω ήταν γραμμένες κάποιες λέξεις που ο Κυριάκος δεν μπορούσε να κατανοήσει. Ο Μενέλαος άρπαξε την Κάρα από τον λαιμό.
Μενέλαος: Αν δεν τον αφήσεις θα την σκοτώσω.
Λόρα: Αφού έκανε την δουλειά της μου είναι άχρηστη. Κάνε την ότι θες.
Κάρα: Είπες ότι θα με προστάτευες αν σε βοηθούσα.
Λόρα: Οι κακοί δεν τηρούν τις υποσχέσεις τους. Τώρα μπορώ να φύγω ή με θέλετε τίποτα άλλο;
Μενέλαος: Περίμενεεεεεε!
Όμως η Λόρα είχε ήδη εξαφανιστεί μαζί με τον Κυριάκο.
Μενέλαος: Κάρα θα σε σκοτώσω αλήθεια.
Κάρα: Μπορώ να σε βοηθήσω να τον βρεις.
Μενέλαος: Δεν σε εμπιστεύομαι.
Κάρα: Τότε σκότωσέ με. Αλλά να ξες έτσι δεν θα μπορέσεις ποτέ να βρεις τον Κυριάκο.
Μενέλαος: Που είναι ο μπάσταρδος ο Τομ;
Κάρα: Πάντα τόσο δειλός, θα έφυγε όσο με απειλούσες.
Μενέλαος: Αν καταλάβω ότι λες ψέματα θα σε σκοτώσω.
Ο Μενέλαος πήρε τηλέφωνο τον Ίθαν.
Μενέλαος: Βρες έναν τρόπο να πείσεις την Άννια να σας τηλεμεταφέρει Θεσσαλονίκη. Η Λόρα πήρε τον Κυριάκο.
1 ώρα αργότερα
Ο Ίθαν αγκάλιασε σφιχτά τον Μενέλαο.
Ίθαν: Μας κατατρόμαξες μικρέ. Που ήσουν εξαφανισμένος;
Μενέλαος: Είναι μεγάλη ιστορία. Θα στην πω αφού βεβαιωθώ ότι ο Κυριάκος είναι καλά.
Ελένα: Σε παρακαλώ μην φρικάρεις όταν σου πω για την προφητεία.
Μενέλαος: Θα προσπαθήσω.
Η Ελένα άρχισε να διηγείται την προφητεία για τον Κυριάκο.
Μενέλαος: Λες να τον σκοτώσουν;
Ελένα: Δεν ξέρω.
Άννια: Δεν θα τον σκοτώσουν. Θα περιμένουν να φτάσει στο στάδιο της μεταμόρφωσης. Άμα τον σκοτώσει τότε η Λόρα θα γίνει αυτή η πιο ισχυρή.
Ίθαν: Δεν θα έφευγες αφού θα μας τηλεμετέφερες;
Άννια: Άλλαξα γνώμη. Επίσης, ο Κυριάκος είναι φίλος μου.
Μενέλαος: Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τώρα για να τον σώσουμε;
Άννια: Πρέπει να ετοιμαστούμε κατάλληλα και να κάνουμε υπομονή. Μενέλαε μπορώ να σου πω λίγο;
Μενέλαος: Ναι.
Τα δύο παιδιά πήγαν λίγο πιο πέρα.
Άννια: Δεν γύρισα μόνο για τον Κυριάκο. Η μητέρα της Ελένας είχε πάει στο σπίτι μου για να βρει ένα βιβλίο. Η Ελένα την ακολούθησε και βρήκε το ημερολόγιό μου. Είναι από πριν γνωριστούμε αλλά μπορεί να με βοηθήσει να θυμηθώ περισσότερα. Συγγνώμη που σε κατηγόρησα για τον θάνατο του Έρικ. Επίσης, ο θείος μου είπε ότι θα ψάξει να βρει ένα ξόρκι που επαναφέρει την μνήμη. Μπορεί να μην καταφέρω να σε ξαναερωτευώ αλλά υπόσχομαι να προσπαθήσω.
Μενέλαος: Λυπάμαι πολύ για τον Έρικ. Αν δεν κοιτούσα μόνο την δική μου καρδιά δεν θα τον είχα απομακρύνει έτσι ώστε να τον σκοτώσουν.
Άννια: Όλοι κάναμε λάθη. Δεν πειράζει Μενέλαε. Ο Έρικ είμαι σίγουρη ότι θα σε συγχωρέσει από εκεί που είναι.
Μενέλαος: Γιατί δεν γύρισες τον χρόνο πίσω για να τον σώσεις;
Άννια: Πίστεψέ με προσπάθησα. Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν τα κατάφερα.
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.