Ελένα Γκρίντοφ

741 78 4
                                    

Την κοπέλα την λέγαν Ελένα. Αυτό κατάφερε να μάθει ο Κυριάκος από την ντροπαλή Μάλια. Του Κυριάκου δεν ήταν ότι δεν του άρεζε η Ελένα απλά δεν ήταν σίγουρος για το αν θα του έβγαινε σε καλό αυτή η σχέση. Ο ίδιος το ήξερε καλά ότι αν δεν είχε δει εκείνο το όνειρο θα ήταν ακόμα άσχημος και καμιά κοπέλα δεν θα γυρνούσε να τον κοιτάξει. Κάθε φορά που σκεφτόταν το παρελθόν του ανατρίχιαζε στην εικόνα και μόνο του προσώπου του.

Ο Μενέλαος από την άλλη είχε πάρει μέρος στην σχολική ομάδα λακρός(τα αθλήματα ήταν το μόνο που τον ένοιαζε πλέον) και έμοιαζε να μην έχει χρόνο για κορίτσια.

Στην αυλή του Σχολείου

Ο Κυριάκος καθόταν σε μια γωνία χαζεύοντας τα υπόλοιπα παιδιά όταν η Ελένα τον πλησίασε.

- Σήμερα το απόγευμα έχεις κάτι;

- Όχι, γιατί ρωτάς; απάντησε ο Κυριάκος.

- Είπα μήπως ήθελες να έρθεις σπίτι μου να με βοηθήσεις να διαβάσω.

- Δεν έχω πρόβλημα. Τι ώρα να έρθω;

- Κατά τις 6.

Η Ελένα έφυγε. Εκείνη την ώρα χιλιάδες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό του Κυριάκου.Η Ελένα ήταν το πιο φέιμους κορίτσι του σχολείου και αν αυτός τα είχε μαζί της θα γινόταν και αυτός.Αν όμως γινόταν κάτι και γινόταν πάλι άσχημος; τότε η Ελένα θα τον παρατούσε και η ζωή του θα γυρνούσε στην αρχική της μιζέρια.

6 ώρα(Απόγευμα)

Ο Κυριάκος χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού της Ελένας, η Ελένα άνοιξε και το αγόρι μπήκε μέσα στο σπίτι. Το σπίτι ήταν μεγάλο σχετικά,τουλάχιστον σε σχέση με το δικό του. Ο Κυριάκος πήρε τον λόγο.

- Λοιπόν σε ποιο μάθημα θες να σε βοηθήσω;

-Ειλικρινά δεν νομίζω να πίστεψες ότι σε κάλεσα για αυτό. Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό της.

Ο Κυριάκος ήλπιζε να είχε αρνηθεί.Τελικά αποφάσισε να το παίξει κουλ και ότι δήθεν δεν κατάλαβε.

-Α ναι...και γιατί με κάλεσες τότε;

Η Ελένα χαμογέλασε τον πλησίασε και άρχισε να τον φιλάει. Ο Κυριάκος ένιωθε υπερβολικά αμήχανα, σε τέτοιο βαθμό που δεν ήξερε πως να το σταματήσει. Δεν ήταν σίγουρος ότι δεν του άρεσε...αλλά σίγουρα δεν του άρεζε να νιώθει αμήχανα.

Στο γήπεδο

Ο Μενέλαος εκείνη την ώρα έκανε προπόνηση και ένιωθε υπέροχα. Ξαφνικά τα φώτα έσβησαν και αυτός τρομαγμένος άρχισε να τρέχει. Σε κλάσματα δευτερολέπτου βρισκόταν κουκουλομένος μέσα στα παπλώματα του κρεβατιού του και αναρωτιώταν τι έκανε εκείνη την ώρα ο αδελφός του. Αλήθεια τι έκανε ο Κυριάκος;

Σπίτι Ελένας

Ο Κυριάκος προσπαθούσε να σταματήσει την ορμητικότητα της Ελένας. Η Ελένα κατάλαβε ότι αν συνέχιζε μπορεί να έχανε τον Κυριάκο και για αυτό σταμάτησε.Ύστερα του είπε:

- Συγγνώμη...ήμουν λίγο απότομη.

- Εγώ φταίω...να απλά είσαι το πρώτο κορίτσι που φιλάω και απλά ένιωθα κάπως αμήχανα.

- Το πρώτο;

- Ναι.

- Αλήθεια; Λοιπόν δεν σου φαίνεται...Εννοώ δεν τα είχες ποτέ με άλλο κορίτσι;

- Δεν έτυχε...(ήξερε πολύ καλά ότι έλεγε ψέματα αλλά αυτή ήταν η μοναδική του ευκαιρία να γίνει ένα κανονικό αγόρι)

Στο διαμέρισμα του ουρανοξύστη

(Μόλις έχει φτάσει ο Κυριάκος)

-Ρε αδελφέ,κραγιόν είναι αυτό στα χείλλη σου;ρώτησε έτοιμος να σκάσει στα γέλια ο Μενέλαος.

Ο Κυριάκος σκούπισε το κραγιόν από τα χείλλη του.

- Φασώθηκες με την Ελένα; ρώτησε ο Μενέλαος.

- Ναι, απάντησε κοφτά και ξερά ο Κυριάκος.

Ο Μενέλαος σοβάρεψε και είπε στον αδελφό του:

- Την ώρα που κάναμε προπόνηση έκλεισαν απότομα όλα τα φώτα.

ΥπερδίδυμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora