Ιταλία 1999
Αύγουστος 21
Μια γυναίκα μόλις είχε γεννήσει στο μικρό ξύλινο σπίτι της. Λόγω οικονομικής δυσκολίας δεν είχε την πολυτέλεια να γεννήσει σε ξενοδοχείο. Η γυναίκα αυτή είχε ήδη πέντε παιδιά με ηλικίες δέκα, εφτά και τεσσάρων χρονών. Τα παιδιά που ήταν δέκα ήταν τρίδυμα. Τώρα αυτή η γυναίκα είχε φέρει ένα καινούριο παιδί στον κόσμο, το οποίο δεν θα είχε την ίδια τύχη με τα υπόλοιπα αδέλφια του, ίσως καλύτερη ίσως χειρότερη. Μόλις η γυναίκα άρχισε να καθαρίζει το δωμάτιο από τα αίματα της γέννας άκουσε ένα χτύπημα στην πόρτα. Ένας άντρας με λευκή γενειάδα και στρατιωτική στολή έδωσε ένα γράμμα στην γυναίκα.
Φάιρ
Το Φάιρ είναι όνομα, το όνομα ενός από τα τρίδυμα της γυναίκας που το ίδιο βράδυ, εικοστή πρώτη νύχτα του Αυγούστου έφυγε στον ουρανό για πάντα. Ο Φάιρ αν και δέκα χρονών ένιωθε αρκετά μεγάλος για να αναλάβει την ευθύνη από ότι είχε απομείνει στην οικογένειά του. Έτσι χρησιμοποίησε την δύναμή του, αυτήν που πολλοί στο μέλλον θα θεωρούσαν επικίνδυνη και έκαψε το σπίτι τους για να εξαφανίσει κάθε ίχνος εκείνης της νύχτας. Το αγόρι πριν κάψει το σπίτι πήρε τα αδέλφια του και τα έκρυψε σε ένα σημείο που η μητέρα του του είχε δείξει. Το σπίτι κάηκε στις φλόγες και όλοι πίστεψαν ότι ήταν ένα τυχαίο ατύχημα. Ο Φάιρ είχε πορτοκαλί μαλλιά και μελί μάτια.
Το περιεχόμενο του γράμματος:
Αγαπημένη Σάρα,
ελπίζω να με συγχωρέσεις που δεν κατάφερα να έρθω να σε δω τον Ιούλιο την μέρα της επέτειού μας. Βλέπεις τα πράγματα εδώ είναι πολύ δύσκολα και δεν μπορείς να πάρεις έτσι εύκολα άδεια. Χιλιάδες άνθρωποι πέφτουν νεκροί τους δρόμους και τα πουλιά έχουν πάψει να κελαηδάνε. Τις προάλλες είδα τον καλύτερο μου φίλο να πέφτει νεκρός στα κρύα τσιμέντα και όλα αυτά εξαιτίας μου, επειδή ήμουν ανίκανος να τον βοηθήσω. Να στείλεις χαιρετίσματα στον Φάιρ και να του πεις ότι βασίζομαι πάνω του να σε προσέχει. Επίσης, πες στον Γουός ότι μου αρέσουν πολύ οι τεχνητές λιμνούλες που φτιάχνει. Ύστερα μην ξεχάσεις να πεις στον Σνόου ότι πρέπει να είναι προσεχτικός όταν φτιάχνει χιονονιφάδες καλοκαιριάτικα. Στους άλλους δύο απλά στείλε την αγάπη μου. Σάρα είμαι πολύ χαρούμενος που σε έχω για γυναίκα και να ξες ότι θα σε προσέχω για πάντα, ακόμα και αν αυτό σημαίνει από τον ουρανό. Μείνε δυνατή!
Με αγάπη,
Τρίσταν
Υ/Γ: Αν διαβάζεις αυτό το γράμμα τότε είμαι νεκρός.
Γουός
Ένα παιδί ήρεμο, ήσυχο και χαμογελαστό. Αυτό το παιδί δεν θα μπορούσε ποτέ να κάνε κάτι κακό...Ή μήπως θα μπορούσε; Αγαπημένη του ασχολία ήταν να φτιάχνει όμορφες λιμνούλες. Το αγόρι αυτό είχε γαλάζια μάτια και ξανθά, κατάξανθα μαλλιά.
Μια σημαντική ομοιότητα:
Ο Φάιρ, ο Γουός και ο Σνόου ήταν ίδιοι απλά σε διαφορετικά χρώματα.
Σνόου
Ο τρίτος και καλύτερος. Ένα αγόρι οξύθυμο, πολύ οξύθυμο. Την τελευταία φορά που ο γείτονάς του του είπε να μην ξαναπαίξει ποδόσφαιρο την αυλή του του πάγωσε όλο τον κήπο. Ο Σνόου είχε ξανθά μαλλιά που έτειναν προς το άσπρο και τα μάτια του είχαν μία πολύ ανοιχτή απόχρωση γαλάζιου.
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.