Η ζωή είναι άδικη και προσωπικά πιστεύω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι συμφωνούνε μαζί μου σε αυτό. Έχει πολλές δυσκολίες, τα πάντα πάνε στραβά και πάντα χάνεις. Ή μάλλον τις περισσότερες φορές. Ο Κυριάκος κοιτούσε έξω από το παράθυρο τους ουρανοξύστες της Νέα Υόρκης σε μία προσπάθεια να συνηδητοποιήσει τι πραγματικά συνέβαινε. Του φαινόταν παράξενο που μέσα σε λίγο μόνο καιρό είχαν καταφέρει να δραπετεύσουν από τον Χανς και να κάνουν τόσα πράγματα που στο παρελθόν ήταν αδύνατα και τώρα η τύχη απλά κατέστρεφε τα πάντα. Ο Μενέλαος από την άλλη σκεφτόταν ότι αν όλα αυτά είχαν συμβεί πριν λίγο καιρό τότε θα ήταν πολύ χαρούμενος όμως τώρα, τώρα που όλα ήταν διαφορετικά, τώρα όλα έμοιαζαν διαφορετικά. Τα παιδιά είχαν τόσο καιρό να δουν τον θείο τους και τώρα θα έπρεπε να περάσουν το υπόλοιπο της ζωής τους μαζί του. Ο Κυριάκος όταν ήταν νευριασμένος, θυμωμένος ή πληγωμένος άκουγε μουσική. Αυτό έκανε και τώρα, απλά έβαλε τα ακουστικά στα αυτιά του και προσπάθησε να ξεχάσει τα πάντα...πράγμα αδύνατο. Ο Μενέλαος αποφάσισε να διαβάσει ένα βιβλίο. Όμως κάθε λέξη που διάβαζε του θύμιζε την Άννια, το κορίτσι που τόσο αγάπησε, το μοναδικό κορίτσι που αγάπησε τόσο πολύ... Και αν και πάλι μια-δυο λέξεις δεν του θύμιζαν την Άννια τότε θα του θύμιζαν τους γονείς του. Όλο αυτό πονούσε τόσο πολύ για τα δύο αγόρια που και τα δύο ευχήθηκαν για μια στιγμή να έπεφτε το αεροπλάνο. Μετά όμως σκέφτηκαν και τον υπόλοιπο κόσμο, ο οποίος δεν τους έφταιξε σε τίποτα και που του οποίου οι συγγενείς αργότερα θα αναρωτιόντουσαν τον λόγο για τον οποίο χάσανε τους αγαπημένους τους.
Καναδάς
Ο Σνόου δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που έβλεπε. Την είχε παγώσει και την είχε φυλάξει και αυτή βρισκόταν μπροστά του με σάρκα και οστά. Έτριψε τα μάτια του σε μια απόπειρα να βεβαιωθεί ότι είναι πραγματικότητα. Ήταν, ήταν πραγματικότητα ή μήπως ένα καλοσχεδιασμένο όνειρο; Προσπάθησε να μετρήσει τα δάχτυλά του, προσπάθησε να διαβάσει ένα έγγραφο, τα κατάφερε. Άρα δεν ήταν όνειρο. Η κοπέλα τον κοιτούσε με απορεία. Δεν μπήκε στον κόπο να της εξηγήσει, απλά βγήκε από το δωμάτιο.
Νέα Υόρκη
Η Μάλια ήταν νευριασμένη. Νευριασμένη με την τύχη της. Τον γνώρισε, τον ερωτεύτηκε, τον έχασε, απλή ιστορία. Δεν ήταν απλό όμως να συνεχίσει την ζωή της. Άνοιξε το κινητό της και στην οθόνη εμφανίστηκε το πρόσωπό του. Το κορίτσι δεν μπόρεσε να συγκατήσει τα δάκρυά της.
Καναδάς
Ο Σνόου έτρεχε προς το δωμάτιο. Καταράστηκε την στιγμή που επέλεξε αυτό το σπίτι, αυτό το τεράστιο σπίτι. Τώρα είχε φτάσει και όλα ήταν όπως τα είχε φανταστεί. Η πόρτα κλειδωμένη, το νερό να έχει βγει έξω από το δωμάτιο, και τα αισθήματα να επανέρχονται. Ο άντρας άνοιξε την πόρτα και αντίκρισε αυτό που περίμενε.
Ελλάδα
Το αεροπλάνο είχε προσγειωθεί...Τώρα τα δύο αγόρια θα έπρεπε να ξεκινήσουν την ζωή τους από την αρχή. Ο Μενέλαος προσπαθούσε να βρει μια λογική εξήγηση. Κανείς ποτέ δεν του είχε μάθει ότι δεν υπάρχει εξήγηση για τα πάντα.
Καναδάς
Ο Σνόου έβγαλε γρήγορα το σιδερένιο κλειδί από τον λαιμό του και ξεκλείδωσε το κουτί. Η καρδιά του βρισκόταν μέσα μόνο που ο πάγος είχε λιώσει. Τώρα είχε δύο επιλογές...να πεθάνει ή να ζήσει. Ο άντρας πήρε στα χέρια του την καρδιά του και την έβαλε πίσω στην θέση της, στο σώμα του. Μόνο που τώρα κάτι είχε αλλάξει... Ο Σνόου θα μάθαινε τι είχε αλλάξει λίγες μόνο ώρες αργότερα, κάτι το οποίο θα μπορούσε να τον σκοτώσει.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Υπερδίδυμοι
ФэнтезиΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.