Ελλάδα
Είχε περάσει μία βδομάδα από τότε που τα δύο αγόρια μετακόμισαν στο σπίτι του θείου τους και η ζωή τους ακόμα να αποκτήσει ενδιαφέρον. Ο Θείος τους έλειπε συνέχεια και ακόμα και όταν ήταν σπίτι ήταν σαν να μην βρισκόταν εκεί μιας και ήταν πάντα κλεισμένος στο δωμάτιό του.
Ένα βράδυ όμως τα πάντα άλλαξαν. Ή καλύτερα υπήρξε μια αλλαγή στην συμπεριφορά του θείου τους, μια καλή αλλαγή. Εκείνο το βράδυ λοιπόν ο θείος τους, τους είπε να πάνε στην τραπεζαρία στις οκτώ ακριβώς.
Κυριάκος P.O.V.
Αυτός ο γέρος γίνεται όλο και πιο περίεργος. Ενώ μας αγνοούσε παντελώς τώρα μας καλεί σε γεύμα; Σε δέκα λεπτά πρέπει να βρίσκομαι εκεί...όμως αξίζει να πάω; Αν είναι ένας σχιζοφρενής που απλά...
Μενέλαος: Γιατί λες να μας θέλει;
Κυριάκος: Δεν έχω ιδέα...
Τέλος P.O.V.
Τα δύο αγόρια τελικά πήγαν στην τραπεζαρία μιας και τους είχε φάει η περιέργεια. Ο Θείος τους βρισκόταν εκεί από πριν. Ο ηλικιωμένος άντρας άρχισε να μιλάει μπαίνοντας κατευθείαν στο ψητό.
Θείος Βασίλης: Θα σας πω μια ιστορία. Βασικά αυτή η ιστορία είναι ο λόγος που μένω σε αυτό το σπίτι. Είστε η πρώτοι που την ακούτε και θα ήθελα να παραμείνει μεταξύ μας. Σε αυτό το σπίτι ζούσε πριν πολλά χρόνια μια πολύ καλή μου φίλη. Το όνομά της ήταν Νόρα. Η Νόρα λοιπόν μου είχε αδυναμία και είχε υποσχεθεί ότι θα με πρόσεχε για πάντα. Η μητέρα της Νόρας είχε ξαναπαντρευτεί και ο νέος της άντρας είχε δύο αγόρια από προηγούμενο γάμο. Αυτά τα δύο αγόρια μισούσαν την Νόρα και την κατηγορούσαν για τα πάντα. Εγώ από την άλλη ήμουν μοναχοπαίδι και είχα χάσει τους γονείς μου σε ατύχημα. Η Νόρα όταν έμαθε για το ατύχημα παρακάλεσε την μητέρα της να αναλάβει την κηδεμονία μου. Η μητέρα της έκανε ότι περνούσε από το χέρι της όμως ο πατριός της Νόρας ήταν αρνητικός. Έτσι έμεινα σε ορφανοτροφείο μιας και ήμουν ανήλικος. Τα δύο αδέλφια της Νόρας μια μέρα της πρότειναν να πάει μαζί τους εκδρομή στο δάσος. Η Νόρα νόμιζε ότι είχαν αποφασίσει να αλλάξουν στάση απέναντί της όμως έκανε λάθος. Μόλις λοιπόν-τα δύο της αδέλφια- βεβαιώθηκαν ότι δεν υπήρχε κανένας άλλος εκεί γύρω την έδεσαν σε ένα δέντρο και την έγδαραν ζωντανή. Αφού τα δύο αδέλφια πέτυχαν τον σκοπό τους έκαψαν το πτώμα και κάθε στοιχείο που θα μπορούσε να αποκαλύψει την αλήθεια. Όταν γύρισαν σπίτι είπαν ότι την έφαγαν λύκοι. Όταν έμαθα τα νέα ένιωσα να χάνω την γη κάτω από τα πόδια μου. Η Νόρα πάντα μου έλεγε ότι με έβλεπε σαν τον μικρό της αδελφό και ότι δεν θα άφηνε ποτέ κανέναν νε με πειράξει. Και πιστέψτε με τήρησε την υπόσχεσή της. Το βράδυ που έμαθα ότι είχε πεθάνει δεν μπορούσα με τίποτα να κοιμηθώ. Ενώ λοιπόν έκλαιγα σιωπηλά άκουσα μια φωνή από τον διάδρομο."Βασίλη;''Έμεινα στήλη άλατος...η φωνή της Νόρας!''Βασίλη μπορείς να με δεις;''. Βγήκα αμέσως από το δωμάτιο και πήγα στον διάδρομο. Στην αρχή νόμιζα ότι είχα παραισθήσεις λόγω υπερβολικής λύπης αλλά μετά την είδα με τα μάτια μου και μου εξήγησε."Βασίλη, είχα υποσχεθεί να σε προσέχω και αυτό θα κάνω.'' ''Μα δεν μπορείς,Νόρα είσαι νεκρή'', έτριψα τα μάτια μου για να βεβαιωθώ ότι ήμουν ξύπνιος.''Βασίλη είμαι φάντασμα αλλά δεν υπάρχει λόγος να με φοβάσαι. Τα αδέλφια μου είπαν σε όλους ψέματα. Δεν με έφαγαν λύκοι...με έδεσαν σε ένα δέντρο και με έγδαραν ζωντανή. Και ξες ποια είναι η ειρωνία; Δεν τους έκανα ποτέ τίποτα κακό. Οι άνθρωποι που αφήνουν ανεκπλήρωτες υποσχέσεις και πεθαίνουν με άδικο τρόπο έχουν το δικαίωμα να γίνουν φαντάσματα μεχρί να εκπληρώσουν την υπόσχεσή τους. Τέτοιου είδους φαντάσματα μπορούν να δουν μόνο οι άνθρωποι με αγνή ψυχή. Για αυτό μπορείς να με δεις Βασίλη.
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.