Γερμανία
-Open the door...
Ο Μενέλαος ήταν ακόμα λυπόθυμος.Άκουγε φωνές και βήματα αλλά δεν είχε την δύναμη να σηκώσει το κεφάλι του για να δει από που προέρχονταν.Το πόδι ενός ανθρώπου προσγειώθηκε με δύναμη στην πλάτη του Μενέλαου...όχι πάλι!Μα καλά ποδόσφαιρο παίζαν όλοι στην Γερμανία και είχαν τέτοιο κόλλημα με τις κλωτσιές;Ο Μενέλαος χρειάστηκε δύο προσπάθειες για να καταφέρει να σηκωθεί αλλά και πάλι περπατούσε με δυσκολία.Ο Άντρας που το είχε κλωτσήσει προηγουμένως ήταν ο γνωστός φαλάκρας.Ο Φαλάκρας μάλλον το μόνο που έκανε ήταν να οδηγεί τους ανθρώπους σε δωμάτια και να τους κλωτσάει...
Νέα Υόρκη
Σπίτι Διδύμων
Ο Κυριάκος πήρε το κινητό του στα χέρια του,πληκτρολόγησε τον αριθμό της Μάλιας και πλησίασε το κινητό στο αυτί του.
Κυριάκος:Μάλια χρειάζομαι την βοήθειά σου...Είπα στους γονείς μου ότι ο Μενέλαος είναι τριήμερη που σημαίνει ότι ο Μενέλαος υποτίθετε ότι θα γυρίσει σπίτι σήμερα το βράδυ.Ο μόνος άνθρωπος που θα μπορούσε να βοηθήσει είναι η Άννια η οποία δεν με θυμάτε.
Μάλια:Αφού είναι νεκρή...
Κυριάκος:Δεν είναι...ζει!Απλά μάλλον έχει κενά μνήμης και κάνει παρέα με έναν ηλίθιο.
Μάλια:Δεν κάηκε δηλαδή;
Κυριάκος:Όχι...
Μάλια:Ξέρω ποιος θα μας βοηθήσει...Η Άννια έχει έναν θείο ο οποίος θα έκανε τα πάντα για να την σώσει.Αυτός τώρα είναι σε κατάθλιψη επειδή δεν μπόρεσε να σώσει την <<νεκρή>> ανιψιά του...Αυτός λοιπόν έχει έναν γιο...αυτός είναι που θα μας βοηθήσει.
Γερμανία
Χανς:Έφερες το αγόρι;
Φαλάκρας:Μάλιστα κύριε...
Ο Φαλάκρας βγήκε από το δωμάτιο και ο Μενέλαος μπήκε μέσα με την συνοδεία ενός γεροδεμένου άντρα.
Χανς:Έμαθα απέτυχες στην δοκιμασία...Σε μία ώρα θα εκτελεστείς όπως και οι υπόλοιποι που απέτυχαν...
Οικία Williams
Στο σπίτι βρισκόταν μόνο ο Ίθαν.Ξαφνικά το κουδούνι χτύπησε και το αγόρι πήγε να ανοίξει...Μόλις άνοιξε την πόρτα η Μάλια και ο Κυριάκος μπουκάραν στο σπίτι.
Ίθαν:Μάλια τι τρέχει;Ποιος είναι αυτός;
Μάλια:Από εδώ ο Κυριάκος,είναι το αγόρι μου.Χρειαζόμαστε την βοήθειά σου.
Ίθαν:Ακούω...
Μάλια:Μην φρικάρεις αλλά η Άννια είναι ζωντανή και δεν θυμάτε τίποτα...
Ίθαν:Που βρίσκετε;
Μάλια:Δεν ξέρω πάντως είναι ζωντανή.Αλλά δεν είναι αυτό που επείγει.Ο Κυριάκος έχει έναν δίδυμο αδελφό και πρέπει να τον φέρουμε στην Νέα Υόρκη μέχρι το βράδυ.
Ίθαν:Γιατί που βρίσκεται;
Κυριάκος:Εδώ είναι το πρόβλημα δεν ξέρουμε...
Ίθαν:Ξέρω πως μπορούμε να βρούμε τον αδελφό σου Κυριάκο αλλά για να τον φέρουμε πίσω θα χρειαστούμε την βοήθεια της Άννιας που σημαίνει ότι πρέπει να την βρούμε...
Μάλια:Ίθαν μπες στο ψητό.Ποιο είναι το σχέδιο;
Ίθαν:Χρειαζόμαστε έναν χάκερ...
Κυριάκος:Πες πως τον έχεις...συνέχισε.
Ίθαν:Έχετε κάποιον στο μυαλό σας;
Μάλια:Ο Κυριάκος...
Ίθαν:Κυριάκο ξέρεις χάκινγκ;
Μάλια:Η θεία σου...Χάνουμε χρόνο,συνέχισε!
Ίθαν:Εντοπίζουμε τα κινητά της Άννιας και του αδελφού σου,βρίσκουμε την Άννια,την αναγκάζω να μας τηλεμεταφέρει εκεί που βρίσκετε ο αδελφός σου και μετά αυτοσχεδιάζουμε...
DU LIEST GERADE
Υπερδίδυμοι
FantasyΟ Κυριάκος και ο Μενέλαος είναι δύο δεκαεξάχρονα αγόρια που δεν μοιάζουν καθόλου. Ο Μενέλαος τρέχει με την ταχύτητα του φωτός και ο Κυριάκος είναι πανέξυπνος.