Τελευταίο αντίο

209 29 4
                                    

Είχε περάσει μια βδομάδα από τότε που ο Άγγελος, ο γιος του Φάιρ, είχε γυρίσει σπίτι. Ο Φάιρ και η γυναίκα του ήταν υπερβολικά χαρούμενοι που το παιδί τους θα μπορούσε να μένει στο σπίτι τους και όχι στο νοσοκομείο.

Νέα Υόρκη

Ο Ρογκ είχε πάει να μείνει στο σπίτι του Ίθαν μιας και δεν ήθελε να βλέπει την <<ψεύτικη>> μητέρα του. Το αγόρι έιχε τα χάλια του και ήταν πολύ στεναχωρημένο που η <<μητέρα>> του δεν του είχε πει από νωρίς την αλήθεια. Πιστευέ ότι αν δεν συνέβαινε αυτό με το γράμμα δεν θα του το έλεγε ποτέ. Έτσι, αποφάσισε να πάρει τηλέφωνο τον καλύτερό του φίλο.

Μενέλαος: Ρογκ παλιόφιλε, πώς τα περνάς;

Ρογκ: Χάλια φίλε. Εσύ;

Μενέλαος: Θα σου πω μετά. Τι έγινε με εσένα;

Ρογκ: Η μητέρα μου δεν είναι η πραγματική μου μητέρα.

Μενέλαος: Τι εννοείς;

Ρογκ: Η μητέρα μου έχει πεθάνει εδώ και χρόνια... Τόσα χρόνια ζω σε ένα ψέμα.

Μενέλαος: Ω φίλε λυπάμαι...

Ρογκ: Την μισώ. Πώς άντεχε τόσα χρόνια να με κοιτάει στα μάτια και να μην μου λέει την αλήθεια;

Μενέλαος: Ειλικρινά φίλε δεν ξέρω. Πάντως πιστεύω ότι πρέπει να της δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία. Και οι δύο μας ξέρουμε ότι δεν το έκανε με κακό σκοπό. Ήταν πάντα στο πλευρό σου και σε μεγάλωσε σαν παιδί της. Εγώ δεν έχω καν γονείς. Είσαι τυχερός.

Ρογκ: Ίσως να έχεις δίκιο...

Καναδάς

Η Κέιτ και η Άντζελα ετοίμαζαν τα πράγματά τους. Ο Σνόου προσπαθούσε να αντιμετωπίσει ψύχραιμα το γεγονός ότι μάλλον αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα αγκάλιαζε την Άντζελα.

Άντζελα: Μπαμπά δεν θα έρθεις μαζί μας;

Σνόου: Δεν μπορώ αγάπη μου.

Άντζελα: Γιατί μπαμπά;

Σνόου: Έχω κάτι δουλειές αλλά σου υπόσχομαι να έρθω όσο πιο γρήγορα μπορώ.

Ο Σνόου αγκάλιασε την Άντζελα και την φίλησε στο μέτωπο.

Σνόου: Θα μου λείψεις μωρό μου.

Άντζελα: Και εμένα μπαμπά.

Σνόου: Σου έχω ένα δώρο αγάπη μου.

Ο Σνόου έδωσε στην Άντζελα ένα λούτρινο λευκό αρκουδάκι.

Άντζελα: Μπαμπά είναι πανέμορφο. Σε ευχαριστώ.

Ο Σνόου την πήρε αγκαλιά και την έβαλε μέσα στο αμάξι. Μετά μπήκε μέσα στο σπίτι για να βοηθήσει την Κέιτ να μαζέψει τα τελευταία πράγματα. Η Κέιτ στεκόταν μπροστά από μια ζωγραφιά σε κορνίζα που απεικόνιζε κάτι μουντζούρες.

Σνόου: Η πρώτη ζωγραφιά της Άντζελας.

Κέιτ: Λυπάμαι που πρέπει να το περάσεις όλο αυτό.

Ο Σνόου πλησίασε την Κέιτ και αυτή τον αγκάλιασε. Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια τους.

Σνόου: Θα μου λείψεις.

Κέιτ: Και εσύ θα μου...

Ο Σνόου ξαφνικά ακούμπισε τα χείλη του στα δικά της. Μετά από λίγο αναγκάστηκαν να διακόψουν το φιλί τους για να πάρουν ανάσα.

Σνόου: Υποσχέσου μου ότι δεν θα με ξεχάσεις ποτέ.

Κέιτ: Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ.

Γερμανία

Φάιρ: Αγάπη μου μπορείς να πάρεις τον γιο μας από το σχολείο;

Έλερι: Φυσικά.

Η Έλερι πήγε στο σχολείο του γιου της τον πήρε και μπήκαν στο αμάξι για να γυρίσουν σπίτι.

Καναδάς

Η Κέιτ και η Άντζελα βρισκόντουσαν στην μέση της διαδρομής για το σπίτι της Κέιτ.

Άντζελα: Μπορώ να σε λέω μαμά;

Κέιτ: Φυσικά αγάπη μου.

Άντζελα: Γιατί τελευταία εσύ και ο μπαμπάς με λέτε συνέχεια αγάπη μου;

Κέιτ: Επειδή σε αγαπάμε.

Άντζελα: Μαμά, αγαπάς τον μπαμπά μου;

Κέιτ: Ναι αγάπη μου.

Άντζελα: Κάποτε θα παντρευτείτε;

Κέιτ: Δεν ξέρω...

Γερμανία

Ο Φάιρ άκουγε μουσική στο ραδιόφωνο του αυτοκινήτου όταν ξαφνικά το τραγούδι σταμάτησε.

''Διακόπτουμε το πρόγραμμα της ημέρας για να σας ενημερώσουμε για το τροχαίο που κόστισε τις ζωές δύο ανθρώπων. Μία γυναίκα και ένα παιδί βρέθηκαν νεκρά στην οδό Χίμεν. Σύμφωνα με την πηγή μας το όνομα της γυναίκας ήταν Έλερι. Το ατύχημα προκάλεσε ένα μάυρο τζιπ, χωρίς πινακίδες. Αν υπάρξουν εξελίξεις θα σας ενημερώσουμε.''







ΥπερδίδυμοιWhere stories live. Discover now