Δωμάτιο 121
Τα γκρι βλέφαρα του κοριτσιού ήταν κλεισμένα.Πίσω από αυτά τα βλέφαρα υπήρχε ένα όνειρο,το όνειρο ενός γκρι κοριτσιού.Στο όνειρο αυτό πρωταγωνιστικό ρόλο είχε ένα αγόρι,ένα αγόρι με πράσινα μάτια.Το αγόρι αυτό δεν μπορούσε να το δει το κορίτσι αλλά θυμόταν πολύ καλά ότι είχε πράσινα μάτια.Το αγόρι ήταν μια σκιά με πράσινα μάτια.Το αγόρι προσπαθούσε να της πει κάτι αλλά το κορίτσι δεν μπορούσε να καταλάβει τι.Η σκιά του αγοριού φοβόταν το σκοτάδι γιατί εκείνο την παρέσερνε και χανόταν.Από την άλλη το φως το αγαπούσε γιατί εκείνο της έδινε ζωή.Η σκιά επέμενε,ήθελε να πει κάτι στο κορίτσι.Το κορίτσι κατέβαλε κάθε προσπάθεια να καταλάβει τι έλεγε η σκιά αλλά δεν μπορούσε.Μετά από πολύ προσπάθεια το κορίτσι μπόρεσε να καταλάβει κάτι από τα λόγια της σκιάς με τα πράσινα μάτια,για την ακρίβεια ένα γράμμα.Το γράμμα <<Μ>>.
~Τέλος ονείρου~
Το κορίτσι επιτέλους άνοιξε τα μάτια του.Στο πρόσωπο του μαύρου αγοριού, που δεν έφυγε ούτε στιγμή μακρυά από το κορίτσι, σχηματίστηκε ένα χαμόγελο.Το αγόρι το λέγαν Έρικ.
Έρικ:Είσαι καλά;
Κορίτσι:Καλύτερα,εσύ ποιος είσαι;
Έρικ:Ο Έρικ...
Κορίτσι:Γιατί είσαι εδώ;
Έρικ:Σε βρήκα μέσα στις στάχτες και σε έφερα εδώ.Μετά απλά δεν ήταν ευγενικό να σε αφήσω.
Κορίτσι:Ευχαριστώ...για όλα.
Έρικ:Δεν κάνει τίποτα.Αλήθεια,ποιο είναι το όνομά σου;
Κορίτσι:Το όνομά μου;Δεν θυμάμαι...
Γερμανία
(Στο υπόγειο ενός κτηρίου)
Ο Μενέλαος μόλις είχε βγει από ένα δωμάτιο.Το σώμα του ήταν γεμάτο αίμα και το κεφάλι του πονούσε πάρα πολύ.Ο άντρας με την γυαλιστερή φαλάκρα τον έδεσε με κάτι πρόχειρες χειροπέδες και τις τράβηξε σε μια απόπειρα να εξηγήσει στο παιδί ότι έπρεπε να τον ακολουθήσει.
Ο άντρας με την φαλάκρα άρχισε να περπατάει πιο γρήγορα.Πιθανότατα για να βασανίσει περισσότερο το αγόρι του οποίου τα πόδια είχαν ταλαιπωρηθεί ιδιαίτερα.Ο Μενέλαος δεν άντεξε και σωριάστηκε στο πάτωμα.Ο φαλάκρας τον κλώτσησε στα πλευρά(το αγόρι αναρωτήθηκε γιατί όλοι τον κλωτσούσαν εκεί)και ο Μενέλαος αναγκάστηκε να σηκωθεί.
Φαλάκρας:Κουνήσου παλιόπαιδο.Πρέπει να με ακολουθήσεις αν θες την ζωή σου.
Μενέλαος:Bitte?(Παρακαλώ)Ρώτησε το αγόρι που δεν ήξερε τόσο καλά γερμανικά ώστε να καταλάβει τι είπε ο άντρας.
Ο άντρας με την φαλάκρα επανάλαβε τον λόγο του στα αγγλικά.Το αγόρι παραξενεύτηκε που ο άντρας κατάλαβε και του μίλησε στα αγγλικά.Ξαφνικά μια γυναίκα τους πλησίασε.
-I'll take the boy.(Εγώ παίρνω το αγόρι)
Ο άντρας υπάκουσε χωρίς να φέρει αντίρρηση.Αν δεν ήταν βράδυ ο Μενέλαος θα μπορούσε να καταλάβει ότι η γυναίκα ήταν η Λόρα.Ο Μενέλαος σκέφτηκε ότι θα μπορούσε να τρέξει και να φύγει...αλλά μετά υπήρχε και η λογική...που στο καλό να πάει;
Οικία Williams
Ο Σαμ φαινόταν πιο αναστατωμένος από ποτέ.Στο προσωπό του ήταν ζωγραφισμένη η ανυσηχία.Αλήθεια πόσο έμοιαζε ο Σαμ με την Άννια...Αν κοιτούσε κανείς καλά τα μάτια του θα μπορούσε να διαβάσει τις σκέψεις του,αλλά κανείς δεν τολμούσε.
Flashback
Οικία Williams,είκοσι ώρες νωρίτερα.Ένα τηλεφώνημα από την Λόρα...και μετά πολλές βρισιές.Τι είχε γίνει αλήθεια;Η Λόρα είπε στον Σαμ ότι έκαψε ζωντανή την ανιψιά του και ότι τώρα πλέον ο Σαμ είχε πληρώσει ότι θα έπρεπε να είχε πληρώσει η Γκρέις,η αδελφή τους.Λυπηρό να υπάρχει τόσο μίσος σε μια οικογένεια...
~Τέλος flashback~
O Σαμ ήθελε να κλάψει αλλά ο αντρικός εγωισμός του δεν τον άφηνε.Είχε κάνει ότι περνούσε από το χέρι του για να κρατήσει την ανιψιά του ασφαλή και ενώ ήταν τόσο κοντά στο να την σώσει ξαφνικά την έχασε για πάντα.Και ενώ μπορούσε να προτατέψει όποιον αγαπούσε,με την Άννια δεν έπειανε τίποτα.Και αυτό τον πονούσε περισσότερο απ΄όλα.
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.