Η κόρη του Χανς

312 35 2
                                    

Flashback

Γερμανία

Στην οθόνη του κινητού του Φάιρ εμφανίστηκε το πρόσωπο του πολυαγαπημένου του αδελφού. Ο Φάιρ σήκωσε το κινητό του.

Φάιρ: Γούος;

Γουός: Πρέπει να με βοηθήσεις...

Φάιρ: Ακούω.

Γουός: Είναι δύο παιδιά στο κτήριο. Πρέπει να τα βγάλεις έξω...

Φάιρ: Άμα το κάνω ο Χανς θα σκοτώσει την οικογένειά μου.

Γουός: Φάιρ είναι ανάγκη. Είναι φίλοι του Ίθαν.

Φάιρ: Θα κάνω ότι μπορώ.

~ Τέλος Flashback ~

Νέα Υόρκη

Ο Ίθαν βρισκόταν έξω από το σπίτι του Ρογκ. Λίγα λεπτά αργότερα χτύπησε το κουδούνι. Ο Ρογκ άνοιξε την πόρτα.

Ίθαν: Γεια σου Ρογκ. Ελπίζω να με θυμάσαι.

Ρογκ: Είσαι φίλος του Μενέλαου.

Ίθαν: Βασικά ήρθα για να μιλήσουμε.

Ρογκ: Εμείς; Για ποιο πράγμα;

Ίθαν: Για την οικογένειά σου.

Ρογκ: Την οικογένειά μου; Η μητέρα μου είναι μέσα και από όσο θυμάμαι δεν έχει κάποιο πρόβλημα.

Ίθαν: Την πραγματική σου οικογένεια. Ρογκ, ξέρω θα σου είναι δύσκολο να πιστέψεις ότι θα σου πω αλλά είναι καιρός να μάθεις την αλήθεια. Οι πραγματικοί σου γονείς έχουν πεθάνει και δύο από τα αδέλφια σου. Όμως έχεις τρεις ζωντανούς αδελφούς και οι δύο από αυτούς ανυπομονούν να σε γνωρίσουν.

Ρογκ: Δεν γίνεται αυτό να είναι αλήθεια.

Ίθαν: Τότε δείξει αυτό στην <<μητέρα>> σου. Τώρα λυπάμαι αλλά πρέπει να φύγω.

Ο Ρογκ πήρε το χαρτί από τα χέρια του Ίθαν και άρχισε να το διαβάζει.

Αγαπημένη Σάρα,

ελπίζω να με συγχωρέσεις που δεν κατάφερα να έρθω να σε δω τον Ιούλιο την μέρα της επέτειού μας. Βλέπεις τα πράγματα εδώ είναι πολύ δύσκολα και δεν μπορείς να πάρεις έτσι εύκολα άδεια. Χιλιάδες άνθρωποι πέφτουν νεκροί τους δρόμους και τα πουλιά έχουν πάψει να κελαηδάνε. Τις προάλλες είδα τον καλύτερο μου φίλο να πέφτει νεκρός στα κρύα τσιμέντα και όλα αυτά εξαιτίας μου, επειδή ήμουν ανίκανος να τον βοηθήσω. Να στείλεις χαιρετίσματα στον Φάιρ και να του πεις ότι βασίζομαι πάνω του να σε προσέχει. Επίσης, πες στον Γουός ότι μου αρέσουν πολύ οι τεχνητές λιμνούλες που φτιάχνει. Ύστερα μην ξεχάσεις να πεις στον Σνόου ότι πρέπει να είναι προσεχτικός όταν φτιάχνει χιονονιφάδες καλοκαιριάτικα. Στους άλλους δύο απλά στείλε την αγάπη μου. Σάρα είμαι πολύ χαρούμενος που σε έχω για γυναίκα και να ξες ότι θα σε προσέχω για πάντα, ακόμα και αν αυτό σημαίνει από τον ουρανό. Μείνε δυνατή!

ΥπερδίδυμοιDonde viven las historias. Descúbrelo ahora