Στο υπόγειο ενός κτηρίου
Ο Μενέλαος μόλις άνοιξε τα μάτια του προσπάθησε να καταλάβει που βρισκόταν.Υπήρχε ένα μικρό παράθυρο μέσα στο δωμάτιο που βρισκόταν.Το αγόρι σηκώθηκε και άρχισε να προχωράει προς το παράθυρο μπας και καταλάβει ποιο ήταν το μέρος που ήταν κλεισμένος.Τα βήματά του ήταν αργά και καθόλου σταθερά.Ξαφνικά το κεφάλι του άρχισε να πονάει υπερβολικά πολύ άπο την πληγή που είχε από όταν τον είχαν χτυπήσει και ξαναλοιποθύμησε.
Μπορεί ο Μενέλαος να βρισκόταν λοιπόθυμος σε ένα άγνωστο δωμάτιο αλλά ήταν χαρούμενος.Και ήταν χαρούμενος γιατί μόλις λοιποθύμησε στον ύπνο του είδε την Άννια και μπόρεσε να την αγκαλιάσει ξανά.
Σπίτι Ελένας
Η πόρτα του υπογείου μέσα στο οποίο βρισκόταν κλεισμένη η Άννια άνοιξε και η Λόρα μπήκε μέσα.
Λόρα:Σου έφερα κάτι να φας.
Άννια:Δεν πεινάω...
Λόρα:Αν δεν φας θα πεθάνεις νωρίτερα από ότι έχω σχεδιάσει.
Άννια:Τι σήμερα τι αύριο...
Λόρα:Αν πεθάνεις πιο νωρίς από τα σχέδιά μου τότε θα σκοτώσω τον φίλο σου...
Η Άννια πλησίασε το πιάτο με το φαγητό και έφαγε μια μικρή ποσότητα που θα της αρκούσε ίσα ίσα για να συντηρήσει τον εαυτό της.
Flashback(Πάρτυ)
Ο Κυριάκος αγκάλιασε την Μάλια και την φίλησε μιας και δεν ήξερε πότε θα την ξαναέβλεπε.Η Μάλια δεν ήθελε να τον αφήσει να φύγει αλλά μπορούσε να κατανοήσει το γεγονός ότι ο Κυριάκος φοβόταν τις συνέπειες αυτής της φυγής.
Η Ελένα ήρθε προς το μέρος του Κυριάκου και της Μάλιας.
Ελένα:Σας υπόσχομαι ότι θα βρω έναν τρόπο για να πείσω την μητέρα μου να αφήσει τον Κυριάκο ελεύθερο.Άλλα δεν πρέπει να βιαστούμε...Κυριάκο πρέπει να γυρίσουμε...
Στο υπόγειο ενός κτηρίου
Ένας άντρας πλησίασε τον Μενέλαο και τον κλώτσησε στα πλευρά.Το αγόρι ξύπνησε και κοίταξε στα μάτια τον άντρα.Ο άντρας ήταν γύρω στα πενήντα αλλά δυνατός για την ηλικία του.Ο άντρας έκανε νόημα στο αγόρι να σηκωθεί και να τον ακολουθήσει.Ο Μενέλαος δεν ήθελε να φάει και άλλη κλωτσιά και για αυτό υπάκουσε.Ο άντρας οδήγησε τον Μενέλαο σε έναν διάδρομο.Οι άνθρωποι που περπατούσαν στον διάδρομο μιλούσαν μια γλώσσα με βαριά προφορά.Ο Μενέλαος θυμήθηκε τον καθηγητή γερμανικών που είχε στο γυμνάσιο,όταν ζούσε ακόμα στην Ελλάδα.Το αγόρι προσπαθούσε να καταλάβει για ποιον λόγο βρισκόταν στην Γερμανία...
Ο Άντρας λογικά θα ήταν κάτι σας αρχηγός εκεί πέρα μιας και όλοι τον κοιτούσαν τρομαγμένοι και υπάκουγαν κατευθείαν στις εντολές του.Ένας άντρας με φαλάκρα που γυάλιζε στο φως έπιασε με δύναμη το μπράτσο του Μενέλαου και τον ανάγκασε να τον ακολουθήσει.Μετά από κανά πεντάλεπτο περπάτημα στους διαδρόμους του κτηρίου(λογικά θα ήταν τεράστιο) ο άντρας με την γυαλιστερή φαλάκρα έσπρωξε τον Μενέλαο σε ένα δωμάτιο και μετά κλείδωσε την πόρτα...
YOU ARE READING
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.