2016
Οικία Williams
Τα παιδιά βγήκαν στο μπαλκόνι για να δουν τα πυροτεχνήματα. Άρχισαν να αγκαλιάζονται μεταξύ τους και η Άννια φίλησε τον Έρικ.
Ρογκ: Πού είναι ο Μενέλαος;
Τα παιδιά άρχισαν να κοιτάνε γύρω γύρω αλλά ο Μενέλαος δεν ήταν πουθενά.
Άννια: Λέτε να έπαθε κάτι;
Μάλια: Ρε μήπως η κοπέλα του τον πλήγωσε μέρα που είναι;
Είπε η Μάλια σαρκαστικά.
Κυριάκος: Μάλια ηρέμησε.
Μάλια: Είναι ο αδελφός σου. Σκέψου λίγο πώς νιώθει.
Άννια: Εγώ πρέπει να φύγω. Έρικ πάμε.
Μάλια: Θα φύγεις έτσι; Δηλαδή δεν σε νοιάζει αν είναι καλά;
Ο Κυριάκος άρπαξε την Μάλια από το χέρι και την πήγε στην κουζίνα.
Κυριάκος: Τι σκατά;
Μάλια: Υπερασπίζομαι τον αδελφό σου που είναι το πρόβλημα;
Κυριάκος: Το πρόβλημα είναι ότι δεν μιλάς ωραία στην Άννια και ότι είσαι αδιάκριτη.
Μάλια: Ήρθατε από τόσο μακρυά. Δεν θα αφήσω κανέναν να πληγώσει τον αδελφό του αγοριού μου αυτήν την μέρα. Θαρρείς και δεν μπορούσε η Άννια να κρατηθεί για λίγη ώρα.
Κυριάκος: Πάμε να τον βρούμε.
Μάλια: Δεν νομίζω να θέλει παρέα στην κατάσταση που είναι. Πάμε στους άλλους.
Κυριάκος: Υποσχέσου ότι δεν θα ξαναμιλήσεις άσχημα στην Άννια.
Μάλια: Δεν υπόσχομαι κάτι που δεν θα τηρήσω.
Οι δυο τους βγήκαν στο μπαλκόνι.
Κυριάκος: Έρικ που είναι η Άννια;
Έρικ: Πήγε να βρει τον Μενέλαο. Είπε ότι ξέρει που είναι.
Σε ένα πάρκο
Ο Μενέλαος είχε σκαρφαλώσει πάνω σε ένα δέντρο και έκλαιγε. Ξαφνικά άκουσε ένα κλαδί να τρίζει. Γύρισε το κεφάλι του και είδε την Άννια.
Μενέλαος: Φύγε!
Άννια: Μενέλαε συγγνώμη.
Μενέλαος: Συγγνώμη για ποιο πράγμα; Που ήσουν ερωτευμένη με τον Κυριάκο αλλά τελικά τα έφτιαξες με τον Έρικ; Που υποσχέθηκες να προσπαθήσεις να με αγαπήσεις και δεν το έκανες καν; Που φίλησες τον Έρικ μπροστά μου ενώ ήξερες πόσο θα με πλήγωνες; Για ποιο από όλα Άννια, για ποιο;
Η Άννια κατέβασε το κεφάλι.
Μενέλαος: Δεν μιλάς ε; Αλλά τι να πεις; Κοίτα με Άννια! Όταν φιλούσες τον Έρικ δεν ντρεπόσουν, τώρα τι άλλαξε;
Ο Μενέλαος της έπιασε το πηγούνι και την ανάγκασε να τον κοιτάξει.
Μενέλαος: Κλαις; Πάλι θέατρο Άννια;
Άννια: Απλώς εγώ... δεν μπορώ να σε αγαπήσω.
Μενέλαος: Μου το έδειξες με πάρα πολλούς τρόπους.
Ο Μενέλαος πήδηξε κάτω από το δέντρο και άρχισε να τρέχει.
Οικία Williams
Έρικ: Κυριάκο μπορώ να σου πω λίγο;
Κυριάκος: Ναι...
Τα δυο αγόρια πήγαν στο δωμάτιο του Ίθαν για να μιλήσουν μόνοι τους.
Έρικ: Συγγνώμη για ότι έκανα στον Μενέλαο.
Κυριάκος: Δεν φταις εσύ. Δεν μπορείς να αναγκάσεις μια καρδιά να αγαπήσει κάποιον. Κανείς δεν φταίει. Απλά για το καλό σου γύρνα σπίτι γιατί δεν νομίζω να θες είσαι εδώ όταν θα γυρίσει ο Μενέλαος.
Ο Κυριάκος πήγε στο σαλόνι με τους υπόλοιπους και ο Έρικ πήγε να φύγει. Μόλις έπιασε το χερούλι της πόρτας αυτό άνοιξε από μόνο του και έφαγε μια δυνατή μπουνιά στα μούτρα από τον Μενέλαο. Ο Έρικ έπεσε στο πάτωμα.
Μενέλαος: Σήκω δειλέ.
Ο Ίθαν άκουσε τις φωνές του Έρικ, έτρεξε στην πόρτα και έπιασε τον Μενέλαο για να τον σταματήσει.
Μενέλαος: Άσε με ήσυχο.
Ο Μενέλαος κατάφερε να φύγει από τον Ίθαν, άρπαξε τον Έρικ από τον καρπό και άρχισε να τρέχει παρασέρνοντάς τον μαζί του. Ο Μενέλαος πήγε τον Έρικ σε ένα δάσος έξω από την πόλη.
Στο δάσος
Ο Μενέλαος πήρε τηλέφωνο την Άννια και της είπε να έρθει στο δάσος για να της ζητήσει συγγνώμη και να της δώσει κάτι που της άνηκε. Η Άννια του είπε ότι θα ερχόταν όσο πιο γρήγορα μπορούσε. Ο Μενέλαος αφού έκλεισε το τηλέφωνο γύρισε προς το μέρος του Έρικ.
Μενέλαος: Έριιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιικ!
STAI LEGGENDO
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.