Νέα Υόρκη
Σπίτι Διδύμων
Ήταν βράδυ όταν ο Κυριάκος και ο Μενέλαος μπήκαν στο σπίτι τους.Ο μπαμπάς τους λογικά θα βρισκόταν σε κάποιο επαγγελματικό ταξίδι διότι δεν ήταν σπίτι.Μόλις είδε η μητέρα τους τον Μενέλαο τον αγκάλιασε.
Ελισάβετ(μητέρα):Αγόρι μου γύρισες!Πώς πέρασες στην εκδρομή;
Ο Μενέλαος κατάλαβε ότι ο Κυριάκος τον είχε καλύψει και τον κοίταξε με ένα βλέμμα ανακούφισης.
Μενέλαος:Ήταν πολύ ωραία!
Ελισάβετ:Πού είναι η βαλίτσα σου;
Μενέλαος:Την άφησα στο σπίτι του Αλέξ.
Ο Μενέλαος δεν είχε φίλο με τέτοιο όνομα αλλά η μαμά του δεν υπήρχε περίπτωση να το καταλάβει.
Ελισάβετ:Έχεις φίλο Αλέξ;
Μενέλαος:Ναι μαμά,ο κολλητός μου είναι!
Και άλλο ψέμα αν και αυτήν την φορά η μητέρα του τον πίστεψε.Τα αγόρια πήγαν στα δωμάτιά τους.Ο Μενέλαος ξάπλωσε στο κρεβάτι του και άρχισε να σκέφτεται τι είχε συμβεί τις τελευταίες μέρες.Από τις σκέψεις του τον έβγαλε το άνοιγμα της πόρτας.
Κυριάκος:Καληνύχτα...
Ο Μενέλαος του έγνεψε να φύγει.
Κυριάκος:Τι έπαθες;
Μενέλαος:Σοβαρά με ρωτάς τι έπαθα;
Κυριάκος:Συνήθως οι άνθρωποι είναι χαρούμενοι όταν τους σώζουν.
Μενέλαος:Εκτός αν ή κοπέλα τους θέλει τον αδελφό τους...
Ο Μενέλαος έσκυψε το κεφάλι του.
Κυριάκος:Μενέλαε δεν με θέλει η Άννια.
Μενέλαος:Για αυτό δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί μέχρι να την αγκαλιάσεις.
Ο Μενέλαος έκανε μια γκριμάτσα αηδίας.
Μενέλαος:Δεν φαντάζεσαι τι πέρασα για να βγω ζωντανός από εκείνο το κτήριο...
Ο Μενέλαος σήκωσε την μπλούζα του για να δείξει ότι είχε απομείνει από εκείνες τις απαίσιες μέρες.
Μενέλαος:Και όλα τα έκανα για να δω ξανά την Άννια...Και αυτή απλά προτίμησε εσένα και έσβησε όλο της το παρελθόν...
Ο Κυριάκος τον διέκοψε.
Κυριάκος:Η Άννια κόντεψε να πεθάνει από φωτιά.Την πήγε ένα αγόρι στο νοσοκομείο και την φρόντισε.Έφαγα ξύλο μια φορά που πήγα να της μιλήσω από αυτό το αγόρι γιατί νόμιζε ότι την παρενοχλούσα.Η Άννια δεν θυμάται σχεδόν τίποτα...Ξέρω ότι είναι δύσκολο για εσένα αλλά και για αυτήν είναι.
Μενέλαος:Θα μπορούσε τουλάχιστον να ενδιαφερθεί για το παρελθόν της και αυτή προτίμησε να το διαγράψει.Κυριάκο,ήταν το πρώτο κορίτσι που ερωτεύτηκα και υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα ήταν και το μοναδικό...
Ο Κυριάκος απλά τον αγκάλιασε,δεν είχε κάτι να πει,εξάλλου και να είχε δεν θα είχε νόημα να το έλεγε.
ESTÁS LEYENDO
Υπερδίδυμοι
FantasíaΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.