Γερμανία
Ο Ίθαν , ο Κυριάκος, η Μάλια και ο Γουός βρισκόντουσαν σε ένα πάρκο.
Ίθαν: Γουός παλιόφιλε θα μου λείψεις.
Γουός: Και εμένα.
Οι δύο τους αγκαλιάστηκαν. Ο Γουός μπήκε σε ένα ταξί και έφυγε από το βαρετό πάρκο.
Ίθαν: Πρέπει να πάρουμε την Άννια τηλέφωνο.
Καναδάς
Μόλις η κοπέλα κατάλαβε ποιανού ήταν το παγωμένο χέρι σταμάτησε να τσιρίζει. Και αυτό διότι το χέρι ήταν ενός κοκαλιάρικου αλλά παρόλα αυτά όμορφου κοριτσιού γύρω στα δεκαπέντε.
- Είμαι η Άντζελα. Πραγματικά δεν ήθελα να σε τρομάξω.
- Κείτ, χάρηκα. Ειλικρινά συγγνώμη που άρχισα να τσιρίζω σαν ηλίθια.
Άντζελα: Δεν πειράζει. Ο πατέρας μου σε περιμένει στο γραφείο του. Είναι το τέταρτο δωμάτιο αριστερά.
Κέιτ: Ευχαριστώ πολύ.
Ελλάδα
Η Άννια σήκωσε το κινητό της.
Άννια: Ίθαν όλα καλά;
Ίθαν: Μία χαρά. Μπορείς να μας γυρίσεις πίσω;
Άννια: Φυσικά.
Σε λίγο όλοι βρισκόντουσαν στο μικρό διαμέρισμα στο κέντρο της πανέμορφης Θεσσαλονίκης. Τα παιδιά αγκαλιάστηκαν μεταξύ τους.
Καναδάς
Μέσα στο μεγάλο σπίτι υπήρχε ένα δωμάτιο το οποίο ήταν πάντα κλειδωμένο. Μέσα στο δωμάτιο υπήρχε ένα άγαλμα από πάγο με την φιγούρα μιας νεαρής κοπέλας. Δίπλα στο άγαλμα βρισκόταν ένα τραπεζάκι που πάνω είχε ένα κουτί. Το κουτί ήταν ξύλινο και όμορφα σκαλισμένο. Αν κάποιος είχε την ευκαιρία να μπει στο δωμάτιο θα πίστευε ότι υπήρχε κάτι πολύτιμο μέσα στο κουτί μιας και είχε μια πολύ γερή κλειδαριά. Αυτό το δωμάτιο ήταν το μοναδικό που είχε χαμηλό μπλε φωτισμό.
Νέα Υόρκη
Κυριάκος: Home, sweet home.
Ο Μενέλαος σήκωσε το ένα φρύδι του καθώς χτύπησε την πόρτα του σπιτιού τους.
Μενέλαος: Δεν θα είναι sweet αν μας κάνουν ανάκριση οι γονείς μας για το που βρισκόμασταν.
Κυριάκος: Δεν θα χρειαστεί να μας κάνουν...
Ο Κυριάκος μόλις πέρασε την πόρτα ξέσπασε σε κλάματα. Οι γονείς τους βρισκόντουσαν νεκροί στο πάτωμα και συγκεκριμένα σε μία λιμνούλα από αίμα. Ο Μενέλαος έτρεξε και αγκάλιασε το νεκρό γεμάτο αίμα σώμα της μητέρας του. Ο Κυριάκος τον πλησίασε και τον έσφιξε στην αγκαλιά του.
Καναδάς
Η ξύλινη πόρτα του δωματίου άνοιξε και η Κέιτ μπήκε μέσα. Ο άντρας είχε γυρισμένη την πλάτη.
Σνόου: Δεν σου έχουν μάθει να χτυπάς πριν μπεις;
Κέιτ: Με συγχωρείτε.
Ο άντρας γύρισε την καρέκλα για να δει την κοπέλα και αμέσως του έπεσε το ποτήρι με τον καφέ στο πάτωμα και έγινε κομμάτια.
Νέα Υόρκη
Μερικά περιπολικά βρισκόντουσαν κάτω από τον ουρανοξύστη με το σπίτι των δύο δίδυμων αγοριών. Αστυνομικοί μπαινοέβγαιναν στο διαμέρισμα και κοιτούσαν που και που συμπονετικά τα δύο αγόρια. Ξαφνικά, ένας κουστουμαρισμένος άντρας μπήκε μέσα στο διαμέρισμα.
-Κυριάκος και Μενέλαος Αλεξίου;
Τα δύο αγόρια έγνεψαν θετικά.
-Από ότι έμαθα μετακομίσατε πρόσφατα στην Νέα Υόρκη άρα οι συγγενείς σας βρίσκονται στην Ελλάδα όπου και θα μένετε από αύριο. Ο θείος σας, ο κύριος Αλεξανδρίδης, δέχτηκε να αναλάβει την κηδεμονία σας. Σας έχει κλίσει εισιτήρια για πτήση αύριο στις μία το μεσημέρι. Λυπάμαι ιδιαίτερα για την απώλειά σας. Καλό σας βράδυ.
DU LIEST GERADE
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.